Új, izgalmas témával jelentkezik a Pagony tanároknak és érdeklődő szülőknek szóló online rendezvénysorozata, a Pagony Kapu.
A gamifikáció fogalma és gyakorlata már jóval a digitális tanrendre való átállás előtt létezett és működött az oktatásban is. De a legtöbben talán úgy tekintettünk rá, mint egy olyan értékelési rendszerre, aminek működtetése egy "analóg tanár" számára nehezen hozzáférhető, így akár felesleges, modernkedő hókuszpókusznak is tűnhetett.
Az elmúlt egy év tapasztalatai alapján azonban már sokkal többen, sokkal magabiztosabban vágnak bele a digitalizációhoz kapcsolható módszertani eszközök használatába, és akár a jelenléti oktatásba is be lehet vezetni ennek hozadékait. Hiszen a játékosítás nem egyszerűen egy értékelési rendszer-módszer, hanem egy olyan szemléletmód, amely mélyen motiváló és a megértést segítő lehet a magyartanításban is.
Izgalmas beszélgetésre, konkrét jógyakorlatok bemutatására hív mindenkit a Pagony Kriston Attilával és Vinczellér Katalinnal.