Ma Reggel

Értékelés:

211 szavazatból
Szerinted?

A Ma reggel az MTVA saját gyártású, minden hétköznap jelentkező reggeli politikai és közéleti témákkal foglalkozó műsora.

Egyéb epizódok:

Játszási időpontok

  • 05:55
  • 06:35
  • 07:17
  • 07:35
  • 08:16
  • 08:25
  • 05:55
  • 06:35
  • 07:17
  • 07:35
  • 08:16
  • 08:25
  • 05:55
  • 06:35
  • 07:17
  • 07:35
  • 08:17
  • 05:55
  • 06:35
  • 07:17
  • 07:35
  • 08:17
  • 05:55
  • 06:35
  • 07:17
  • 07:35
  • 08:16
  • 08:25
  • 05:55
  • 06:35
  • 07:17
  • 07:35
  • 08:16
  • 08:25
  • 05:55
  • 06:35
  • 07:17
  • 07:35
  • 08:16
  • 08:25
  • 05:55
  • 06:35
  • 07:17
  • 07:35
  • 08:16
  • 08:25
  • 05:55
  • 06:35
  • 07:17
  • 07:35
  • 08:16
  • 08:25
  • 05:55
  • 06:35
  • 07:17
  • 07:35
  • 08:20
  • 05:55
  • 06:35
  • 07:17
  • 07:35
  • 08:17
  • 05:55
  • 06:40
  • 07:17
  • 07:35
  • 08:17
  • 08:25
  • 05:55
  • 06:40
  • 07:17
  • 07:35
  • 08:17
  • 08:25
  • 05:55
  • 06:42
  • 07:17
  • 07:35
  • 08:17
  • 08:25

Hozzászólások

Szerinted?
offtopic
_goldie_ 2012 aug. 07. - 13:10:01
aszta..
jól áll a kezükben a takarítószerszám
és nem félnek használni :)
offtopic
_goldie_ 2012 aug. 06. - 15:06:20
és hol a kép?
offtopic
-csengõzoli-- 2012 aug. 06. - 14:04:23
A kép címe: Az ördög soha sem alszik
-csengõzoli-- 2012 aug. 06. - 11:25:20
Még 35p és elsötétül az RTL mára :D
vénasszonyok -nyara 2012 aug. 06. - 07:59:44
"Ha a „náci” szót halljuk, akkor az „idegengyûlölet” jut eszünkbe, ami automatikusan a „hitleri éra” alapja!"

Valóban tombol nálunk az idegengyûlölet: tele van az ország "Idegeneknek belépni tilos!" táblákkal. Lépten-nyomon beléjük ütközik az ember. Nem csoda, ha rettegnek az idegenek.
vénasszonyok -nyara 2012 aug. 06. - 07:57:04
"Vona még azt bizonygatta valamelyik mûsorban, hogy nem baj, ha zsidó származású emberek vannak a jobbikban.. ennek ellenére mégis leváltották."

Nem a származása miatt váltották le, hiszen akkor választották meg BAZ megyei elnöknek 90%-os aránnyal, amikor már köztudott volt a származása.
Azért mondott le õ maga a sok munkával, de kevés bevétellel járó jobbikos tisztségeirõl, mert egy hangfelvétel készült, amin hallható, hogy EU-s pénzeket ajánl fel egy gazembernek, aki megpróbálta a származásával zsarolni.

Viszont nem mondott le a havi 8milliós juttatásokkal járó EP parlamenti képviselõi állásáról. Erre szólította fel a Jobbik. Ezt Vona érthetõen elmagyarázta egy sajtótájékoztatón.
Ne ferdítsük el a tényeket!
Seven7Crown 2012 aug. 06. - 01:35:40
Vénasszonynak:


Na akkor egy pár fogalmat pakoljunk a helyére:

Ha a „náci” szót halljuk, akkor az „idegengyûlölet” jut eszünkbe, ami automatikusan a „hitleri éra” alapja!
A Führernek adu volt a kezében az akkor igen rossz gazdasági helyzet, amit kihasználva könnyebben rávette a munkanélküli németeket más nemzetek leigázására, és elhitette velük, hogy a háborúnak áldozatául esett „idegenek” szolgálják majd azt a Harmadik Birodalmat, ami a mindenek feletti német nép hazája lesz!

Persze az már más kérdés, hogy a szitán átlátó ellenállók ugyanúgy munkatáborokba kerültek, mint a mindenükbõl kiforgatott, és bûnbaknak beállított zsidók.
Viszont, azt is tudni kell, hogy Hitler, csak felhasználta a népét a hatalom megszerzésére, és beteges vágyai kiélésére, amibe így a németek ugyanúgy csak asszisztáltak volna, mint a többi nemzet, csupán egy bizonyos réteg élvezhette volna annak a bizonyos Harmadik Birodalom elõnyeit!
És ehhez a feladathoz Ugye elõször kellett SA , majd jött az azt lemészárló SS, és a Wehrmacht!
Ezek mind, mind a hatalmát biztosították Hitlernek, de szerencsére elbuktak.

És most vissza a Fideszhez, és a Jobbikhoz!
Nem az a vád ellenük, hogy bizonyítottan náci párt mind a kettõ/bár Vona, és társai nem állnak messze ettõl a meghatározástól!/hanem az a gond, hogy ezt a túlzott nemzeti öntudatot próbálják az agyakban úgy elültetni, hogy a választó már ne is lásson senkit, és semmit maga elõtt, csak Orbánt, aki saját hatalmát féltve, pont azzal az EU-val vitázik, bizonyítva ezzel is harcias hozzáállását, amelyiknek eddig tagjai voltunk, de most már inkább egy szörnyetegként vázolják fel nekünk G.SZ.Andrásék, és egyetlen alternatívaként csak a Fideszt kapjuk a nyakunkba.
Pedig inkább azt kéne kommunikálni, és nem letagadni, hogy ez a szövetség pont a saját érdekeinket képviseli a következõ témakörökben:

-1; Mezõgazdaság.
-2;Közlekedés.
-3;Verseny.
-4;Adóügy, és jogharmonizáció.
-5;Gazdasági, és pénzügyi politika.
-6;Közös kereskedelempolitika.
-7;Szociális politika.
-8;Oktatás, szakképzés, fiatalok helyzete.
-9;Kultúra.
-10;Közegészségügy.
-11;Fogyasztóvédelem.
-12;Tansz-európai hálózatok.
-13;Ipar.
-14;Regionális politika.
-15;Technológiai kutatás, és fejlesztés.
-16;Környezetvédelem és fejlesztés.
-17;Személyek, szolgáltatások, áruk és tõke szabad áramlása.

-Ezenkívül idetartozik a közös kül-és biztonságpolitikának, a rendõrségi, és bûnügyi együttmûködés szabályozása is!

Ez mind, mind nagyon jó lenne nekünk, viszont ha ezt Orbán csak úgy hagyja, akkor mi jut neki?
Ezért EU ellenes, és minden lehetõséget megragad annak érdekébe, hogy a választó ne egy szabad jól mûködõ klassz Európát lásson maga elõtt, hanem igazi magyar öntudattal rá szavazzon, aki majd megmagyarázza, hogy ezekre a dolgokra csak mi vagyunk képesek/ami nem igaz/!
Na most ebbõl idáig csak az jött le, hogy amit csinál, az egy nagy nulla, mert még arra sincsen esze, hogy a saját népének hagyjon valamit!
Pl. még a pártján belül is figyelmeztették, hogy talán M. Gyurival ne égesse az országot, és a Fideszt/de innen is látszik, hogy csak a hatalomra ment/mert neki végrehajtó emberek kellettek, mint H. Rózsi, vagy S. Gabi!
Az egykulcsos adó, pedig az õt támogatók honoráriuma volt/lehet számolni!/, akik hatalomra segítették!
És azért nem véletlenül nem vizsgálta a tõzsdebotrányt, amit párttársaival hajtott végre, és nem véletlenül nem szólal fel pl. H. Miklós ügyében sem, csupán annyit mond, hogy mi mások vagyunk, és meglebegteti egy újabb rendszer lehetõségét is a közmunka mellett, amibõl lássuk be, hogy nem igazán lehet megélni!
offtopic
kõmacska 2012 aug. 06. - 00:12:09
De azért a kommentekbõl némi válogatás... akad benne vicces is.


