Km.: a Magyar Rádió Énekkara és a Magyar Rádió Szimfonikus Zenekarának tagjai, Kovács Ágnes (szoprán), Kalafszky Andriána (szoprán), Csapó József (tenor), Sebők Attila (tenor), Fodré Lajos (tenor), Melkovics Zoltán (basszus), Hámori Szabolcs (basszus)
Monteverdi: Vespro della Beata Vergine
A barokk korszak kezdetének egyik legnagyszerűbb egyházzenei alkotása, Monteverdi Mária-vecsernyéje még Mantovában keletkezett és szerzője egy római állás reményében eljuttatta V. Pál pápa hivatalába. Ám mintha sejtette volna, hogy a műve leginkább Velencében számíthat sikerre, úgy alakította ki a partitúrát, mint neves velencei kollégái, akik a város világhírű székesegyházának (Szent Márk) terét a kompozíció szerves részévé tették. A templomban levő, egymástól távol eső kóruskarzatok ugyanis lehetővé tették különálló énekes- és hangszeres együttesek szembeállítását, azaz concertálását. Erre utal a Vespro beszédes alcíme: „Da concerto, composta sopra canti fermi”. A mű minden megszólaltatása csemege a hallgatóknak és egészen speciális feladat az előadók számára.