Autogram _ az RTL autósmagazinja, amely hétről hétre beszámol az autósvilág újdonságairól, új modelljeiről, technikai fejlődéséről. Autogram _ nem csak azoknak, akik benzingőzben vagy a szerelőaknában nőttek fel, hanem azoknak is, akiknek fontos és mindennapi eszközként szolgál a négy kerék. A magazin sportrovatában Czollner Gyula friss hírekkel jelentkezik a hazai és külföldi autós sportesemények világából, a szervizrovatában pedig az autók megfelelő karbantartásához kapunk szakértői tanácsokat. Hogy mindenki könnyen kiigazodjon az autók világában _ Autogram _ minden héten az RTL Klub és az RTLII műsorán. Az Autogram műsorvezetője: Nagy Sándor a nézők szemével teszteli a járműveket, míg az autósmagazin szakértője: Borsi Gergő.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Most már pár hónap eltelt, de ha egyre gondolunk, akkor az a Piaggio tesztje volt. Annak van kék logógja. Egy olasz városi kisteherautó. A lényeg, hogy ez a teherautó a szűk olasz városi utcákba is beférjen, ezért kicsi a hely belül (is).
A műsor amúgy nekem tetszik, az autós műsorok közül a kedvencem. A koncepció az, hogy Nagy Sanyi a műsorvezető képviseli a laikus érdeklődőt, és Borsi Gergely pedig szakértőként tesztel, válaszol, ő pedig nyilvánvalóan - már csak hosszú versenyzői pályafutásáéból következően is - valamennyiünknél jobban ért az autókhoz.
A mai részt nem láttam, csak a végét. Egy teherautóval mentek, és a Nagy mutatta, hogy az anyósülésen ülve a lábhely gyakorlatilag egy kis lyuk. Ha betette a két lábát, azoktól jobbra-balra volt még 5-5 cm. Hát ilyet még nem láttam, pedig ültem már Fiat 500-ban is anyósülésen, és az meglepően kényelmes volt, "nagyobb", mint kívülről látszott. De ez teherautó, és nincs elől lábtér?!
Nagyon szeretném tudni, milyen autó volt ez, de sajnos onnantól már nem derült ki. A kormányon lévő logót nem ismertem fel. A régebbi Dacia logóra hasonlított, amikor még egy sötétkék pajzs volt, benne a Dacia-val. De kb. 2003 óta más van, inkább fémes kinézetű a logó. Persze hiába próbáltam utánajárni a neten, sehol sem írják le, mi van a 203. részben és nem is ismétlik.
Bizony, nagy kedvenc, ő vitte hátán a Top Gear-t. Aztán a BBC megsértődött, és odadobta amatőröknek a világ száz országában vetített műsort. Több, mint hiba, bűn volt: súlyos emberi és szakmai bűn.
Mondjuk Clarkson önmagában azért messze nem volt annyira sikeres, mint May-el, és Hamsterrel együtt trióban. Én bírom a figurát, de ezek hárman együtt amit leműveltek az zseniális és utánozhatatlan. :)
Nem terem minden bokorban egy Jeremy Clarkson: a briteknek is csak egy volt belőle, és eldobták. Clarkson nem csak egy autós műsor vezetője volt, hanem egy jelentős tévés személyiség, egyszerre öntörvényűen karakteres és egyszerre jellegzetesen angol. Általában véve, utánozni jelentéktelen figurákkal egy legendás műsort, melynek ő volt az arca: arcátlanság.
Élen járunk a bûn rossz autós magazinmûsorok gyártásában. Különben minek ide két mûsorvezetõ? Mindegyikben kettõ van. Mint a rendõrök, hátha együtt több esélyük van? :D Nálunk jó autósmûsor..? Talán még a Totalcar korai részei, amikor még nem kezdtek el \"tesztelni\" traktorokat meg harci jármûveket jobb anyag hiányában.
A mai adásban kiderült, hogy Nagy Sanyi nem hogy mûsort, de autót sem tud vezetni. Ja és a kezeit meg akkor kellett volna szilánkosra törni, mikor a Volga motorháztetõjére rátehénkedett velük. Ebben az emberben semmit tisztelet nincs az autók iránt.
A TopGear majmolása meg übergáz, ráadásul ilyen formában teljesen értelmetlen. Komolyan azt kéne néznem a mûsor harmadában, hogy egy noname kajakos egy ratyi KIÁval szlalomozik a bóják között egy tanpályán?
Szar ez az egész úgy, ahogy van.
Szerintem Nagy Sanyi egy remek mitfahrere a müsornak, szakértõnek ott a Borsi, ketten jól kiegészítik egymást, ami által élvezhetö kerek az adás ! Go Sanyi !!
A Nagy Sándor engem is irritál. De nagyon! Az egy dolog, hogy fingja sincs az autókhoz, de a mai napig az egy kézzel való vezetése - amikor nem is tud - az alázatosság teljes hiánya az autókkal szemben, az állandó kritizálása, ami nem pozitív, hanem fintorgós szinte mindig.....gusztustalan. Forgassa csak a sz*ros régi toyota celica-jat, na az való neki. Tipikusan ilyen menõzõs, semmirekellõ hülyegyerek és állandóan elõveszik....de, hogy miért? Kicsi az ország.
Ez a Nagy Sándor már ki tudja, hányadik autós magazinban van, holott teljesen hülye hozzá. Hiteltelen, irritáló alak. Még a hangja is szörnyen zavaró. Nekem eddig egyetlen autós magazin mûsorvezetõ teszett, Répa Kata. Esetleg még a Bazsó Gábor. Az összes többi egy médiabohóc.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások