Hol tartanak most a fenntarthatósági szempontokat is figyelembe vevő termékek a vevők fejében, és milyen csatornán érdemes beszélni ezekről? Eladja magát az e-autó? Milyen az a környezetvédelmi kampány, ami nem csak díjakat, de eredményeket is hoz? Mitől lesz egy rendezvény zöld, és meddig jutottunk a gyakorlatban a leállás előtt?
Ezekre a kérdésekre keresik a választ november 18-án!
Ízelítő a programból:
- 10.05 Bullshit a küldetésvezérelt márkakommunikáció?
Széll-Lengyel Krisztina, Unilever, kommunikációs menedzser
- 10.25-11.00 Kinek érték a fenntartható termék? (kerekasztal)
Milyen felületen érdemes elmondani egy fogyasztónak egy termék zöld tulajdonságait? Kit érdekel a fenntarthatóság a sajtóban? Hogyan lehet mérni, hogy eljut-e egy zöld üzenet a fogyasztókhoz, és hogy számít-e nekik?
Széll-Lengyel Krisztina, Unilever, kommunikációs menedzser
Maczelka Márk, SPAR, kommunikációs vezető
Kanyó Roland, dm Magyarország, marketing és PR menedzser
Hőgyész Anna, Nestlé Hungária, fenntarthatósági és vállalati kapcsolatok menedzser
- 14.00 Pumped Gabó vs David Attenborough
A díjakon túl mikor nevezhetünk valóban sikeresnek egy zöld kampányt? Hogyan lehet kitűnni a sok felelősnek mutatkozó márka közül? Még az is belefér, hogy Pumped Gabó áll a Greenpeace mögé a médiafigyelem érdekében?
Baráth Péter, WWF, partnerkapcsolatokért és marketingért felelős regionális igazgató
Hunyadi Réka, Greenpeace Magyarország, kommunikácós vezető
A konferencia a jelenlegi vírushelyzethez igazodva online kerül megrendezésére. A rendezvény megtartására szolgáló felület a Cisco Webex Events lesz. Kérik, hogy azt az e-mail címet add meg a regisztrációs űrlapon, amelyen keresztül csatlakozni kívánsz a programhoz. Az online eseményhez tartozó linket és egyéb technikai információkat résztvevők legkésőbb november 10-én fogják megkapni.