A legmeghatóbb karácsonyi reklámba idén a magyarok is beszálltak

Kijött a John Lewis nevű brit áruházlánc szokásos éves támadása a könnycsatornák ellen. Az ezúttal egy cuki kis sárkánykát szerepeltető kisfilmet ráadásul Budapesten forgatták, több magyar résztvevővel.

Ahogy tavalyi meghatóreklám-válogatásunkban már megírtuk, a John Lewisnál immár hagyománnyá vált, hogy a karácsonyi időszak közeledtével nyilvánosságra hoznak egy szívmelengető hirdetést, aminek mindig van valami, a karácsonyi ünnepkörhöz köthető pozitív üzenete.

2018-ban Elton John főszereplésével készült egy kisfilm (amelyben a sztár visszautazott a gyerekkorába), 2017-ben pedig Michel Gondry (Egy makulátlan elme örök ragyogása) rendezésében nézhettük meg, hogyan köt barátságot egy kisfiú az ágya alatt lakó szörnnyel. Így mondhatjuk, hogy mára eseményszámba megy a John Lewis reklámok bemutatása.

Idén a The Telegraph szerezte meg a kisfilm közzétételének exkluzív jogát, és az Edgar the excitable dragon (Edgar, a lobbanékony sárkány) című reklámot leleplező cikkükben megírták többet közt azt is (amit először a 24.hu szúrt ki), hogy a rövidfilmet Budapesten forgatták két héten keresztül, közel száz szereplővel.

A kis sárkányról szóló videó (aki izgatottságában vagy örömében sosem tud uralkodni magán, és folyamatosan a legalkalmatlanabb pillanatokban okád tüzet, tönkretéve így a középkori mesefalu lakóinak téli szórakozását a hóemberépítéstől kezdve a korcsolyázáson át a köztéri karácsonyfa állításáig) stáblistája ide kattintva látható, így bárki végigböngészheti, milyen magyar művészek és szakemberek dolgoztak az aranyos kisfilmen.


(via 24.hu)