Stranger Things: frappáns termékkapcsolás

  • PORT.hu

Nem fogod elhinni, mit találtak ki a népszerű Netflix sorozat gyártói és a Coca Cola marketingesei a közelgő harmadik évad kapcsán!

Július 4-én kerül fel a Netflixre a Stranger Things harmadik évadának mind a nyolc epizódja, és ennek örömére a Coca Cola most csütörtöktől újra piacra dobja legendás 1985-ös termékét, a New Coke-ot. A kapcsolódási pontot pedig az jelenti, hogy a sci-fi/horror széria új szezonja 1985 nyarán játszódik.

A sorozatban mindig is nagy szerepe volt a korabeli hangulat pontos megidézésének, akár a betétdalok, akár a különböző akkori termékek segítségével (konkrétan kólás dobozt is lehetett már látni) – így a Coca Cola-féle termékkapcsolás sem fog kilógni a sorból. A Stranger Things alkotói, a Duffer fivérek ráadásul azt mondták, mindig is fontos szerepet szántak az új évadban a New Coke-nak.

Forrás: Netflix

 

„Mindig is úgy volt, hogy az új évadban benne lesz a New Coke. Éppenséggel ez volt az egyik első ötletünk a harmadik szezonhoz kapcsolódó brainstormingon.

’85 nyarán járunk, és ha a korabeli nagy popkulturális pillanatokról beszélünk, akkor a New Coke tényleg nagy szám volt akkoriban.

Inkább az lett volna fura, ha kihagyjuk” – nyilatkozták az alkotók a New York Timesnak.

A New Coke-ot annak idején azért dobták piacra, hogy valamivel visszavágjanak a nagy konkurensnek, a Pepsinek – ám a fogadtatás nem volt túl jó. Az új formula alapján készült üdítő nem ízlett az embereknek, akik visszakövetelték a régi Coca Colát. A cég atlantai központjába anno mintegy 40 ezer panasz érkezett telefonhívás vagy levél formájában, így néhány hónappal később inkább visszatértek az eredeti recepthez, Coca Cola Classic néven.


(via Consequence of Sound)

Adblock detektálva

Hirdetésblokkolód kikapcsolásával segíthetsz, hogy a PORT.hu továbbra is ingyenes, minőségi tartalmat biztosíthasson.

Rendben, kikapcsoltamHogy tudom kikapcsolni? Köszönjük, PORT.hu