És a teljesség kedvéért említsük még meg a Náci bácsit is a szomszédból, aki izraelita.

mi nem érthetõ JA náciságán? Több versében is megszólítja Istent, méghozzá pozitív felhanggal, márpedig a keresztények mind nácik és rasszisták (és pedofilok is), ha nem tudnád :-)

A poszttolónak meg kellene nézni az értelmezõ szótárt a nacionalista és a patrióta szócikkeknél. Állati nagy tévedésben van. És bizony nem tud róla. Olvasson Széchenyit és Józsefet, mielõtt ilyen kijelentéseket tesz nagy nyilvánosság elõtt.

"Olvasson Széchenyit és Józsefet, mielõtt ilyen kijelentéseket tesz nagy nyilvánosság elõtt." Vagy van egy kompakt megoldás is: Széchenyi József mûveit olvasni.

a nácikhoz legjobban szerintem a szélsõliberálisok hasonlítanak, azzal a különbséggel, hogy akiket ismerek szélsõlibsiket azok lusta élõsködõ, más farkával csalánt verõ emberek, míg akiket ismerek nácikat azok szorgalmas, keményen dolgozó emberek (persze ez se menti õket az alól, hogy nácik). csak gondoltam leírom, persze tudom hogy a szélsõliberálisok szent index.hu-jára nem szabad ilyeneket írni :)

Liszt Ferenc: A zs*ó folytatja a pénz kisajátítását, és az állam torkát pénzeszsákja szájának a szorosabbra vagy lazábbra engedésével fojtogatja.A sajtó minden eszköze a kezében van, hogy a társadalom alapjait szétzúzza. Õ az alapja minden olyan vállalkozásnak, amely a trón ledöntésére, az oltár széttörésére és a polgári jog megszüntetésére irányul.

Miért pont a zsid*k lettek a célpontok?
Hitler eredetileg nem a zsid*k ellen akart küzdeni, a német lakosság elhanyagolható része volt zsid*. Õ a bolsevizmus ellen küzdött, azt tartotta Németország és a nyugat legnagyobb ellenségének. Az nagolok, amerikaiak éppúgy tartottak akkoriban a bolsevizmus és a lenini eszmék terjedésétõl. Akkoriban a zsid*kra kenték a bolsevizmus elterjedését, azt tartották, hogy õk hozzák magukkal Oroszországból. Ezért kezdték el õket üldözni. Hitler a bolsevizmustól akarta megvédeni Nyugat-Európát. Innen indultak, csak félresiklott a dolog.

mindehhez csak ennyit szeretnék hozzáfûzni: Gyurta Dániel, az antiszemita. Gyurta, ez a 23 éves ficsúr, akinek szélsõségesen jobboldali, sõt, magyarszeretõ szülei nem átallottak õsi bibliai nevet (sõt <kereszt>nevet!!!) adni, hosszan tartó súlyosan katolikus összeesküvés eredményeképpen olimpiai aranyérmet szerzett Londonban, a kétszáz méteres mellúszás döntõjében, eléggé el nem ítélhetõ módon a világrekordot is megjavította.
Meg kell jegyeznünk, hogy Gyurta apja nem volt jó szocreál élmunkás, tudomásunk szerint még a pártba sem lépett be, és egész életében reakciós magyarszeretetre, a hazátlansággal szembeni megvetésre és antiszemitizmusra nevelte fiát!
Gyurta mindkét nagyapja bizonyítottan részt vett az '56-os szovjetellenes forradalomban, számos köztörvényes bûncselekményt követtek el, mint például magyar zászlóból címer kivágása, lövöldözés szovjet tankokra, ávósok félelemben tartása, vöröscsillag összetörése!
Gyurta négy dédapja egytõl egyig náci háborús bûnös volt, mivel lakóhelyüktõl nem messze vonult el a wehrmacht. Ha alkalmuk nyílik rá azonnal beléptek volna az SS-be is, sõt önként vállaltak volna toronyõri beosztást bármelyik náci munkatáborban. Ezt tanuk egész sora támasztotta alá vallomásával!
Gyurtának, (mint az közismert), nyolc ükapja volt, õk egy különleges egységet alkottak a fehérterror idején, ez volt a Hófehér Nyolcas. Õk akadályozták meg a nagy baloldali világforradalom gyõzelmét, ami a magyarországi tanácsköztársaságból eszkalálódott volna, ha ez a nyolc szélsõséges fehérterrorista nem lett volna ott. De ott volt!
Világosan látható tehát, hogy családi, sõt genetikai alapja volt annak az antiszemita mondatnak, amiben a legifjabb Gyurta tizenötmillió magyarról mert említést tenni, és olimpiai gyõzelmét irredentizmusra, jobboldalizmusra, szélsõséges magyarszeretet-propagandára használta fel.


