Zenekar

Seven Seconds In the Future



Még nincs szavazat!

Légy te az első!

Közel 100 alkalommal léptek fel Budapesten különböző felállásokban, helyzetekben. Teljes zenekarral és élőben loopoló formációban játszottak már breakversenyen, őstermelői piacon, folyamatosan táncoltatják a legfelkapottabb klubok és romkocsmák közönségét, open jam-házigazdák, karácsonyi koncerteket adnak a Vörösmarty téren, és nem utolsósorban a 2017-es Gozsdu Talent győztesei.



A zenei improvizáció határait feszegető kollektíva munkamódszere leginkább élő komponálásnak hívható, míg az eredmény megtévesztően dalszerű. Persze ennek a metódusnak megvannak a maga rizikói és sajátosságai, hiszen az épp megszülető dal soha többé nem hangzik el újra: örömzene és stenk, ahol sosem tudhatjuk, mi fog történni, és mégis azon kapjuk magunkat, hogy egy sosem hallott dal sosem hallott refrénjét énekli mindenki.


- Az improvizáció nem az, amikor pár nagyon elvont forma nagyon elvont dolgokat játszik kiforduló szemmel.


Mindezt Nagy Kristóf állítja, aki a 2016 szeptemberében összeállt Seven Seconds In the Future gitárosa és vezetője, aki a loopolós eseményeken az egyszemélyes zenekar szerepét is betölti. Improvizációs zenéjükbe a jazztől a rockon át az elektronikus zenékig gyakorlatilag minden belefér, sőt bizonyos eseményeken a fantáziadús közönségé is lehet a főszerep, hiszen megadhatják a születő dal műfaját, címét és egyéb paramétereit is. Így született már dal Dzsungel címmel drum and bass-blues különös találkozásával, vagy Batman és Superman titkos szerelmi viszonyáról dubstep stílusban. Egy ekkora létszámú - dob, basszusgitár, zongora, gitár, szintetizátorok, szaxofonok, fuvola, ének, rap, beatbox - csapatot összetartani kizárólag a zenészek közötti barátsággal és kölcsönös odafigyeléssel lehet. Úgy tűnik, a több mint egy év együtt töltött idő Kristófékat igazolja.


Vélemény: