Film

Királyok Királya

/King of Kings/
amerikai életrajzi dráma, 168 perc, 1961

Értékelés:

25 szavazatból
Szerinted?

Heródes királyságát komoly veszély fenyegeti. Nem csak Pontius Pilátus (Hurd Hatfield) hatalma gyengíti a tekintélyét, hanem egy rongyos próféta egyre növekvő népszerűsége is. Názáreti Jézus (Jeffrey Hunter) és tanítványai félelemmel töltik el a Rómához hű uralkodókat, akik a gyilkosságtól sem riadnak vissza, hogy megállítsák a számukra kedvezőtlen folyamatokat. A szépséges Salome (Briqid Bazlen) szemet vet Keresztelő Jánosra (Robert Ryan), és mindent elkövet, hogy a fejét vegyék. Lucius (Ron Randell), a római patrícius másodszor is segít Jézusnak, és ezzel fenekestül felfordul az élete.

Stáblista:


Vélemény:

2015 nov. 28. - 21:39:35
2015 nov. 28. - 21:39:35
Küldd el légyszíves erre a címre köszönöm szépen szocsszabolcs06@gmail.com.Sálem.
szavazat: 10/10 2012 szept. 07. - 21:59:33
2012 szept. 07. - 21:59:33
"Kedves" és "tisztelt" c7! Csak sajnálni tudlak.
2012 ápr. 18. - 20:07:47
2012 ápr. 18. - 20:07:47
Nekem megvan a film a gyûjteményemben, ha még aktuális.
2011 aug. 12. - 19:10:04
2011 aug. 12. - 19:10:04
Ez a probléma, hogy a logikusan kifejtett álláspontomra annyi a válasz, hogy nincs igazam és mindenkinek hinnie kéne. Ez a probléma a gondolkodás nélkül hívõ emberekkel, nem lehet velük nemhívõként rendesen beszélni a témáról, mert nem képesek tiszteletben tartani a másik eltérõ véleményét, még ha meg is magyarázza, és nem sérteget hívõket. És még beszélhetnék az egyházról, de gondolom a hívõket egyáltalán nem érdekli. A film pedig tényleg remek alkotás!
2011 aug. 08. - 15:09:58
2011 aug. 08. - 15:09:58
Én személy szerint mindenki hitét tisztelem, én speciel nem hiszek egy vallásban sem, nem is tagadom, de majd ha bizonyítják elhiszem. (Egyébként Isten létezése még lehetséges is lehet.) Azt nem szeretem, amikor meg akarnak téríteni. A kereszténységben az a gyanús, hogy "Isten útjai kifürkészhetetlenek", "Csak a hitünket teszi próbára", és ezekkel a mondatokkal minden logikus kérdést el lehet hárítani. Nem is ítélhetem el, mert én sem vagyok teljesen logikus, nem csak logikus dolgokat vagyok hajlamos elhinni, tehát élesen nem ítélhetem el. Véleményem szerint élete során mindenki felteszi a kérdést, miért van itt, mi az élete célja, hogyan kellene élni, ehhez jó útmutató lehet a Biblia, mondjuk az is gyanús, hogy 2000 éve a sok parasztembert éppenséggel nem ez kötötte le, hanem hogy megélhessen, az egyház meg jól összefogta a középkorban is az embereket a megadóztatáshoz. A hitet, vallást tisztelem, de az egyháznak ellene vagyok, fõleg a katolikusnak, a történelem során pénzszerzési és gyilkolási akciókkal eléggé leírták magukat a szememben. Amit viszont soha nem fog nekem megválaszolni senki: ha engem is Isten teremt, õ dönti el, milyen legyek, miért kellene megtérnem vagy bármi, nem õ teremtett (ha õ teremtett) hitetlennek? Illetve: logikus az, hogy a mindentudó-mindenható Isten megteremt egy hibára hajlamos népet, aztán megbünteti az embereket a hibáikért? Ebbõl azt a következtetést vonhatom le, hogy Isten a) nem létezik b) csak szórakozik velünk, tehát gonosz c) teljesen illogikus és következetlen d) logikátlanságával arra próbál rámutatni, hogy nem a logika az ész, nem ilyen irányban kéne fejlõdni a tudományoknak, spekuláció: társadalomtudományokkal, pszichológiával, tudatalattival kellene foglalkoznunk. Véleményeim: a) sok embernek elfogadhatatlan lenne b) hihetetlen, ne is gondoljunk bele, mert nincs kiút c) ha ez így van, inkább nem hiszek benne, mert nehéz lenne számomra ilyen világban élni d) lásd c)-nél leírtakat.
Ezt csak azért írtam le, mert gondoltam, hozzáadom a véleményem az itteni undorító mocskolódáshoz.
