Film

Jóban Rosszban

magyar drámasorozat, 25 perc, 2005 12 éven aluliak számára a megtekintése nagykorú felügyelete mellett ajánlott
    • mb

Értékelés:

1697 szavazatból
Szerinted?

Hirtelen minden megváltozott Csillagkúton. Ebben a korábban csendes Budapest környéki faluban egyszeriben felpezsdült az élet. Mindenki a kórházról, meg a titokzatos igazgatóról, Pongrácz Péterről beszélt. Bár a faluban naponta új és új pletykák keltek szárnyra, bizonyosan csak annyit tudtak róla, hogy Pongrácz amerikai jólétét és praxisát odahagyva jött haza, mégpedig azért, hogy kórházat alapítson. Történetesen pont Csillagkúton. Megkapta hozzá a régi kastélyt, egy vagyonért átalakíttatta, aki járt már a Csillagvirág Klinikán, az láthatta, a kórház annyira szép, hogy itt még betegnek is öröm lenni. És a helyiek kedvezményesen mehetnek a modern magánklinikára, mint ahogy használhatják a kórház területén megnyitott gyógyforrás vizét is. Csakhogy nem mindenki örül annak, hogy Pongráczék klinikát nyitottak Csillagkúton. Kiváltképp nem örül ennek a helyi vállalkozó, étteremtulajdonos Várnagy Előd, akinek egészen más tervi voltak a kastély és a forrás hasznosítására. És aki most először tapasztalta meg, hogy pénzzel sem tud mindent elintézni.

Pongrácz Péter a Csillagvirág klinika főorvosi székéért szállt harcba Fehér Konráddal, aki katonás természetével kivívta szinte minden alkalmazottjának ellenszenvét. A kórház dolgozói visszasírják régi főorvosukat, ám a Parancsnok mindent megtesz, hogy elődje ne térjen vissza. A Halász család egyre több titkot rejtő múltja is borzolja a kedélyeket és bár a mindig rosszban sántikáló Várnagy Előd egy időre elhagyta Csillagkutat, bőven akad rejtélyes ügy a kisvárosban.

Szerelmek, megcsalások, intrikák és árulások: ezek a Csillagvirág Klinika és Csillagkút mindennapi életének kísérői. Hőseik ölelnek és ölni is tudnának. És olyanok is akadnak, akik kitartanak egymás mellett. Jóban-rosszban.

Egyéb epizódok:

Stáblista:

Szereplők

Dr. Pongrácz Péter
Dr. Zámori Alexa
Nemes Viktor
Dr. Kardos Zoltán
Halász István
Halászné Nagy Szilvia
Bartos Kata
Fehér Richárd
Fehér Roland
Bodolai András
Bodolai Böbe
Révész Bori
Révész Milán
Bodolai Szabolcs
Oravecz Fanni
Galambos Gyöngyi
Zimányi Elvira
Nagy Gabriella
Müller Ottó nyomozó
Szlávik Jenő nyomozó
Horváth Veronika
Németh Mónika
Temesvári Aliz
Dr. Bezerédi Szilárd
Steiner Dóra
Károly bácsi
Dr. Kincses Patrícia
Káldor Margit
Füredi Attila
Bánkuti Magdi
Halász Kristóf
Halász Gergő
Kalem József
Dr. Szigeti Áron
Tamás atya
Füredi Attila (Kisati)
(Bánhidi Patrik (Svéd))
Szekeres Anett
Kalló Nikolett (Niki)
Bakó Melinda (Linda)
Dr. Pongrácz Réka
Vidovszky Nándi
Nemes Lenke
Dr. Zólyom Iván
Dr. Székács Irén
Molnár Csaba
Nemes Dávid
Nemes Viola
Juhász-Nagy Rozi
Hatházi Villő
Janovics Ivett
Helen Tanakis
Kozma Luca
Szentesi Gábor
Tenkesi Bálint

Kapcsolódó cikkek:


Vélemény:

május 03. 08:44:36
május 03. 08:44:36
Szerencse,hogy Orsi összejött Bálinttal,mert,ha valakinek,ügy a Bodolai családnak nagy szükség van pszichológus segítségére.Dominiket sajnálom,mert egyik végletből a másikba kerül.
április 24. 21:45:40
április 24. 21:45:40
Kedves Szövegírók !

