A műhelymunka betekintést nyújt Theodórosz Terzopulosz elismert és nagy hatású módszerébe, amelyet nemzetközi drámaakadémiákon, drámaiskolákban és egyetemeken oktatnak, és világszerte inspirálta a színészi szakmát. Terzopulosz módszere az elakadt energia és hang felszabadítására épül, a szó és a test felbomlott egységének újraalkotását célozza. A dinamikus fizikai és hanggyakorlatok sorából álló képzési paradigma kialakítása az előadói mesterség alapelveinek kiművelését szolgálja: a rekeszizomlégzés irányítása, a testi koncentráció, a test tengelyeinek megerősítése és aktiválása a testközponttal összeköttetésben, illetve a test hangforrásainak és rezonátorainak felszabadítása. A résztvevők egy szöveg ritmikus interpretációján keresztül (antik görög vagy klasszikus szövegek) tanulmányozhatják a tréningelemeket.
“Az Attis Színházban a próbafolyamat nem egy dramatikus koncepció véghezvitele, sokkal inkább egy kalandos utazás az emlékezet tájain, és felkutatása a test és a beszéd elveszett egységének, a szó természetes egészének.”
Heiner Müller, Berlin, 1987.