2011 júl. 04. - 16:52:35
2011 júl. 04. - 16:52:35
twilight meg a hozzá hasonló többi kretén, aki már annyira hülye, hogy ketrecben lenne a helye: lehet hinni vagy nem hinni a Bibliában, ez mindenki magánügye, de ha hülye az illetõ és nem olvasta el, vagy ha tegyük fel elolvasta de a szürkeállománya nem tudta befogadni, akkor ne itt tegyen már róla tanúbizonyságot. Azt is lehet, mondani, hogy tetszik vagy nem tetszik ezért és ezért a film, de hogy a Biblia mese mítoszgyûjtemény önellentmondó stb. lenne, az tényleg nem érdemli meg, hogy az értelmes emberek sorába felvegyék.
szavazat: 10/10 2011 máj. 30. - 11:07:40
2011 máj. 30. - 11:07:40
Ha valaki esetleg felvette volna a tv-bõl , -sajnos hiába volt értesitõm , de nincs film+2-õm- , kérem sziveskedjen megosztani velem eme filmremeket ! Köszi szépen. kittiedina@gmail.com címre kérek választ .
2011 máj. 29. - 10:26:48
2011 máj. 29. - 10:26:48
Twillight-ka, a spanyol fekáliás uborkákat számolgasd ne a bibliai éveket !!!
2011 ápr. 22. - 13:01:12
2011 ápr. 22. - 13:01:12
Kedveskéim!
A filmet látta már valamelyiktek???
2011 márc. 07. - 00:20:33
2011 márc. 07. - 00:20:33
Egyáltalán nem "baromság".
A Biblia egy mítoszgyûjtemény.Nevezhetném még tanmesének is, csak kérdés, hogy jóra tanít-e?! Semmivel sem jobb, mint bármelyik más irodalmi mû, ebben a mûfajban.Horror, gyilkosságok, rasszizmus (Nem a bõrszín miatti megkülönböztetésre értem). Tele van erotikával (ha jól tudom az Énekek éneke is tömör erotika), a bibliai Isten benne a legnagyobb egoista diktátor. Mellesleg a mû egy nagy ellentmondás, mind logikailag, történelmileg, régészetileg...
2011 márc. 06. - 23:52:03
2011 márc. 06. - 23:52:03
Oh, és csak neked elõbányásztam a bibliai kronológiát is. Tehát a Világegyetem kora a Biblia szerint (amiben a legõsibb égitest a Föld):
Gen.5.fejezete, az elsõ gyerek szülsetéséig az idõtávok:
- Ádám: 130 év
- Séth: 105
- Énós: 90
- Kénán: 70
- Mahaláél: 65
- Járed: 162
- Énókh: 65
- Methuséláh (aka Matuzsálem): 187
- Lámekh: 182
- Noé: 500
-----------
összesen eddig: 1556 év
Gen. 11. fejezete, az elsõ gyerek születéséig az idõtávok:
- Sém: 100
- Arapksád: 35
- Séláh: 30
- Héber: 34
- Péleg: 30
- Réu: 32
- Sérug: 30
- Nákhor: 29
- Tháré: 70
----------
összesen eddig: 1946 év
Gen.21.5, az elsõ gyerek születéig idõtáv:
- Abrahám: 100
Gen.25.26, az elsõ gyerek születéig idõtáv:
- Izsák: 60
Gen.47.28, az Egyiptomi Fogság kezdete (itt megjegyzendõ, hogy az Egyiptomi Fogság a valóságban sosem történt meg):
- Jákób 147 éves korában meghal, 17 évet él Egyiptomban = 130
Exo.12.40-41, az Egyiptomi Fogság Vége:
- 430 év (a határ kétségtelen, a kivonulás a szöveg szerint egyetlen nap alatt történt)
1Kir.6.1, Salamon Templomépítése:
- az Egyiptomi Fogság végétõl 480
----------
összesen eddig: 3146 év
- Dávid és Salamon az elsõ, igazolhatóan élt zsidó vezérek (bár hatalmuk valójában elenyészõ volt), koruk nagyjából meghatározható. Nagyjából 1000 évvel i.e.-re datálható ez a mitológikus esemény.
- Most kb. i.sz. 2000 van.
----------
összesen tehát a Biblia szerint a Világegyetem kora kb. 6,000 év. Punktum.
2011 márc. 06. - 23:09:43
2011 márc. 06. - 23:09:43
Gyerekem, nyisd már ki egyszer a Bibliát!
Csak az egyszerûbbeket:
- zombik az ókori Jeruzsálemben: Máté 27.53.
- "boldogok akik...": zsoltárok 137.9
- a Hold mint önálló fényforrás: Gen. 1.16. (mivel még ezt sem ismered, TE biztosan nem nyitottad ki a Biblia címû mesekönyvet)
2010 dec. 31. - 21:27:20
2010 dec. 31. - 21:27:20
Megtekintése után olyan katharzis kerített a hatalmába, hogy másnap mihamaranbb le kellett emelnem a polcról Brian életét, egy komolyabb dózis blaszfémia végettt!

