Színház

Európa-Ázsia

színmű, magyar, 2013.

Értékelés:

1 szavazatból
Szerinted?

Valahol, messze, messze, nem az Üveghegyen, csak az Urálon túl, Európa-Ázsia határán egy különös társaság, pontosabban násznép: az örömanya, a menyasszony, a kerekesszékes vőlegény, a két tanú... Hogy mit keresnek itt, az nem lehet elárulni, mert akkor lelőnénk a poént! Mindenesetre még náluk is furcsább alakok bukkannak föl a történet során: férfi szélvédővel a fején, egy kínai biciklis, egy félszemű vodka-kínálgató kislány, Elvis Presley-k. És valamennyien rendre dalra fakadnak, "Get Lucky!", "Arabesque", "Tik Tok"... A világszerte népszerű Presznyakov-fivérek ezúttal maguk is rendezik humorral teli komédiájukat, a Bárka színészeivel, Barnoff Tamara divattervezővel, Szakál Tamás és Pagonyi András zenészekkel és Gergye Krisztián koreográfussal közösen.

A(z) Bárka Színház előadása

Bemutató időpontja:

2013. december 20., Bárka Színház

Stáblista:

Szereplők

Férfi Tanú
Női Tanú
Menyasszony
Vőlegény
Férfi, szélvédővel a fején
Kínai biciklis (Rendőr)
Elvis III.
Egyszemű hosztesz

Hozzászólások

Encikosz 2013 dec. 30. - 21:28:40
Végtelenül unalmas és idegesítõ elõadás. Az se lenne baj, hogy nem szól semmirõl, ha szórakoztató lenne, jó értelemben merész vagy újító. Ki gondolta, hogy itt tartanak Presznyakovék, a fergetegesen elborult Cserenadrág szerzõi? Gyomorforgató, ötlettelen, szegényes - a teljes üresség. Teljesen vállalhatatlan.
1/10
Tibornya 2013 dec. 30. - 21:23:26 1/10
Egy kisfiú szépen elmondja Petõfi Sándor - Egy gondolat bánt engemet címû versét a darab közben. Ennek semmi köze a darabhoz, mégis elhangzik.
Sajnálom viszont a színészeket, mert nem választhatják meg munkájukat. Arra vannak kényszerítve, hogy részt vegyenek egy tartalom, értékrend nélküli elõadásban. Hol a mûvészet abban, hogy a közönség soraiban idõs nézõ fülébe ordítanak közvetlen közelrõl. Vagy, hogy a színész szétnyom egy paradicsomot a saját arcán. Ez a darab a színjátszás és a mûvészet megcsúfolása, mert nincs mondanivalója, összefüggéstelenek a történések. Túl sok az agresszivitás, a közönséges viselkedés. Inkább menjen a nézõ ebbõl a pénzbõl állatkertbe és nézze meg a páviánok viselkedését, abban több vezérfonal van. Õszintén sajnálom a színészeket és remélem késõbb e darab alapján nem minõsítik munkájukat. A polgárpukkasztás e sekélyes mûfaja rég nem divat. Irány az állatkert->