Az Anna and the Barbies billentyűseként ismert, klasszikusan képzett zongorista-zeneszerző, Vághy Tamás csak néhány éve döntött úgy, hogy a rockzenétől teljesen eltérő hangvételű, experimentális szólóprojektjét a nagyobb nyilvánosság elé tárja. A Piano Day-mozgalom elindítója, Nils Frahm egyik videója ébresztette rá, hogy a hosszú évekig a csupán az otthona falai között megszólaló szerzeményeinek a modern klasszikus stílus a tökéletes közeg, melynek képviselői (így Frahmon túl például Ólafur Arnalds vagy Martin Kohlstedt) azóta is nagy hatással vannak alkotói munkásságára. A vaghy művésznév mögé rejtett projektjében minden téren főszerephez jut a zongora, amelynek hangját különböző elektronikus effektekkel erősíti fel, miközben vintage hangszerekkel is kibővíti a billentyűk adta lehetőségeket.
Első hivatalos megjelenése a Blue Spiral Records The Minimal Piano Series című válogatáslemezének második kiadásán hallható. Az olasz kiadó által meghirdetett zeneszerzői versenyre benevezett Invisible Touch pedig nemcsak felkerült erre az albumra, de egyben nyitódala is lett a minimalista stílusú zongoradarabokat magába foglaló hanganyagnak. Várhatóan 2019-ben érkezik az első vaghy-nagylemez, a Minimalism, amely minimál elektronikával támogatott, letisztult zongoraszerzeményeket ígér.