Hamarosan itt az új szenzáció a LEGO-tól

A LEGO és a Universal Music együttműködésében megvalósuló LEGO VIDIYO egy forradalmian új videóklipkészítő alkalmazás, amelynek segítségével a gyerekek szabadjára engedhetik a kreativitásukat, és rendezhetnek, alkothatnak, szerepelhetnek, sőt meg is oszthatják egyedi zenés videójukat.

A LEGO VIDIYO elsősorban 7–11 éves gyerekeknek szól, egy olyan biztonságos környezetet nyújtva számukra, ahol ötvözhetik a fizikai és a digitális játékélményt. A felület lehetővé teszi a kicsik számára, hogy kísérletezhessenek a zenével és a játékkal, egy olyan eszköz segítségével, amely nagyban hozzájárul fejlődésükhöz, hiszen fejleszti érzelmi, kreatív és kommunikációs készségeiket.

Forrás: WELL PR Ügynökség

 

Mivel a teljes LEGO VIDIYO applikációhoz igazolt szülői beleegyezés szükséges, és minden feltöltött tartalmat ellenőriznek, a szülők biztosak lehetnek afelől, hogy gyermekeik biztonságos online környezetben élik meg kreativitásukat. A játékélmény legókockákból, minifigurákból, zenéből és a virtuális valóság egyedi mixéből áll össze.

Az alkotás folyamata során a gyerekek

először választhatnak egy dalt a kínálatból (a mai slágerek mellett örökzöldek is rendelkezésre állnak), majd a LEGO minifigura-választékából létrehozhatják a saját bandájukat, végül egy BeatBits nevű program segítségével különleges vizuális és hangeffekteket is adhatnak a végeredményhez.

A gyerekek az applikációban kreatívan rendezhetik saját zenés videóklipjüket a kiválasztott BeatBits elemek kijelölésével.

Forrás: WELL PR Ügynökség

 

A 60 másodperces produkció során alakíthatják a táncmozdulatokat, a hang- és képeffekteket, amelyből aztán 5, 10, 15 vagy 20 másodperces kliprészletet is megoszthatnak. Miután a klipet jóváhagyták, feltölthető az alkalmazás oldalára. Azokat a tartalmakat, amelyben felismerhető személy, például egy gyerek szerepel a videóban, nem lehet feltölteni, de elmenthetjük saját magunk vagy a családi és baráti kör szórakoztatására. Az első LEGO VIDIYO termékek a legtöbb országban 2021. március 1-jétől lesznek elérhetők.


(via WELL PR Ügynökség)