Kerekasztal-beszélgetés.
Először 2018 nyarán találkozhattunk azokkal a hírekkel, melyek szerint a Z generáció „megölte” a zenei fesztiválokat. Bár a kijelentés erős túlzásnak tűnik, az kétségtelen, hogy a járvány előtti utolsó fesztiválszezon sok újdonságot hozott, s ebben óriási szerepet játszott a Z generáció. A tapasztalatok szerint ők valóban máshogy gondolkodnak a fesztiválokról, más típusú élményeket keresnek, mint a 10-15 évvel korábban bulizó tizenévesek. Azt eddig is tudtuk, hogy a Z generáció magatartását nagyban meghatározza az a médiakörnyezet, amiben a korosztály szocializálódik. De hogyan befolyásolja ez a fesztiválozók magatartását? Igaz lehet, hogy a Z generációsok számára a zenei élmény csak másodlagos jelentőséggel bír? Vajon elképzelhető, hogy az influencer-jelenségben kell keresnünk a válaszokat?
A beszélgetés résztvevői:
Dr. Guld Ádám (Médiakutató, egyetemi docens PTE-TMI)
Horváth Dávid (Kommunikációs szakember, influencer)
Tóth Barbara (Könnyűzenei menedzser, kommunikációs szakember ZAJZAJZAJ Kft.)
Csepelyi Adrienn (újságíró, podcaster, WMN Popfilter)