A mindennapi holokauszt - nyivákolás azért kiveri már olyan embereknél is a biztosítékot, akik eddig nem is figyeltek erre. Rohadtul unalmas és visszataszító, amikor a világ leggazdagabb, munkaundoros rétege nyavalyog újabb kárpótlásért. A "náci"-kat meg lehet utálni, de többnyire azok utálják, akiknek büdös a munka, mert õk annak idején mindent a munka értékére alapoztak. Érdemes ezt elolvasni, még ha a gyûlölt portálon is van. (amit egyébként szintén a fent említett munkaundorosok üzemeltetnek, csak sokaknak nem esik le.)

Az, hogy a zsid. szót nem lehet leírni a mai Mo.-on, világosan jelzi az állapotokat. A "moderátor" (cenzor) az elõbbi hozzászólásomban ezt legalábbis nem engedte leírni. Na EZ a nácizmus!

A nemzetiszocialista németek annyira önállóan tudtak gondolkodni hogy egy alacsony, idegbeteg, sötét hajú, barna szemû, izraelita származású, Schicklgruber nevû embert a vezérüknek tekintettek aki mindemellett elhitette velük hogy a legnemesebb faj kék szemû, magas és szõke, ja és nem izraelita :))

A mai,önmagát felvilágosultnak és szabadnak gondoló,de amúgy szellemileg lezüllesztett,kontroll alatt tartott beteg társadalomban a náczy lett a modern szitokszó,a korábbi ördög/sátán helyett,ezzel lehet kifejezni a vélt gonoszság elleni gyûlöletet.A náczysmussal kapcsolatban is azt gondolom,mint sok más dolognál,itt is valahol középen van a megoldás.A 2.világháború után az angolszász történetírás(a történelmet a gyõztesek írják...)a cionista lobbi nyomására olyan agymosásba és trténelemferdítésbe kezdett,amibõl már aligha tudunk kilábalni.Érdekes hogy a közös ellenség(a démoni nácykok)hogy összehozták a más kérdésekben megegyezni nem hajlandó kapitalistákat és kommunistákat.Ami tény,az átlagembernek kezd büdös lenni a napi holoajvékolás a médiából,a gondolkodó embereknek pedig az a gyanús,hogy a holokauszt tagadás az egyetlen történelmi esemény,mely büntetõjogi felelõsséget von maga után.Miért kell egy könyvekbõl ismert eseményt törvénnyel szankcionálni?Talán mert a dogmái elég gyenge lábakon állnak,így a témát kritikusan kutatók kedvét elveszik a kényes témától.A holobusiness nemcsak anyagi javakat ad,segítségével uralják a közbeszédet és a közgondolkodást,ezáltal a jövõt.A cikk,bár vastagon irónikus volt,talán nem tudatosan,de sok igazságot tartalmaz.Annyit mindenesetre még hozzáfûznék,hogy a gaz náczykok az iszonyatos rémtetteiket kis kivételtõl eltekintve nem nyugaton,hanem keleten,a késõbbi szovjet érdekszférában követték el,ott voltak a "haláltáborok" is,és a kommunista ganajokat ismerve,bizony erõs a gyanú,hogy sok koholt esemény volt ott,legitimizálva/relativizálva a vörösök rémtetteit.Azt hiszem gondolkodni,kételkedni-még- nem bûn,talán még nem vagyunk az 1984 regényben. Végszóként annyi hogy a náczyveszélyen túl vannak komoly,kibeszélésre érdemes és valódi problémák a mai magyar társadalomban,de a náczykártyát egyes megélhetési rettegõk pillanatnyi politikai haszonszerzés reményében mindig ki fogják játszani.

ez borzasztó, hogy a censura rákényszeríti az embereket a rossz helyesírásra, nem lesz ennek jó vége...

