Km.: Jenny Gheorghita (hegedű), Kristina Miller (zongora), Vida Mónika Ruth (zongora)
Saint-Saëns: Bevezetés és rondó capriccioso, op. 28
Sarasate: Cigánydalok, op. 20
Liszt: 2. magyar rapszódia
Strauss-Cziffra: Parafrázis a "Die Fledermaus" témáira
Rimsky-Korsakov-Cziffra: A dongó
Liszt: f-moll transzcendens etűd
Liszt: La Campanella
Ravel: Jeux d'eau
Liszt: Paganini etűd, No.6
A magyar-orosz családba született ausztriai Jenny Gheorghita ötévesen vette kezébe a hegedűt, és már számos nemzetközi megmérettetésen, fellépésen, mesterkurzuson túl van – pedig még csak tizenhat éves. A pár generációval idősebb, orosz-német származású Kristina Miller nyolcévesen már Mozart 23-as számú zongoraversenyének szólistájaként lépett fel. Azóta bejárta a világot, ahogy a magyar közönség által jól ismert, Junior Prima Díjas Vida Mónika Ruth is. Ők hárman minden bizonnyal a következő évtizedek meghatározó művészegyéniségei között foglalnak majd helyet. S mi más szolgálhatná jobban művészetük alapos megismerését, mint a 19. század legkedveltebb, hatalmas technikai kihívást jelentő darabjai: például az a mű, amelyet Saint-Saëns Sarasate számára írt, vagy a hegedűvirtuóz által komponált Cigánymelódiák, esetleg Cziffra György parafrázisa A denevér jól ismert dallamaira?