Km.: Harcsa Veronika (ének), Ávéd János (szaxofon, hangszerelés, kompozícók),
Fassang László (Hammond orgona, zongora), Pozsár Máté (zongora, analóg szintetizátor), Ajtai Péter (nagybőgő), Gyárfás Attila (dob)
„A kompozíció csak lelassított improvizáció” – mondta Arnold Schönberg. „A kompozíció lelassított improvizáció, az improvizáció pedig felgyorsított kompozíció” – vélte Wayne Shorter. Az elképesztő hangszíngazdagságú szaxofonos, Ávéd János ezúttal a 12 hang teljes spektrumát fedezi fel, valamint kompozíció és improvizáció viszonyát boncolgatja kiválóságokat tömörítő együttese élén, Harcsa Veronika, Fassang László, Pozsár Máté, Ajtai Péter és Gyárfás Attila társaságában. 2013-ban John O’Gallagher a New York-i kortárs jazz idiómáiba oltotta Webern zenéjét, miközben arra a kérdésre kereste a választ, hogy mennyire alkalmazhatóak Anton Webern zeneszerzési módszerei az improvizációban. Ez a téma áll Ávéd János kutatásainak középpontjában is. Lehet-e spontán módon tizenkét hangú zenei struktúrákat alkotni, hogy közben megőrizzük a zeneszerzési technika integritását? Mennyire marad Webern stílusában az így improvizált zene? Kell-e, hogy ebben a stílusban maradjon? Létezik-e olyan, hogy jazz tizenkét hanggal?