Valaki azt mondta, Jehova? ;-)
2010 dec. 27. - 22:35:17
2010 dec. 27. - 22:35:17
Nem mindenki ismeri, sõt: még csak nem is mindenki hallott róla!
A Biblia meg azóta mese hogy megírták.

Vagy szerinted a Világ 6,000 éves, a Föld lapos és õsibb mint a Nap, a Holdnak saját fénye van, az ókori Jeruzsálem utcáit zombik járták, az orvostudomány gonosz és felesleges dolog, és "boldogok akik sziklán verik szét a csecsemõk fejét"?
szavazat: 10/10 2010 dec. 27. - 22:34:47
2010 dec. 27. - 22:34:47
Másrészrõl volt ennél a filmnél éjjel egy másik hozzászólásom is.Semmi baj vagy moderálnivaló nem volt benne..mégis eltûnt..Érdekes.
szavazat: 10/10 2010 dec. 27. - 22:31:23
2010 dec. 27. - 22:31:23
Jézus történetét mindenki ismeri és nem mesebeli alak.
A Biblia mióta mese?
szavazat: 10/10 2010 dec. 27. - 21:53:52
2010 dec. 27. - 21:53:52
Szép Mese Film, bár nem értem, hogy miért adják minddég ilyen késõn le. ?:(
Mit várnak így az emberektõl, ha nem is látják... ?:(
Pedig ez egy elég jól elkészített, részlet gazdagon elkészített Film... :(
2010 dec. 27. - 10:50:44
2010 dec. 27. - 10:50:44
Jézus mesebeli alak, életrajzot csinálni hozzá kb. olyan mint Gandalfról.

Jézus történetét meg még a keresztény papok sem ismerik, ennyit arról hgy bármilyen értelemben alapmûveltség lenne.
szavazat: 10/10 2010 dec. 27. - 02:48:08
2010 dec. 27. - 02:48:08
Jézus Krisztus életrajzi filmjéhez nem kell ide leírás ..életének ismerete az alapmûveltség része (már akinek van ugyebár..).
Eme igény,nagy szegénységi bizonyítványról tesz tanúságot!:(
Vallásosságtól függetlenül.
2010 dec. 27. - 00:04:29
2010 dec. 27. - 00:04:29
életrajzi filmhez nem kéne egy életrajz is?
Összes hozzászólás