Film

Rambo 2.

/Rambo: First Blood Part II/
amerikai akciófilm, 96 perc, 1985 12 éven aluliak számára a megtekintése nagykorú felügyelete mellett ajánlott

Értékelés:

350 szavazatból
Szerinted?

Egykori főnöke azzal keresi fel a börtönbüntetését töltő Rambót (Sylvester Stallone), hogy utazzon Kambodzsába és derítse ki, vannak-e ott amerikai foglyok. Rambo vállalja a veszélyes feladatot.

Stáblista:

Kapcsolódó cikkek:


Vélemény:

2018 aug. 02. - 20:57:55
2018 aug. 02. - 20:57:55
"Egy Rambó-film stáblistája alatt éneklõs, zongorás lassú szám megy!!! :D Nem akartam elhinni!! Hogy választották ezt ki?? :) "
Úgy, hogy ha utánanézel, az összes Rambo-film zeneszerzője Jerry Goldsmith, tehát fémjelzi az egész sorozatot. Még úgy is, hogy réges-régi számok feldolgozása (lsd: https://en.wikipedia.org/wiki/He_Ain%27t_Heavy,_He%27s_My_Brother )
Mellesleg gyönyörű zene, engem épp az szokott bosszantani, hogy a tévében soha nem adják le végig a filmek stáblistáját a zenével együtt, pedig épp az lenne a méltó befejezés. No de erre van az internet, korábban pedig a DVD, CD (hozzám hasonló élemedett korúaknak még a VHS is..:) )
Nekem speciel kedvenceim ezek a számok, össze is vannak gyűjtve, imádom!

2017 febr. 23. - 13:35:03
2017 febr. 23. - 13:35:03
Annak idején az elsõ rész nagyon-nagyon bejött. Még most, 30 év után is aktuálisnak érzem. De utána megérkezett a \"sose halunk meg Rambo\", akivel már nem sikerült azonosulnom. Természetesen ezek a filmek is nézhetõek, de van egy \"Golyózápor\" fílingjük. Szóval kinek a pap, kinek a papné.
szavazat: 10/10 2016 jún. 23. - 14:39:03
2016 jún. 23. - 14:39:03
Nagyon jó kis akciófilm, sokkal jobban tetszett, mint az elsõ rész!
2014 jan. 21. - 22:56:30
2014 jan. 21. - 22:56:30
Elhiszem, de akkor sem érzem odaillõnek.

Egyébként igazad van, a többinek sem láttam a stáblistáját. :)
2014 jan. 19. - 23:59:22
2014 jan. 19. - 23:59:22
Szerintem nincs ember, aki ne látta volna ezt a filmet már százszor, de én csak most néztem meg a végéig. Úgy értem, teljesen a végéig, a végefõcímet is beleértve.
És nem akartam elhinni, hogy milyen zene szól a zárókép után:

Egy Rambó-film stáblistája alatt éneklõs, zongorás lassú szám megy!!! :D Nem akartam elhinni!! Hogy választották ezt ki?? :)
szavazat: 10/10 2014 jan. 02. - 13:46:08
2014 jan. 02. - 13:46:08
Ez egy nagyon jó film az elsõvel együtt, a többi az már nem annyira jó. Szeretem ezt a filmet 10/10 :D
2014 jan. 02. - 11:14:22
2014 jan. 02. - 11:14:22
Még ennek a Rambo filmnek a helyszíne tetszett a legjobban, hiszen mégiscsak vietnami veterán.
Aki szereti a 80-as évek akciófilmjeit, a hasonló címû cikket keresse a régi új filmek blogjában.
szavazat: 10/10 2013 nov. 03. - 17:33:44
2013 nov. 03. - 17:33:44
Igen, teljesen egyetértek azzal, hogy most már undorítóan, pofátlanul soxor szakítják meg a filmeket reklámokkal.
(A többi csatorna sem sokkal jobb!)
De olyan idióta, semmitmondó reklámokkal, hogy...áh, nem is tudom minõsíteni.
Én most is szívesen megnézném ezt a filmet, mert a kedvenc részem, szerintem kicsit az 1-nél is jobb.( A többi Rambo nem olyan jó.)
Én tudom, hogy mindig a csak pénz, pénz, pénz...de azért ennyire pofátlanul nem kéne 10-15 perecenként mindenféle mocsoksággal megszakítani a filmeket! Fogják már fel, hogy mindenki utálja a rohadt reklámokat.
Úgysem veszem meg a sz@rt, amit nyomatnak, csak azért sem.
2013 aug. 27. - 10:20:02
2013 aug. 27. - 10:20:02
Azért így vágják a reklámokat, mert hajszálpontosan egyszerre adják a Cool-on lévõ reklámokkal, és az ottani filmhez igazítják, itt meg ahogy kijön...
2013 máj. 14. - 15:57:09
2013 máj. 14. - 15:57:09
igazad van ,egyszeruen szemtelenseg abban a pillanatban reklamot nyomni amikor akcio van es ami a legrosszabb az hogy nagyon gyakran szinte 10-15 percenkent all le a film es ez kibirhatatlan,pedig nem is rossz csatorna de valtoztatni kel mert maskeppen 2 perc alatt az ember ugyanazt a filmet a neten megnezheti vagatlanul.nos film + kerem gondolkodjanak el rajta mert job lenne film kozepen egyszer lealni reklamozni 10 percet es utanna folytatni azt a filmet a vegeig. erdelybol egy fizeto irtam.
2013 ápr. 22. - 00:18:06
2013 ápr. 22. - 00:18:06
Olybá tûnik,hogy mostanában ez jött divatba.:(
Eléggé undorító eljárás.:(

OFF

Ha valaki megnéz egy amerikai filmsorozatot a 80-90-es évekbõl,de szerintem ma is így van, vannak benne részek,amikor elsötétül a kép egy jelenetnél, aztán egy másiknál folytatódik tovább a film. Nem történt semmi különös,csak az amik ott rakták bele a reklámot.Amikor a ker tv-k bejöttek kis hazánkban és reklámok lettek a filmek közben, ezek az elsötétülések megmaradtak,viszont másutt felbukkantak a magyar reklámok.Hogy az eredeti reklámhelyek miért nem feleltek meg a magyar tvseknek,az rejtély.

Nagyon úgy néz ki,hogy az a technológia,hogy egy ember nyom egy gombot,leáll a film,elindul a reklám.Ez még oké is lenne,de 100-ból 95-ször mondat közepén???Ha jelenet végén akarnám megállítani,akkor talán ha 5-ször nem sikerülne 100-ból.Ezt csak direkt lehet ilyen sz@rul csinálni.Ez pedig a nézõk semmibe vétele.
2013 ápr. 21. - 22:59:57
2013 ápr. 21. - 22:59:57
Tisztelt Film+!
Nagyon szép Önöktõl, hogy olyan nagyszerû filmeket vetítenek a csatornán, mint ez is itt, de igazán kirúghatnák már a reklámblokkok film közbeni elhelyezéséért felelõs munkatársukat, aki a reklámokra kijelölt szünetek helyett a mondat kibaszott közepébe rakja bele a reklámblokkokat nagyban rontva ezáltal a filmélményen. Köszönöm!
2013 febr. 10. - 14:30:25
2013 febr. 10. - 14:30:25
E megjegyzés tükrében valóban nem voltam egzakt és ezt korrigálom. (Még a film friss megnézése elõtt írtam, és bevallom, kicsit keveredett bennem az egyes Rambo-történet.) Tehát, a megjegyzésem az általában az ilyen jellegû filmekre vonatkozott, ahol van egy fõhõs és a sztori különbözõ, hogy hol kerekedik felül. Mindenkinek joga van a saját véleményéhez, én emiatt élvezem ezeket a filmeket, amit leírtam.
2013 febr. 08. - 18:32:45
2013 febr. 08. - 18:32:45
Végül is szórakoztató,tele van butábbnál butább jelenetekkel,amiken
jókat lehet röhögni,na meg maga az "alapsztori" is egy épületes baromság. :DDD
2013 febr. 08. - 14:14:31
2013 febr. 08. - 14:14:31
"akik egyedül vagánykodnak sokakkal szemben és gyõznek. Sajátságos karikatúrák ezek, amik mellé nem lehet intellektuális mércét tenni. "

Vagy csak nem jön le a történet mögötti mondanivaló.
1. rész: a háborúból visszatérõ veteránok semmibevétele/ellenséges magatartás irányukba
2. rész: az "ottfelejtett" hadifoglyok szintén semmibevétele
2013 febr. 08. - 12:43:03
2013 febr. 08. - 12:43:03
A Rambo-filmek (és társaik) jótékonyan hathatnak azokra, akik a hétköznapi agyaskodás után csupán "képernyõpihentetõt" keresnek. Ezért szeretem akciózni az ilyen fiktív fazonokat, akik egyedül vagánykodnak sokakkal szemben és gyõznek. Sajátságos karikatúrák ezek, amik mellé nem lehet intellektuális mércét tenni.
Terheltség esetén: a pszicho-dresszúr hatások igénybe veszik a lelket, a drámák lehangolóak, a vígjátékok között mára ritka az igazán szellemes. Ez a kategória talán azon kevesek között van, mely eszköz lehet lazításra aztán - az értelmünket békén hagyva - el is tûnik. Stallone meg adja önmagát: áttekinthetõ, gyakorlatias, örök mintapélda az egyszerûsítésre...
szavazat: 10/10 2013 febr. 08. - 10:47:30
2013 febr. 08. - 10:47:30
Pontosan, klasszikus és még ma is megállja a helyét! Mellesleg nekem csak 1.+ez a 2. tetszett a többi nemigazán!
szavazat: 6/10 2012 dec. 28. - 23:20:36
2012 dec. 28. - 23:20:36
Hát ezen nem segít Rambo jól megírt válasza sem a végén, bár tényleg hatásvadász szekvencia után történik mindez.

SPOILER ON:
szétlövi a berendezést
megkegyelmez a gonosz parancsnoknak,
a kést bevágja mellé az asztalba
jön a monológ+ a csattanós válasz a "Hogy tudsz így élni? kérdésre


SPOILER OFF:

Fájó felismerés viszont, h az egész háromperces szirup a végén csak arra kellett a rendezõnek h vmiféle filozófiát gyártson a teljességgel irreális sztori mögé (Rambo, a tökös gyerek szó szerint mindenkit kinyír, aki kilométeres közelségébe kerül hozzá és még a sérója is egyben marad közben) s mindezt azért, h a direktor magasabb szintre emelje az amúgy B movie szintû cselekményt.
Nem sikerült neki.

Ha a film klasszikus mivoltát nem nézem, akkor 10/5
azzal együtt 10/6
szavazat: 10/10 2012 júl. 02. - 22:22:05
2012 júl. 02. - 22:22:05
Jó ez. Hiszen klasszikus. Az csak jó lehet. Azért klasszikus.
2012 júl. 02. - 20:12:16
2012 júl. 02. - 20:12:16 OFFTOPIC
Szerintem a harmadik rész semmivel nem volt rosszabb mint a második.
Illetve a második nem volt jobb mint a harmadik.
Kb ugyanarra a sémára készültek: amerikai akciófilm, faszagyerekkel.
Összes hozzászólás