Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Az oktatási rendszerben is különböző iskolatípusok vannak. Valós példa (aki ne hiszi, járjon utána): szakközépiskola (felette a szakképzési CENTRUM áll, így nagy betűkkel, akitől jön az utasítás: nem lehet buktatni. Mindenki kezébe szakmát kell adni. Ha buktatsz, berendelnek a jogos szabadságod alatt, több napra - amikor egyyébként a gyereknek szünidő van. Jöhet a kérdés: miért is nem tanítja meg a tanár úgy, hogy tudja is a diák? A dolog kétoldalú: próbálj motiválatlan (értsd: belső motiváció nélküli), naggggggyon szerény képességű, élelmiszeripari, könnyűipari, építőipari iskolákban 80 körüli IQ-val rendelkezőknek magyar és világirodalmat, történelmet, földrajzt, matematikát, idegen nyelvet(!), stb tanítani. Csak 1 hétre próbáld ki. Amit egyik nap megtanult, másnapra elfelejti - értelmi képességek és belső motiváció hiányában. Nos, belőlük toborozzák e műveletlenségi műsor résztvevőit. Sokan az ilyen tanulók közül délután, éjszaka, hétvégén gyárban dolgoznak, mert a szegénységi küszöbön él a családjuk is, ha van egyáltalán, vagy lakásotthonokban laknak, ha nincsenek éppen szökésben. Szóval nem értik, miért lenne nekik jobb, ha tudnának valamit a felvilágosodásról, a reneszánszról, a francia forradalomról, vagy Villon költészetéről. Fogalmad sincs szerintem erről a "világról" - hozzáteszem, örülj neki. De attól még ez van. De mutasd meg, hogy kell másként csinálni.
Az oktatási rendszerben is különböző iskolatípusok vannak. Valós példa (aki ne hiszi, járjon utána): szakközépiskola (felette a szakképzési CENTRUM áll, így nagy betűkkel, akitől jön az utasítás: nem lehet buktatni. Mindenki kezébe szakmát kell adni. Ha buktatsz, beerndelnek a jogos szabadságod alatt, több napra - amikor wgyyébként a gyereknek szünidő van. Jöhet a kérdés: miért is nem tanítja meg a tanár úgy, hogy tudja is a diák? A dolog kétoldalú: próbálj motiválatlan (értsd: belső motiváció nélküli), naggggggyon szerény képességű, élelmiszeripari, könnyűipari, építőipari iskolákban 80 körüli IQ-val rendelkezőknek magyar és világirodalmat, történelmet, földrajzt, matematikát, idegen nyelvet(!), stb tanítani. Csak 1 hétre próbáld ki. Amit egyik nap megtanult, másnapra elfelejti - értelmi képességek és belső motivácció hiányában. Nos, belőlük toborozzák e műveletlenségi műsor résztvevőit. Sokan az ilyen tanulók közül délután, éjszaka, hétvégén gyárban dolgoznak, mert a szegénységi küszöbön él a családjuk is, ha van egyáltalán, vagy lakásotthonokban laknak, ha nincsenek éppen szökésben. Szóval nem értik, miért lenne nekik jobb, ha tudnának valamit a felvilágosodásról, a reneszánszról, a francia forradalomról, vagy Villon költészetéről. Fogalmad sincs szerintem erről a "világról" - hozzáteszem, örülj neki. De attól még ez van. De mutasd meg, hogy kell másként csinálni.
Kit Fisto jún. 09. 19:10:47
Ennek a posztnak minden egyes mondatával, szavával, betűjével az elsőtől az utolsóig egyetértek. Nem lehet nem egyetérteni vele, hiszen abszolút a tényekre, a valóságra szorítkozik tömören, röviden.
Ez a helyzet.
.
Te mondtad fel szépen pontosan a balos média hazugságát!
1. A baloldali politikusok közül többen nyilatkozták, hogy ők fegyvert és EMBEREKET is küldenének Ukrajnának. Az m1-en egész csokorra valót szoktak lejátszani belőlük. Makizaj csak később tette hozzá, hogy "HA a NATO kérné", miután rájöttek, hogy enélkül nem jön jól le. Csakhogy ez még így is hülyeség, mivel a NATO nem kérhetne ilyet. A NATO maga mondta, hogy nem avatkozik be a háborúba sem fegyverrel, sem emberrel. Tehát mint NATO tagállamnak, nekünk is ezt kell tennünk. Nem avatkozunk be. Az, hogy más országok mit csinálnak a tiltás ellenére a saját szakállukra, minket nem kell hogy zavarjon. Másrészt a NATO védelmi szövetség, és jelenleg az oroszok nem támadtak meg NATO tagállamot. Tehát nincs kit védeni. A NATO viszont sosem támad. Akkor hogy kérhetné, hogy küldjünk fegyvert és embert Ukrajnába? Sehogy. Ez csak Makizaj mellébeszélése. A tanárok küldése pedig a tied.
