Lassan két hét telt el a rendkívüli állapot kihirdetése óta, amikor kiderült, hogy hosszú időre bezárják a színházakat, elmaradnak az előadások, törlik a külföldi vendégjátékokat, de már hónapokkal ezelőtt megkezdődött a kultúrharc, és az utóbbi években rendszeresen kiszámíthatatlan kihívások elé van állítva a független színházi szcéna finanszírozása.
Hogyan adaptálja a társulat az elkülönítést? Milyen egy próba skype-on? Létre lehet-e hozni új előadást? Érdemes-e a darabokat streamelni? Milyen túlélési lehetőségei maradnak a színházi embereknek? Mik az előnyei és hátrányai a függetlenségnek?
Boross Martin, a Stereo Akt alapítója és művészeti vezetője mesél a független színházi szcénáról, és hogy ott hol helyezkedik el a társulat, milyen a hangulat, mi történt a krízis első napjaiban, milyen munkamódszerekkel dolgoznak a karantén alatt.