A legnagyobb baj Modoros írásával (ezért vették komolyan), hogy nem modoros, nem jön át a humora. Nem értem az írás szándékát, ha a neonáci modorosságot akarta bemutatni, akkor ez nem sikerült. Összekeverte a nacionalizmust a nácizmussal, a nácikat a fasisztákkal. tényleg sz.r írás

A náci valójában nemzetiszocialista. Ugyibugyi? Ezért fasisztáznak a mai napig liberálbolsevik barátaink, túl ciki lenne nekik nemzetiszocialistázni, a nácit pedig csak a 2 elemit végzett cigányok nem tudják, hogy mit jelent. A nemzetközi szocializmus áldásait ismerjük (ükunokáink is nyögni fogják), se nemzeti, se liberális változatából nem kérünk többé.

Leszögezném, hogy nem vagyok náci. Egyszerû egyetemista vagyok, komoly történelmi érdeklõdéssel.
De belegondoltatok, hogy a post sok mindenben valóban megállja a helyét. Úgy értem a 30'as évek egyszerû német (és náci párt szimpatizáns) állampolgára hiába volt náci, ugyanúgy szeretett, ölelt, kutyát sétáltatott stb, mint egy mai normálisnak mondott ember. Még Hitler is volt az év embere a Time magazin szavazásán 1938-ban mielõtt totálisan elborult volna az agya...

Mind a kommunizmus, mind a nácizmus ELEVE egy gonosz, emberellenes eszme, s SEMMI jót nem eredményeztek.


Fasiszta pribékként örömmel olvastam a posztot, igen, nem csak a kis antifa köcsögöké a világ, nem csak az álértelmiségi bajkeverõk kártékonykodhatnak a Nap alatt, kárpótlásuk megduplázását követelve :) És ha dühít a modern, a szerzési vágyat felkorbácsoló média, majd ezt a vágyat kölcsönökkel kielégítõ bank, akkor tanulmányozzátok a gyermeki (és a felnõtt) lélek nagy ismerõjét :)
Mark Twain: Élet a Mississippin c. könyvébõl, Hitler úr ekkor még a kanyarba se volt:
"Eléggé általános panasz, hogy a farmerek durvák maradtak a hajdani rabszolgákhoz a háború után is; rideg üzleti hangnemben hajlandók csak érintkezni velük, melybe az érzelmek leghalványabb árnyalata sem vegyülhet; nem “szatócskodnak”, mert akkor a négert is ki kellene szolgálniuk, ily módon kímélik a “nigger” zsebeket, nehogy lehetõvé tegyék azt a szörnyûséget is, hogy a négerek megtelepedjenek, így kedvükre s javukra tennének; de ehelyett inkább átengedik ezt a kiváltságot valami fukar izraelitának, aki aztán rábeszéli a szegény együgyû négert meg a feleségét, hogy azt is megvegye, amire pedig semmi szüksége sincsen – hitelbe vásárolnak nála, magas áron, hónapszám, a hitelt a kereskedõ arra alapozza, hogy a néger úgyis megkapja részesedését a szépen növekvõ terménybõl; s mire vége az idénynek, a néger részesedése mind a zsldóhoz vándorol, s a néger ezenfelül nyakig ül az adósságban, és elveszti a bátorságát, a kedvét, a nyugalma is oda, és mind a ketten rosszul járnak: az ültetvényes is, a néger is; mert a néger felül szépen a gõzösre, és odébbáll, az ültetvényes meg felfogadhat a helyére megint valami idegent, aki nem ismeri õt, fütyül rá, s aki egy éven át a zsldót táplálja megint, aztán szedi a sátorfáját, és követi elõdjét a gõzhajón."
"Üzenetedben olyan kifejezést vagy linket használtál, ami tiltott. Fogalmazd át és küldd el újra!"
Ezen hanyattbaszom magam! A "zsldó" tiltott kifejezés a blog.hu-n. Hol blogol egy közel-kelettel foglalkozó fickó? :))
offtopic
kõmacska 2012 aug. 05. - 23:58:53
Szerintem ez egy vacak blõdli, uncsi és lapos.

