Emberrablók városa

Bakancslistához adom
Secuestro express
18 éven aluliak számára nem ajánlott venezuelai akciófilm, 80 perc, 2005

Értékelés:

9 szavazatból
Szerinted?

A fiatal szerelmespár, Carla (Mía Maestro) és Martin (Jean Paul Leroux) enyhén ittas állapotban sétálnak hazafelé az éjszaka közepén. Remek célpontok egy olyan társaságnak, akik emberrablásból élnek. Trece, Budu és Niga már gyakorlottak, húszezer dollárt követelnek a párocska életéért cserébe. Carla gazdag apjának mindössze két órája van arra, hogy fizessen. Sergio megszerzi a pénzt, ám a csere pokoli káoszba torkollik.

Stáblista:

Hozzászólások

Szerinted?
olahmiki1959 2012 aug. 12. - 21:35:21
Azok a filmek, amiket itt felsoroltál, kivétel nélkül kitûnõek, mindegyiket láttam, ismerem, pontosan ezért mondom, hogy ez a film azokhoz képest nem jó.
Én is azt vártam, hogy az "Emberrablók városa" ugyanolyan jó lesz, mint az elõbbiek, ehelyett mesterkéltek és borzasztó irritálóak a párbeszédek, mindenki baromi vagány, menekülés és életveszély esetén is egymás b*szogatásával vannak elfoglalva, ami egy tipikusan amerikai jelenség a filmekben.
A film rendezõje Jonathan Jakubowicz - annak a kitárgyalásába nem megyek bele, hogy ez mennyire jellemzõ venezuelai név, ennél azért okosabb fiú vagyok, - szerintem túl sok amerikai filmet láthatott, és talán úgy gondolta, hogyha amerikai stílusú filmet csinál, az majd jobban eladható lesz a világban.
A sötét, nyomasztó háttér, a hihetetlen mértékû bûnözés, a nyomor, a kilátástalanság alaphelyzete megvolt, kár, hogy a rendezõ ezeket az adottságokat nem tudta jobban kihasználni.
Egyszer meg lehet nézni, de a nyomába sem jön az "igazi" dél-amerikai filmeknek.
10/10
Alejandro83 2012 jún. 28. - 15:55:33 10/10
A Kilenc királynõ inkább dráma, mintsem krimi, de zseniális, óriási csattanóval a végén, Oscart érdemelne, de a forgatókönyv mindenképpen!!! Az emberrablók városa valóban olyan látszatot kelt, mintha amatõr színészek játszanák amatõr rendezéssel, éppen ezért is kelt végig nagyon valóságos képzetet, a történet és a végén a csattanó szintén fantasztikus, drámai! Az Istenek városa végig feszültséggel teli, izgalmas, hûen ábrázolja, hogy a Rio-i nyomornegyedben mennyit is ér egy ember élet!!! Mindegyik film megnézésre ajánlott!!! Carandiru- A börtönlázadás a legjobb börtönös film a világon, a szereplõk a valódi elítéltek, nincs benne semmi kamu, semmi mûvi, kötelezõen ajánlott!!! Mindegyik film 10/10!!!
olahmiki1959 2012 jún. 18. - 08:22:24
Teljesen igazad van, én is így gondolom, ráadásul kb. 10 perc múlva rájöttem, hogy egyszer már láttam a filmet és akkor sem tetszett, pontosan azok miatt a dolgok miatt, amiket leírtál.
Pedig egyébként tényleg vannak jó dél-amerikai filmek, például a "Kilenc királynõ", - nem tudom, ismered-e, ha nem, mindenképpen nézd meg, felelõsséggel tudom neked ajánlani - ami egy szenzációs argentin thriller, vagy inkább krimi, és vannak még mások is.
Az "Isten városa" nagyságrendekkel jobb, mint ez az "Emberrablók városa", nem is lehet õket egy napon említeni. Pedig kár, a lehetõség, a környezet, a háttér, minden adott volt ahhoz, hogy egy sokkal jobb film készüljön, de ez most nem jött össze.
pillangókisasszony 2012 jún. 18. - 02:00:15
Maga a történet nem lett volna rossz.Egy izgalmas,feszültséggel teli,csavaros filmet össze lehetett volna dobni.Ehelyett itt van ez a rém gagyi film.A kivitelezés botrányos,a forgatókönyv összecsapott,a színészek nem tudnak játszani,telis tele idegesítõ párbeszédekkel,és az operatõr biztos nem volt józan a forgatás alatt.Az volt az érzésem hogy valamikor a 90 években járhatunk,ehhez képest most látom,a film 2005-ben készült.
Ha már "sokkoljuk a fehérnépet nyomornegyeddel"-film,akkor sokkal inkább az Isten városa.
olahmiki1959 2012 jún. 17. - 19:06:16
Már tegnap is idekattintottam, és ma is azt látom, hogy eddig még senki sem szólt hozzá a filmhez, ami nem sok jót jelent. Elég alacsony pontokat is kapott.
A magam részérõl általában szeretem a Dél-Amerikában játszódó filmeket, van valami félelmetes egzotikum, sötét, ijesztõ légkör ezekben a filmekben, európai nézõ számára szinte elképzelhetetlen nyomor, a bûnözésnek olyan foka, amelynek már a gondolatára is kiveri az embert a frász, az eszköztelen, hiteles színészi játék, amely teljesen eltér az amerikai stílustól, és inkább az európai színjátszásra emlékeztet, az emberi sorsok, valós problémák, a nyomorból való kitörésnek a vágya, ugyanakkor teljes reménytelensége, háttérben a sötét, áthatolhatatlan dzsungel fenyegetõ némaságával, mindez olyan keretet ad ezekhez a filmekhez, amiben mindig megvan a lehetõség egy izgalmas, tartalmas, elgondolkodtató szórakozáshoz.
Aztán, hogy mi lesz belõle, az más kérdés.
Mindenképpen megnézem a filmet, mert kíváncsi vagyok rá.