Zenekar

Messessippi (ex Voodoo Papa Duo)



Értékelés:

1 szavazatból
Szerinted?

A Messessippi (korábban Voodoo Papa) két jóbarát zenei kisérletezéséből született és sokat csiszolt, nem mindennapi produkciója. Különlegessége az elsöprő energia és a nagyzenekari hangzást idéző színpadi játék. Egyszerre szólal meg egy dobfelszerelés és egy szájharmonika az egyik oldalon, míg a másikon az ének és a gitár vagy néhány különleges pengetős hangszer, mint például egy sakktáblából készült gitár vagy az ír buzuki.
A Messessippi különös zenei világa eltér a megszokott és jól ismert formáktól.
Alappillére az afroamerikai blues és a magyar népzene melyek különösen nagy hatással voltak a két muzsikus életére.
Fontos megemlíteni a dalszövegek erejét is. Sokszor mély és költői gondolatokkal találkozunk bennük, különös érzésekkel vívódásokkal, élethelyzetekkel, melyek célja a gondolat ébresztés és egy hiteles üzenet átadása.


Fejér Simon Pál gitáros – énekes - dalszerző 10 éves kora óta a zene szerelmese – hangszerei a gitár, a koboz, a brácsa, a tambura és a mandolin. Első zenekarát 14 évesen alapította meg, Rolling Stones és Jimi Hendrix dalokat játszottak. A gimnázium elvégzése után a Kőbányai Zenei Stúdióban folytatta tanulmányait. Sokféle muzsikát játszik sokféle hangszeren, melyek alappillére az afroamerikai blues és a magyar népzene. 2009 től a Deák Bill Blues Band szólógitárosa volt közel 4 évig, és csatlakozott Tóth János Rudolf Ütött Kopott Angyal nevű zenekarához. Népzenei együttese a Kontáros együttes, mellyel 2002 óta játszik moldvai csángó, később vonós táncházi muzsikát. Több éve egy Orff pedagógiára épülő mozgás és ritmus improvizációs csoportfoglalkozás, az Improland zenésze, valamint a Veronaki zenekar tagja.


Szert Zsigmond mindennapjait fiatal kora óta a zene tölti ki – olyan ikonikus alakok gyakoroltak hatást zenei ízlésének alakulására, mint Jimi Hendrix, Eric Clapton, Steve Gadd vagy éppen Ray Charles. Bal láb nélkül, ám rendkívüli ritmusérzékkel jött világra, így a kihívásokat kedvelő fiatalember hangszer választása a dobra esett. A Kőbányai Zenei Stúdió dob szakának elvégzése után barátja, Fejér Simon ösztönzésére szájharmonikázni kezdett – tehetségének köszönhetően pillanatok alatt a hangszer mestere lett. A CsáMisi, a Paganza zenekarok után az Ütött – Kopott Angyal zenekar tagja lett, ahol Tóth János Rudolffal, Fejér Simonnak és Lee Olivérrel koncerteztek országszerte. Tagja a Cabaret Medrano nevű zenekarnak is.


Hozzászólások