Ennél sokkal érdekesebb az, hogy a lengyelek, akik "teli pofával" kaptak a nácizmus rémtetteibõl, iszonyatos dolgokon mentek keresztül, náluk lettek felállítva a koncentrációs táborok, ahová rengeteg askenázi, cigány, kommunista, jehovista, partizán és buzi került, ahonnan (pontosabban Galíciából-Halicsból) Magyarországra negyvenezer askenázi menekült át, akik itt be lettek fogadva... szóval az a Lengyelország, ami elképzelhetetlenül sokat szenvedett a nácizmustól, KIADTA Hugo Hartung azon mûveit, amik az õ háború alatti élményeirõl szólnak - mint katona ugyanis Lengyelországban szolgált. http://merlin.pl/Hugo-Hartung/browse/search/1.html?offer=O&sort=rank&person=Hugo%20Hartung Ha jól értem, tök szimpla katona volt, maga is szenvedett és meg is szökött - egyszerûen a német katonák szemszögébõl írta le mindazt, amit átélt. És a lengyelek kiadták, mert érdekli õket és mert saját maguknak NINCS MIT SZÉGYELLNIÜK.

És mit csinál a "magyar" "elit"? Azt a könyvét, ami arról szól, hogy õ milyen iszonyú jól érezte magát a magyar pusztán, és ami nem mellékesen világhírû lett a belõle készült filmmel együtt (több millió! példányt adtak ki belõle, x nyelven) - azzal úgy csinálnak, mintha nem is létezne!!

Miközben azt a területet és közösséget, amirõl a regény szól, szétverték, elpusztították, kitelepítették, agyonverték, megkörmösbauerezték!!! Még mindig Kun Béla és Sztahanov és Marx Károly és Felszabadulás és Ságvári Endre és Bacsó Béla utcákban élnek ott az emberek! Soha sehol nem mutatták be azt a három órás dokumentumfilmet se, amit valaki a helyi gazdák életérõl, pláne Gregus Máté famíliájáról készített! Akinek a legnagyobb nemzeti hõsök közt lenne a helye, annyi jó dolgot tett, arról senki sem tud!

De a pusztítók máig háborítatlanul uralkodnak az ország felett!

És a szégyenüket leplezendõ, állandóan vonyítanak, hogy nácifasiszta! nácifasiszta!


Vajon Hugo Hartungnak szégyellnie kellene magát azért, mert megszerette a magyar pusztát, és nagyszerûnek találta azokat az embereket, akik ott élnek? Bûn, hogy errõl írt???

A lánya (Susi Piroué) egy békeszervezet munkatársa http://www.wings-of-hope.de/deutschland/sommerakademie/ - oldalt van egy film, aminek az elkészítésében õ is részt vett.
Neki szégyellnie kellene magát bármi miatt?
Bûnös?
Nácifasiszta?

Ki vádolja õt ezzel?
Nyilván senki nem ilyen õrült.
Õ egy német asszony és kész.

Csak mi vagyunk nácifasiszták a saját hatalmi elitünk szemében! Csak az vádol, aki a mi nyakunkon ül! És tévedés ne essék - MINDEN KORMÁNYNAK UGYANAZ AZ ÁLLÁSPONTJA! Mind ugyanannak a hatalmi tömbnek a része. Semmi más erénnyel nem rendelkeznek, kizárólag hatalommal. Semmi egyebet nem tudnak felmutatni.


Érdekes ám átgondolni, hogy milyen filmek vannak ennyire tökéletes tilalom alatt a rendszerváltás óta -

az Ávósok dokumentumsorozat (készítette Chrudinák és Kubinyi)
a Kõmûves kelemen balladája rockballada (írta Szörényi-Bródy) - felhívnám a figyelmet a TÉMÁRA! - amit valamiért úgy szégyellnek, hogy soha nem hajlandók vetítésre bocsátani
és az Ich denke oft an Piroschka, amirõl nem hajlandóak tudni.

Nyilván több is van, nekem ez a három szúrt szemet.

ARRÓL NEM LEHET BESZÉLNI, ARRÓL KELL HALLGATNI, AMIT SZÉGYELLNI KELL!

De kik szégyellik annyira magukat, kik félnek annyira attól, amit tettek, hogy hallgatniuk kell róla? NEM MI!

