Mit lehet mérni a reklámban? Milyen szinten mérhetők egy szpotra adott érzelmek? Megértenek-e a fókuszcsoportok egy animatikot? Hol marad a bevállalósság, ha mindent megpróbálunk előre jósolni? Miben, hogyan kellene mérni a hosszú távú hatást, és hogyan jelennek meg ebben a nem kereskedelmi márkacélok?
- Résztvevők: Kovács András Péter (Magyar Telekom Nyrt., szegmenskommunikációs vezető), Nagy László (ACG Budapest, kreatívigazgató), Ottlik Dávid (Synetiq, alapító)
Merre megy a magyar reklám? Miben egyedi és milyen területen kaphatná jobban össze magát? A Hipnózis zsűrizése után a külföldi zsűritagok, köztük a több éve visszatérők osztják meg a benyomásaikat.
- Résztvevők: Mark Tungate (Epica Awards, tartalmi vezető), Ricardo Distefano (TBWA\ Germany, kreatívigazgató)
Moderál: Pál Zsombor (Kreatív magazin, főszerkesztő)