Az autóipar dinamizálása és a lakosság mind szélesebb rétegeinek gépkocsiba szoktatása a kínai gazdaság fejlődésének egyik legfontosabb feltétele. Ennek jegyében az országba ma már nemcsak külföldről özönlenek a járművek, de nemrégiben a kínai Geely Automotive is elkezdte ontani magából a négykerekűeket, melyek az autóipar képviselői szerint egy "jobb élet reményét" hordozzák magukban a gigantikus kelet-ázsiai ország állampolgárai számára. A környezetvédők ugyanakkor szögesen ellentétes álláspontot képviselnek a lakosság motorizálásával kapcsolatban: szerintük az autók számának drámai növekedése olyan mértékű légszennyeződéshez vezet, amelynek következményeit ma még felbecsülni sem tudjuk; és különben is, Kína számára nem biztos, hogy a nyugati "értékek" kritika nélküli átvétele az előremutató út.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások