Tehénként ábrázolták a nőket egy bizarr koreai reklámban

Dél-Korea legnagyobb tejtermékmárkája bocsánatkérésre kényszerült egy olyan reklám miatt, ami a nőket tehénként ábrázolta.

Bizarr reklámot készített a Seoul Milk nevű cég:  „Végre sikerült lencsevégre kapnunk őket egy makulátlanul tiszta helyen” – mondja egy férfi, miközben titokban egy mezőn jógázó, fehér ruhás nőket filmez, majd azok, miután a férfi véletlenül rálép egy gallyra, egyszer csak tehenekké változnak. A félperces spot általános közfelháborodást keltett, és nemcsak azért, mert a nőket tehenekként ábrázolták, hanem a kukkolás miatt is –

Dél-Koreában ugyanis egyre komolyabbá váló probléma az emberek  titokban történő filmezése: apró kamerákat helyeznek el öltözőkben (nőiben és férfiben egyaránt), nyilvános fürdőhelyeken, vécékben, szállodaiszobákban, majd a pucér felvételeket pornóként feltöltik az internetre. Ennek a jelenségnek külön neve is van: molka, azaz titkos kamera.


„Őszintén elnézést kérünk mindenkitől, aki kellemetlenül érezte magát a múlt hónap 29-én közzétett tejreklám miatt” - közölte a Seoul Milk anyavállalata, a Seoul Dairy Cooperative egy, az interneten közzétett nyilatkozatban.

Komolyan vesszük az ügyet, és belső vizsgálatot indítunk, valamint fokozottan ügyelünk arra, hogy a jövőben megelőzzük a hasonló eseteket. Bocsánatukért esedezünk.

A reklámot egyébként menten törölték is YouTube-csatornájukról, de az internet most sem felejt:


Nem ez volt egyébként az első alkalom, hogy a Seoul Milk egyik reklámja felháborodást keltett. 2003-ban a cég egy olyan performanszt rendezett, amelyben meztelen modellek spricceltek joghurtot egymásra, aminek az lett a vége, hogy a vállalat marketingosztályának vezetőjét és az eseményen részt vevő modelleket megbírságolták közszeméremsértésért.

(Forrás: BBC)

 

A SZESSÖN legújabb részében kiderül, mennyire van a vérében Lady Szomjasnak a kubai ritmus és a latin lüktetés.