Ezt nézik a Netflixen a legtöbben karantén idején

Az önkéntes karantén kezdetét jelentő héten a felhasználók elképesztő mennyiséget néztek egy vicces sorozatból, és egy Mark Wahlberg-film is rendkívül népszerű volt a streamelős szolgáltatás kínálatában.

Az amerikaiak számára a koronavírus igazi kezdetét március 11. jelentette: ez volt az a nap, amikor Tom Hanks bejelentette, hogy ő is elkapta a betegséget. Legkésőbb a következő héttől kezdve pedig szinte mindenki otthon maradt, és berendezkedett az önkéntes karanténra – annál is inkább, mivel szinte minden szórakozóhely, étterem, edzőterem stb. bezárt. Mozik hiányában pedig az emberek mint az őrült kezdtek el otthon streamelni.

A Nielsen adatai szerint a streamelős platformokon töltött idő száma március elejétől kezdve két hét leforgása alatt 34 százalékkal nőtt: míg a március 2-ával kezdődő héten 116,4 milliárd percet töltöttek a felhasználók streameléssel, addig a március 16-i héten már 156,1 milliárdot. A március 16. és 22. között online filmfogyasztással töltött idő pedig több mint a duplája volt a 2019 azonos hetén mért eredménynek.

Spenser az igazság nyomában. Forrás: Netflix

 

A streamelős torta legnagyobb szelete természetesen a Netflixé: a március 16-i héten 45,4 milliárd percnyi időt csak itt streameltek az amerikaiak; a második és harmadik helyet a Hulu, illetve az Amazon szerezte meg. És az ezen idő alatt legtöbbet nézett tartalom is a Netflixé, ahogy a legtöbb műsor is, ami a legnézettebbek TOP10-es listájára felkerült.

A március 16-ával kezdődő héten a legtöbben a Spenser az igazság nyomában című, Mark Wahlberg főszereplésével készült akciókomédiát nézték: a felhasználók összesen nem kevesebb mint 1,25 milliárd percnyit streamelték.

A TOP10-be az eredeti tartalmak közül bekerült még egy On My Block (1,14 milliárd perc), egy Love Is Blind (872 millió), egy The Trials of Gabriel Fernandez (572 millió) és egy Valós halál (425 millió) című Netflix sorozat, illetve 612 millió perccel az Amazon Hunters című nácivadászos szériája Al Pacinóval.

Ami pedig a nem saját gyártású netflixes műsorokat illeti: a legtöbbet az Office című áldokumentumfilmes sitcomot streamelték (1,23 milliárd perccel az összesített listán a második helyezett), de felfért a tízes listára a Gyilkos elmék, A Grace klinika és az N.C.I.S. is.


(via Uproxx)