Mindenki valamin "kattog". Nagyon hervasztó ezt hallani állandóan. Legyenek kicsit több figyelemmel a stílusra. Nincs alapvető baj a párbeszédekkel, de bizonyos becsípődéseket engedjenek el. Ez kb. annyira gáz, mint amikor valaki csak azt tudja mondani, hogy "igazándiból". Gazdag a nyelvünk, de kár agyonkoptatott szavakat, fordulatokat alkalmazni.
szavazat: 2/10 április 21. 18:38:27
április 21. 18:38:27
Tudjátok, mi a pontos típusa az új Alcatel telóknak a sorozatban?
szavazat: 10/10 2018 nov. 27. - 23:53:05
2018 nov. 27. - 23:53:05
Köszi a választ, igazad van, Bálint csak így tudta leszerelni Gyöngyit, és ez nem jó megoldás, ha tényleg ő volt, szakmaiatlan! Most meg bekavar a doktornő azzal, hogy ellopta a levelet, majd kiderül, ki írta! Konrádról nem tudtam, hogy a színész kérte a kiírását, nagyon bírtam, köszi az infót!
szavazat: 5/10 2018 nov. 27. - 23:38:49
2018 nov. 27. - 23:38:49
Igaz.
Egyben azt jelzi az egész, hogy Bálint nem tud ténylegesen megbirkózni a feladattal.
Azt gondoltam, majd összejönnek Gyöngyivel, bár ez még megtörténhet.

Nekem Gyöngyi karaktere sajnos eleve nem tetszik, bár a színésznővel nincsen bajom.

Mihályfi Balázs (Konrád) maga kérte, hogy írják ki, hogy ennek miért kellett véglegesnek lennie, jó kérdés.
Alíz elvben még visszajöhet.
szavazat: 5/10 2018 nov. 27. - 23:34:40
2018 nov. 27. - 23:34:40
Szia, nem tudom, a Barlangnak mi lett a sorsa. Egy időben Kristófé volt (Agárdi után örökölte), szerintem aztán a szüleié lett, mivel a tanúvédelmi program miatt minden kapcsolatot meg kellett szakítania szeretteivel, s minden szálat el kellett varrnia. Arra gondolok, hogy a tulajok továbbra is ők, azonban a helyet Laci vezeti (amellett, hogy kocsmáros is). Ez nem 100%. Ha találok az interneten videót régebbi részekről (mikor a Halász család elhagyta Csillagkutat) és lesz időm, megnézem, történt-e valami a Barlanggal kapcsolatban.

A szakács kérdésről: Talán annál is szigorúbb vagy filmes, sorozatos szempontból, mint én voltam egykoron:), de kérlek ne vedd bántásnak, jó, hogy valaki ennyire figyel a részletekre.
A valóságban 20 éve járok az egyik vendéglőbe, 15 éve egy másikba, és még sose találkoztam egyik hely szakácsával sem. A ritkábban látogatott helyeimmel is ugyanez a helyzet. Szóval, engem nem zavar az életben, így a sorozatban - amelytől nem is várhatok annyit - végképp nem.
szavazat: 10/10 2018 nov. 23. - 19:28:31
2018 nov. 23. - 19:28:31
Ezt a Gyöngyi projektet már abbahagyhatnák, uncsi! A Vladimir levelet sztem a pszichiáter tette a postaládájába, hogy végre megnyugodjon! Elég már! Konrádot, Alizt kár volt kiírni, remélem Aliz visszajön, valaki kimentette, és meggyógyul! A többi szál futhat, Roland nagyon jól hozza a maffiózót, Alexék, Meli is jól játssza a szerepét! De Gyöngyi már túl sok, hosszúra nyúlt, unalmas! Már mindenki megtanulta, hogy milyen a pánikroham, már tudjuk, hogy milyen nehéz kezelni, már tudjuk, hogy nem jó gyógyszert szedni, mert hozzászokást okoz, de legyen már vége!
szavazat: 1/10 2018 nov. 07. - 14:37:32
2018 nov. 07. - 14:37:32
Helló, van 2 percem, most nézem éppen a sorozatot, eszembe jutott, hogy fogalmam sincs, vagy nem emlékszem, hogy tulajdonképpen a Barlang koceráj kinek is a tulajdona? Mert hogy a Laci csak a csapos, vagy nem? Az pedig csak lehet, hogy engem bosszant, nem tudom ki főzi a kaját a macsekban. Minden nap felteszem a kérdést magamnak, hol a szakács? Egyszer már megmutathatnák.