2. Soha senki sem mondta, hogy valakik átoperálnák a gyerekeket nálunk. Ezt csak a baloldal mondja mindig, ha felvetődik az lmbtq téma. A szokásos balos hazudozás. De nem árt tudni, hogy az lmbtq lobbinak az is a célja, hogy akár egy gyerek is eldönthesse, ha más nemet akar, és ebbe a szülő se szólhasson bele. A kormány nagyon helyesen az ellen harcol, hogy ne tarthassanak szexuális előadást a kiskorúaknak az ilyen aktivisták. Sem az óvodákban, sem az iskolákban. Sőt, a tanárok sem. A szexuális felvilágosítás a szülők dolga, nem a tanároké. Mi köze egy tanárnak a gyerek szexualitásához? Semmi! Aki nem tudja felvilágosítani a gyerekét, az kérjen szakembertől segítséget. Erről szólt a népszavazás is, mert nyugaton ezeket a propaganda előadásokat erőltetik a gyerekek számára. Ott már több országban az óvodásokat zaklatják szexuális dolgokkal, de még csak nem is a normális, egészséges szexuális életről beszélnek, hanem az lmbtq dolgokról. Ezt nem akarhatja épeszű ember, a liberálisokat pedig nem sorolom ide. Ebből is látható, hogy nem azok.
Hogy válaszoljak a kérdésedre: Attól lesz valaki jó tanár, hogy van hivatástudata, jól felkészült, és képes kialakítani a jó tanár-diák kapcsolatot a tanítványaival. A tanító egy hivatás, nem olyan, mint a benzinkutas. A tanítást nem a pénzért szokás vállalni, az egy életcél. De ezek a pénzéhes tanárok nem úgy festenek, mint akiket a szent hivatástudat hajt, nem igaz? Még csak nem is a pénz, bár jól jön, ha az is több lesz. Hanem a baloldaliság, a kormányellenesség, az, ami hajtja őket.
És ugye, hogy igazam van, te is jól tudod, ha most baloldali kormány lett volna:
1. Még ennyi sem lenne a fizetésük, mint most.
1. Nem a kampány idején, ráadásul járvány, háború, energiaválság, és infláció idején tüntetnek a kormány ellen.
2. Egyáltalán nem tüntetnek.
3. Vagy ha mégis, maximum egyszer, és ha a kormány nem tud most emelni, elfogadják, és örülnek, hogy nem jobboldali a kormány, mert akkor tovább tüntetniük kéne.
Ezeket a nyomorultakat vajon hol tenyésztették ki a műsorra?
Valami barlangban voltak elzárva?
Az nem létezik, hogy huszonegynéhánytól hatvanakárhányig évesig ennyire sötét lényeket tudjanak a szabad világból összeszedni. És ennyit.
Legalább ennyire lényeges kérdés, hogy az ún. műsor után ezeket szabadon is engedik az emberek közé?
Ijesztő!!!
.
A műsor rosszabb lett az új műsorvezetővel. De nem csak ő, a kérdések és a játékosok is rosszabbak. A vendégek is, egyelőre. Közülük páran leszólóan beszéltek a játékosokról. Azt sehogy sem étem, miért nem lehet a kérdéseket a képernyőn tartani? Ott lent nem zavar senkit, sőt, hasznos lenne. Nagyon bosszantó, hogy hol kiteszik, hol leveszik, és ha nem jókor nézel oda, nem fogod tudni. Sokszor van úgy, hogy fogalmam sincs, mi a kérdés, mert közben netezem is. Úgy tényleg nem olyan szórakoztató, nem árt tudni, hogy éppen min agyalnak.
Szerinted mitől lesz valaki jó tanár?
Kizárólag a hivatástudattól? Ha valakinek nem becsülik meg a munkáját (nem fizetik meg), nem veszik emberszámba, az évek/évtizedek múlva milyen munkamorállal fog neki a tanításnak?
Az ugye megvan, hogy az állam fizeti a tanárokat?!
Mellesleg a rossz minőségű élelmiszert forgalmazók ellenőrzése is az állam (Nébih) feladata.
Ez olyan, mintha azt mondanátok, hogy a sarki gyorsétkezdében a hamburger minőségéért az élelmezési rendszer a felelős. Az oktatási rendszer az oktatásért felelős. Általánostól egyetemig. De ha a professzorok átengedik az alkalmatlan tanár tanulókat, azért okoljátok őket. Hogy tudna ebbe beleszólni a kormány? Jó professzor, jó tanár, jó tanuló. Ez így alakul ki.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások