Film

A bizalom ára

/Hidden Assassin/
amerikai-francia-angol-spanyol-cseh akciófilm, 104 perc, 1995

Értékelés:

88 szavazatból
Szerinted?

Manhattanben egy csatornából lelövi az ENSZ kubai nagykövetét egy orgyilkos. A következő nagy találkozóra egy európai fővárosban, Prágában kerül sor. Az orgyilkos újra lecsaphat. Alex régi barátjától, Michaeltől kér segítséget. Simone-ra, egy csinos bérgyilkosnőre gyanakszanak, aki már sok merényletet követett el, bár hivatalosan visszavonult és egy éttermet üzemeltet. Az akciót Powel irányítja. Alexnek és Michaelnek az a feladata, hogy elkapják Simone-t és amerikai bíróság elé állítsák. Ez azonban nem is olyan egyszerű és az egész ügy egyre bonyolultabb és gyanúsabb.

Kövessen minket a Facebookon!

Stáblista:


Vélemény:

2012 jún. 12. - 22:27:15
2012 jún. 12. - 22:27:15

Nekem ez a Dolfi annyira ellenszenves, hogy még akkor se tudom megnézni a filmjeit, ha a leírás alapján érdekesnek tûnik vagy a kritikák pozitívak.

2011 febr. 03. - 20:25:56
2011 febr. 03. - 20:25:56

Maruschka miatt lehet, hogy megnézem.

2011 febr. 03. - 19:50:28
2011 febr. 03. - 19:50:28

Nem rég láttam ezt a filmet. Nem vagyok egy akció filmekért megõrülõ egyed, de valamiért ez még be is jött. Van viszont a filmben egy jelenet, amit nõként is el kell ismernem, fantasztikus. Föhösnönk piros ruhában táncikál. Eszméletlen gyönyörû. A csaj, a zene, a tánc. Fiúk,tényleg OOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKK.

2010 aug. 24. - 14:06:10
2010 aug. 24. - 14:06:10

Ted Kotcheff, ha nem is népszerû, de szerintem jó rendezõ, és ez meglátszik ezen a munkáján is.

Nem egy klasszikus, mégis van valami nem tipikusan amerikai hangulata (fõleg, de nem kizárólag Prága miatt). Nem mondanám tipikus akciófilmnek, hisz valahol szegénysége ellenére mégis van mondanivalója, izgalma a történetnek. Ezen felül pedig ugyan egy-két ember elbánik egy tucat jól felfegyverzett banditával, az egész mégsem tûnik hihetetlennek. Az akciók finoman adagoltak, diszkréten koreografáltak, a film pedig végig izgalmas.

Egyébként úgy tudom, az eredeti címe "The Shooter", bár ez a "Hidden Assassin" találóbb.

szavazat: 10/10 2010 aug. 12. - 22:53:21
2010 aug. 12. - 22:53:21

végülis jó a film, egyszer meg lehet nézni

szavazat: 10/10 2010 febr. 03. - 20:07:11
2010 febr. 03. - 20:07:11

Dolfi papának igenis vannak elit filmjei. Most hirtelen a tökéletes katona és a csendes pusztító jut eszembe. Akinek meg ezek se tetszenek, azok így jártak:P

2010 febr. 03. - 19:29:02
2010 febr. 03. - 19:29:02

Kivi vok rá:D

szavazat: 10/10 2010 febr. 03. - 17:04:17
2010 febr. 03. - 17:04:17

Szerintem egy jó kis akció film.

2009 nov. 08. - 00:54:14
2009 nov. 08. - 00:54:14

dolf lándgren a fõszereplõ szóval csak is b kategóriás lehet,a 4.7 teljesen helytálló :D

2009 nov. 07. - 20:08:10
2009 nov. 07. - 20:08:10

Jól le van húzva ez a film (4,7/10), de én akkor is kíváncsi vagyok rá Maruschka Detmers miatt. A Keresztneve Carmen-ben láttam még õt, ott tetszett. Igaz az tök más mûfaj, és a 2 film között 12 év is eltelt, de majd meglátjuk...

2009 nov. 07. - 18:48:18
2009 nov. 07. - 18:48:18

... és orvul lelövi az orgyilkos az orvvadászt :)
Sajnos, a Port tényleg hemzseg a helyesírási és fogalmazási hibáktól :S

2009 okt. 29. - 09:37:15
2009 okt. 29. - 09:37:15

Ezt nem gondolod komolyan:-D Nem lesz attól elfogadott, hogy egyes emberek helytelenül használják! Ennyi erõvel el kellene fogadnunk pl. azt, hogy pl. "elterjettsége", csak mert sokan nem tudnak helyesen írni (kivéve, ha csak elgépelted), és mától ez lenne a szabály, hogy mindenki úgy ír ahogy akar... Na neeeeeeeee...

2009 okt. 29. - 09:29:32
2009 okt. 29. - 09:29:32

:-DDD

szavazat: 1/10 2009 okt. 27. - 21:33:45
2009 okt. 27. - 21:33:45

Most már azért is megnéztem az értelmezõ szótárban, és bizony "orgyilkos" v nélkül. Az elõtag ugyanis nem az orv(ul) szóból ered, hanem az oroz szóból. Állítólag régen külön is írták pl: orozó gyilkosság.
Egyébként hasonló mintára keletkezett az "orgazda" is, azt sem hiszem hogy bárki orVgazdának akarná írni, akármilyen orvul is gazdálkodik a lopott holmival.

2009 okt. 27. - 20:19:25
2009 okt. 27. - 20:19:25

Nem orVgyilkos, egy darab "v" sincs benne, de mindegy! Ennyit a nagy általános mûvetség(ed)rõl.

szavazat: 1/10 2009 okt. 27. - 19:24:29
2009 okt. 27. - 19:24:29

Kedves Skid és Dunekatalon!
Nem vitatkozom veletek, nektek való ez a film.
:D

2009 okt. 27. - 18:39:24
2009 okt. 27. - 18:39:24

Nemiis, a helyes írásmód az "orrgyilkos", mivel orrokat gyilkol.

2009 okt. 27. - 18:04:45
2009 okt. 27. - 18:04:45

Az "orgyilkos" a helyes. Igen, v nelkul. Nevetseges, hogy valaki altalanos muveltsegre celozgat, holott rosszul tudja - ez annyira ciki lehet most neki:-) Legalabb utananezett volna:-), akkor nem irogatna ide olyan suletlensegeket, hogy az orvgyilkos a helyes, mert orvul lesbol tamad.:-P Tehat igaza van annak, aki megdobbent az "orvgyilkoson", mivel az teljesen helytelen:-)))

2009 okt. 27. - 17:11:53
2009 okt. 27. - 17:11:53

Igazad van, sajna azt ezt kritizálók sem jártak nyelvtanórára.

2009 okt. 27. - 12:18:51
2009 okt. 27. - 12:18:51

Azért orvgyilkos mert orvul lesbõl támad!
Általános Mûveltség. sic

Összes hozzászólás
Budapest Bár a MÜPÁban
Budapest Bár a MÜPÁban

2018. október 22., 20:00, MÜPA

Jegyvásárlás