2018 nov. 07. - 13:37:06
2018 nov. 07. - 13:37:06
Sajnálom Konrádot alakító színészt, hisz az egyik legjobb volt a sorozatban...Alíz is jó volt...
Nem könnyű mindenki kedvére tenni! Annyiféle ember van...Még a nézők közt is...
szavazat: 5/10 2018 nov. 05. - 21:54:19
2018 nov. 05. - 21:54:19
A hozzászólásomban nem a halottakat számoltam, hanem azokat, akik lehet, hogy meghaltak, lehet, hogy nem. Az általad említettek a sorozaton belül valóban nyitott kérdések, a nézők számára viszont nem, de értem, amit írsz és egyetértek.

Reagálnék a hozzászólásod többi részére is:
Jogos, nekem ez a 2 lelőtt ember egyáltalán nem rémlett. Kellernél egy személyiségváltoztatást hajtottak végre az írók, ha nem is 180 fokos, de jelentős fordulat történt. Lényegében az életét kockáztatja eltűnt szerelme nővéréért a kettős ügynök szerepben.
Továbbá hidegvérrel végzett korábban Nándi kedvéért egy olyan személlyel, akivel elhitették, hogy elütött valakit és az illető meg is halt (valójában bábut ütött el). Ez aljas húzás volt tőle. Később egy kedves, lelkiismeretes srácot csináltak belőle, aki titokban képes szembeszállni Rolanddal.
A nővér esete tényleg teljesen életszerűtlen. Nincs az a vezető, aki nem bocsátana el egy ilyen alkalmazottat,ráadásul komoly bűncselekményt követett el. Sokat elárul róla, hogy Viktort egy pillanatig sem sajnálta (őt távolították volna el így a kórházból), a beteget ugyan nem akarta megölni, de nyilván tudta, hogy megtörténhet.
szavazat: 1/10 2018 nov. 05. - 18:43:37
2018 nov. 05. - 18:43:37
Ha már a hullákat számolod, megfeledkeztél a Keller által - a régi Csillagszem főszerkesztője jelenlétében - agyonlőtt két fickóra. Azok hova lettek? Mármint a hullák. Senki nem kereste őket, főleg nem a béna rendőrség, S teljesen felejthető, hogy a Keller egy gyilkos, valamint az is, hogy a törlőkendővel emberölési kísérletnek számító bűntettet elkövető nővérke minden következmény nélkül szerepel. Szóval ez egy minősíthetetlen sorozat, azért nézem, hogy kimérgelődjem magam, nem tudom ki írhatja, ki a dramaturg, pedig ennek a tv-lenne elég pénze, hogy profikat, színészeket is beleértve -alkalmazzon (1-2 kivételtől eltekintve)
2018 okt. 26. - 17:25:13
2018 okt. 26. - 17:25:13
Mennyivel jobb lett volna, ha Alíz és Konrád helyett hisztigép Gyöngyit, meg ezt az elkényeztetett, akaratos Barbit nyírták volna ki.
szavazat: 5/10 2018 okt. 25. - 14:34:25
2018 okt. 25. - 14:34:25
Bár az írók nem hiszem, hogy olvassák a hozzászólásokat, úgy emlékszem, nem csupán Alíz, hanem Várnagy Előd holtteste sem került elő. Őt a végén Szikszay Rémusz játszotta. Ebben szerintem még lehetne potenciál, hisz neki is lenne elszámolni valója Rolanddal.