A kulcsszó a SZÉGYEN. De kiknek a szégyene?
-csengõzoli-- 2012 aug. 05. - 23:10:12
Jó éjt...
-csengõzoli-- 2012 aug. 05. - 21:37:06
"Ez a duma meg hogy Gyurcsány idejében sem adták ki,
teljes mértékben mutatja gyermekded elfogultságod."

Tudod Gyuri egy vitában annál erõsebbek az érveid,minél több tény támasztja alá õket.
A feltételezések önmagukban semmit sem érnek.
Márpedig itt egy feltételezés, a te feltételezésed áll szemben egy ténnyel.
Az,hogy szerinted az általad oly szívbõl gyûlölt Orbán bácsi miatt nem adják ki az ír gázolót,semmi más csak egy kitaláció.
Ezer sebbõl vérzik,hisz épp otthon is megbüntethetnék,ennek ellenére egyértelmû bizonyítékok mellett is inkább elengedik.
Ráadásul nem politikai bûncselekményrõl van szó, a gázolás az gázolás mindenhol.
Ami ezzel szemben áll az viszont egy tény -ami hogy úgy mondjam lesöpri a te kis kitalációdat-, ez a tény pedig az,hogy két MSZP ciklus alatt sem adták ki.
Nem 1, kettõ! 8 év alatt!
Pedig akkor is kértük!
Sokszor kértük! Kéremszépen ez megint tény,nem kitaláció! :)
Nem feltételezés, nézz utána,ha érdekel!
Tehát nem, nem Orbán a felelõs,sajnálom.
Próbáld meg feldolgozni, történnek a világban olyan dolgok,melyeknek a világon semmi köze Orbánhoz.
Tudom elsõ hallásra hihetetlenül hangzik,de igaz.
offtopic
_goldie_ 2012 aug. 05. - 21:35:32
igaz, azokat én sem olvasom végig
ilyet írni csak Miki és kõmacska képesek :)
bocs :)
_goldie_ 2012 aug. 05. - 21:32:36
Seven7Crown 2012 aug. 05. - 17:49:58
És õk még csak annyit sem képesek mondani, hogy: elkúrtuk!
Seven7Crown 2012 aug. 05. - 17:47:06
Egyenes beszéd:
http://www.youtube.com/watch?v=PvCJ34UdPrY&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=w9Yn0ARiqTo
http://www.youtube.com/watch?v=5g5gd2mKeBU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=gX_jKArML2I&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=FH_Hs2fU7wI&feature=related

Azt hiszem, hogy ennek a kormánynak most már tényleg mennie kellene, mert már így is mindenki rajtuk röhög, és pontosan tudják, hogy hazudnak, ráadásul ha valamilyen kritika éri a munkájukat, akkor azt úgy kommunikálják, hogy a magyar népet bántják!
drProktor 2012 aug. 05. - 11:15:40
Neked nincs igazad, az "untermencs" az már túlzásba vitt vicceskedés lenne.
Hiszen nem ejtik úgy a német szót!
olahmiki1959 2012 aug. 05. - 11:11:11
"Maradjunk annyiban, hogy brikett vagyok." - írtad.

Méghozzá NÉMET brikett, - teszem hozzá én, hogy ezzel az egyértelmûen áthallásos jelzõvel meg is adjuk a kegyelemdöfést szegény Proktornak.
olahmiki1959 2012 aug. 05. - 11:07:41
Mi történt, felébredtél, és úgy próbálod meg felvenni az utazósebességet, hogy a reggeli kávé mellé gyûlölködsz egy kicsit?...
Úgy látszik, te az évtizedek alatt nem olvasmányok szövegeit szívtad magadba, legfeljebb a mezítlábas Kossuth cigaretták füstjét.
Talán azért van ez a penetra, ami körbelengi az írásaidat.
offtopic
vénasszonyok -nyara 2012 aug. 05. - 11:00:05
Maradjunk annyiban, hogy brikett vagyok. Nem bántottál meg, de nincs igazad: ha már fonetikusan akarjuk írni, akkor untermencs.
drProktor 2012 aug. 05. - 10:55:44
Nem akartalak megbántani, te is nagyon normális jobbos vagy,
csak kicsit csiszolatlanabb gyémánt
Összes hozzászólás