A ??????? ?????́????????? ? ??́?????????? ?́?????̋ ????́??́????? ?? ?́???????́??!
2020 változást hozott a márkák kommunikációjában: a korábban jól bevált gyakorlatok már nem működnek, új területekre kell fókuszálni. ?????? ?́??́?????e?e? ?? ????́?? ?́? ???????????????́??
?? ?????́????????? ????̋ ???????????́??́??? ??̈???????́??? ?? ????́?? ?́? ?????????, ?? ?́? ?????????́???́? ??́?????́??? ?́?????. A válságkommunikációt hírből már minden marketinges ismeri, tapasztalatból senki sem szeretné.
De hogyan kell és lehet járványválságban kommunikálni?
Mik lesznek a jövő trendjei?
Erre kell keresni a legjobb példákat és az értékmarketing helyét a munkerőpiacon is!
?????? ???????
Előadók:
Vértes András (elnök, GKI Gazdaságkutató Rt.), Fazekas Ildikó (igazgató, Önszabályozó Reklám Testület), Szokody Ágnes (marketing manager, Randstad Hungary), Hári Péter (CEO, CX – Ray), Svéda Dóra (alapító, Coachingcentrum), Carla Galli (személyiség- és szervezetfejlesztő tréner), Lakatos Zsófia (Superbrands Bizottság tagja, Emerald PR), Szabó Edit (digitális marketing stratéga), Serényi János (Videotréning.hu), Janata Krisztina (Co-Owner, Marketing Commando), Radnai – Tóth Judit (alapító, employer branding tanácsadó, Talentbrand), Kulcsár Zita (founder, Worki), Dobai Gábor (vezérigazgató, The WorkLife Company), Bánhegyi Zsófia (marketing és kommunikációs igazgató, Szerencsejáték Zrt.), Kun Miklós (Chief Strategy Officer, MediaCom), Vér Balázs (kreatív igazgató,DeepInsight)
TELJES JEGYÁR: 15.900 Ft+ÁFA
A konferencia a résztvevők számára korlátlan ideig visszanézhető lesz.