TOP10 BRAND
1
BLIKK 1 079 364 RU
2
24 980 084 RU
3
INDEX 908 140 RU
4
IDOKEP 898 076 RU
5
ORIGO 827 968 RU
6
PORTFOLIO 594 388 RU
7
TELEX 559 708 RU
8
BORSONLINE 496 944 RU
9
NLC 464 032 RU
10
FEMINA 453 968 RU
1
BLIKK 1 079 364 RU
2
24 980 084 RU
3
INDEX 908 140 RU
4
IDOKEP 898 076 RU
5
ORIGO 827 968 RU
6
PORTFOLIO 594 388 RU
7
TELEX 559 708 RU
8
BORSONLINE 496 944 RU
9
NLC 464 032 RU
10
FEMINA 453 968 RU

A valóságban is megcsinálja a Squid Game-et a Netflix

A rekordösszegű pénzdíjjal induló reality széria versenyzői közé a világon bárki jelentkezhet. Reméljük, ez nem életre-halálra megy majd…

A Squid Game: The Challenge végén a tévétörténelem eddigi legnagyobb nyereményét, nem kevesebb mint 4,56 millió dollárt lehet nyerni (korábban az amerikai X-Faktorban volt már ugyan rá példa, hogy 5 millió dollár értékben kapott szerződést a győztes, de

ennyi készpénzt soha korábban nem fizettek még ki televíziós vetélkedőben).

Nem csoda tehát, hogy a Netflix úgy hirdeti a játékot, hogy a „valaha volt legnagyobb reality vetélkedő”. Az ihletet adó dél-koreai szenzációhoz, a Squid Game-hez (ritkán használt magyar címén Nyerd meg az életedhez) hasonlóan itt is 456 játékos küzd majd, hogy a végén csak egy maradjon, és a versenyszámokat is az eredeti szériában látottak inspirálják – de remélhetőleg ezzel vége a párhuzamok sorának (a sorozatban ugyanis meghalt mindenki, aki kiesett).


További különbség, hogy a Squid Game kilenc epizódjához képest a Squid Game: The Challenge 10 részből áll majd, és az is, hogy a versenybe a világon bárki jelentkezhet, ide kattintva – az egyetlen feltétel, hogy tudnia kell angolul (ami kicsit visszás, tekintve, hogy a Nyerd meg az életed hazája Dél-Korea, ugyanakkor érthető, hiszen a játék során nyilván ezen a nyelven kommunikálnak majd a versenyzőkkel).

Forrás: YouTube / Netflix


A szenzációszámba menő bejelentést pár nappal azután tették, hogy hivatalosan is bejelentették: készül a Nyerd meg az életed második évada. A folytatásról már korábban is sokszor lehetett hallani, ami nem csoda, tekintve, hogy a Squid Game lett a Netflix legnézettebb műsora: a premierjét követő 28 napon belül elért 1,65 milliárd megtekintett óráját még a Stranger Things nemrég bemutatkozott, várva várt negyedik évadának sem sikerült leköröznie (illetve a kalkulációk szerint nem fog sikerülnie, hiszen azt még nem mutatták be 28 napja).

Nem a streamelős óriásnak jutott egyébként először eszébe a valóságban is megcsinálni a halálos vetélkedőt:

egy MrBeast nevű YouTube-sztár már tavaly novemberben meghirdetett egy nem hivatalosat, és volt egy szintén nem hivatalos valódi Squid Game Angliában is – erről ebben és ebben a cikkünkben írtunk korábban.


(via The Hollywood Reporter)

 

A hirdetések megjelenítése akadályba ütközött.

Ezt okozhatja valamilyen hirdetésblokkoló (Adblock) használata, illetve egyes vírusirtók, böngésző kiegészítők, beállítások.

A hirdetés blokkolás kikapcsolásával segíthetsz, hogy a PORT.hu továbbra is ingyenes, minőségi tartalmat biztosíthasson.

Rendben, kikapcsoltamTovábbi segítségért kattints ide! Köszönjük, PORT.hu