A Netflix vezetője nyilvánosságra hozta, hogy melyek a legnézettebb sorozataik

Egy friss produkció kenterbe verte az eddig vezető Bridgerton családot.

Az idei CodeConon a Netflix érdekes adatokat közölt a nézettségi statisztikáiról és a legjobban teljesítő műsorairól. A vállalat mindig is különösen titokban tartotta a nézettségi adatokat, ezért is számít ez különleges eseménynek. Ted Sarandos, a Netflix vezérigazgatója elmondta, hogyan számolják a nézettséget: a felhasználói fiókok akkor számítanak bele a mérésbe, ha az első 28 napban egy-egy profilról legalább két percig néztek egy filmet vagy sorozatot. 

Eddig a Bridgerton család vezetett 82 millió megtekintéssel és 625 millió órányi nézettséggel, ám úgy tűnik, hogy egy egészen friss produkció máris letaszította a trónról a nagy visszhangot kiváltott kosztümös sorozatot: a mindössze két hete debütált Squid Game (Nyerd meg az életed) című dél-korai őrület, ami kritikusunkat is levette a lábáról.

Nézettségben a Bridgerton családot a Lupin első része, a Vaják, a Sex/Life első évada és a Stranger Things 3. évada követi, de nagyon népszerű A nagy pénzrablás és a Vezércsel is, bár előbbi decemberben ér véget az ötödik évad második felével, utóbbi pedig lezárt minisorozat. Az élbolyban található a Tiger King, a Sweeth Tooth és az Emily Párizsban is, ezeknek a későbbiekben várható a folytatásuk.

A filmek közül a Tyler Rake: A kimenekítés viszi a prímet 99 millió megtekintéssel, nemsokára érkezik is a folytatás. Szintén folytatást kap a 83 millió megtekintésel rendelkező Gyagyás gyilkosság, A halhatatlan gárda (78 millió megtekintés) és az Enola Holmes (77 millió megtekintés) is.

(Forrás: Collider)