Remélem, Alíz valahogy visszajön, bár pulzusa nem volt és úgy nehéz lehet életben maradni, főleg, ha közben az embert ledobják a hídról. Azért valahogy meg lehetne magyarázni. Bár lentebbi hozzászólásban olvastam, hogy más sorozatban játszik, azonos csoporthoz tartoznak a csatornák (TV2), tehát nem akadály a kizárólagosság, lenne rá lehetőség, ha az írók és a színésznő később úgy döntene.

Konrád persze már nem jön vissza, és nyilván nem lesz újabb ikertestvér, sem olyan új karakter, aki "véletlenül" pont úgy néz ki, mint ő (hisz maga a színész valahogy így térhetne vissza idővel).
szavazat: 5/10 2018 okt. 25. - 14:23:35
2018 okt. 25. - 14:23:35
Vagyis Jock?:)
A Dallasban úgy rémlik a Ewing-fivérek apja volt kettejük "keveréke". Egyetértek az utóbbival.
2018 okt. 25. - 12:23:54
2018 okt. 25. - 12:23:54
Konrád szerintem inkább Bobby, vagy amolyan Jockey-Bobby keverék.
2018 okt. 21. - 15:23:26
2018 okt. 21. - 15:23:26
A hozzászólás moderálva lett.
2018 okt. 20. - 22:59:56
2018 okt. 20. - 22:59:56
Mintha a Dallasból kiírták volna Jockeyt!!
2018 okt. 20. - 00:22:13
2018 okt. 20. - 00:22:13
Sok dologban egyet értünk. De szerintem Konrádék pont ott szúrták el a dolgot, hogy elküldték Tündét a francba Betty eltűnése idején. A nagy büszkeségükkel csak csináltak maguknak egy ellenséget. Ilyen bandázásnál pont az lenne a fontos, hogy egy ilyen fifikás karakter az ő oldalukon legyen. De azután, hogy elküldték Tündét a francba, tényleg hülyeség volt egy fikarcnyit is megbízni benne. S bár Alíz és Konrád okos karakterek voltak, azért végig jellemző volt rájuk némi naivitás. Amúgy mindkét kivégzős jelenet béna lett - pl Alíz nyafogása és Konrád kapkodása miatt. Egyébként a golyóálló mellényt nem találták még fel? OK. Létezik fejlövés. Viszont Alíz és Konrád kiírásával kvázi értelmetlenné vált a sorozat. Kár, hogy Réti Adrienn átvándorolt a Bogaras szülőkbe slampos anyukát alakítani. Bár akadnak benne poénok, egyelőre bugyutaság az egész.
szavazat: 5/10 2018 okt. 19. - 13:32:51
2018 okt. 19. - 13:32:51
Ha már egy ilyen formátumú karaktert (Konrád) kellett elintézni, legalább ne ilyen "bénán" oldották volna meg. Roland simán túljárt az eszén, azért ez a rendezés méltatlan Konráddal szemben. Ugyan Milán említett valamit arról, hogy talán miatta rájött Tünde, hogy változott a terv, de ez szerintem belemagyarázás, Roland egyszerűen sejtette a dolgot.
Az is "elfogadhatóbb" lett volna, ha pl. Roland egy küzdelemben vagy tűzharcban vesztésre állt volna, de a véletlen a segítségére siet.
Konrádnak kár volt hibáztatnia magát Alíz miatt, hiszen ha végig őrá hallgatnak, Tünde sose tud végezni Alízzal. Konrád sokáig nem bízott Tündében, aztán sajnos meggondolta magát. Egyébként a lány már máskor is átverte őket és ami kitudódott (Betty eltűnése idején).

Az még adhat okot bizakodásra, hogy - tudtommal - Alíz holttestét nem találták meg (igaz, már nem volt pulzusa, mikor Tünde bedobta a folyóba). Lehet, hogy a készítők a maffiás-szálat akarják elvarrni?

Ha nem így történt, akkor gondolom, Mihályfi Balázs maga akart távozni, mert (szerintem) messze ő a legjobb színész a sorozatban, kizárt, hogy kiírnák.

2018 okt. 09. - 20:59:39
2018 okt. 09. - 20:59:39
Elég merész, hogy a Tünde kicsinálta Alízt. A Roland meg Konrádot.
Összes hozzászólás