Km.: Csalog Gábor, Palojtay János (zongora)
Szkrjabin: 2. (gisz-moll) zongoraszonáta, op. 19 („Szonáta-fantázia”)
Szkrjabin: cisz-moll mazurka, op. 3/6
Szkrjabin: fisz-moll mazurka, op. 3/2
Szkrjabin: C-dúr mazurka, op. 25/2
Szkrjabin: e-moll mazurka, op. 25/3
Szkrjabin: 3. (fisz-moll) zongoraszonáta, op. 23
Szkrjabin: f-moll prelűd, op. 17/5
Szkrjabin: a-moll prelűd, op. 11/2
Szkrjabin: H-dúr prelűd, op. 11/11
Szkrjabin: Két poéma, op. 32
Szkrjabin: 4. (Fisz-dúr) zongoraszonáta, op. 30
Szkrjabin: 9. zongoraszonáta, op. 68 („Fekete mise”)
Szkrjabin: B-dúr prelűd, op. 35/2
Szkrjabin: g-moll prelűd, op. 37/4
Szkrjabin: D-dúr prelűd, op. 39/2
Szkrjabin: G-dúr prelűd, op. 39/3
Szkrjabin: Asz-dúr prelűd, op. 39/4
Szkrjabin: Fisz-dúr etűd, op. 42/3
Szkrjabin: Fisz-dúr etűd, op. 42/4
Szkrjabin: Fisz-dúr prelűd, op. 48/1
Szkrjabin: C-dúr prelűd, op. 48/2
Szkrjabin: Esz-dúr etűd, op. 49/1
Szkrjabin: Fragilité, op. 51/1
Szkrjabin: Enigme, op. 52/2
Szkrjabin: Nuances, op. 56/3
Szkrjabin: Prelűd, op. 59/2
Szkrjabin: Cisz-dúr etűd, op. 65/2
Szkrjabin: G-dúr etűd, op. 65/3
Szkrjabin: Két poéma, op. 71
Szkrjabin: 5. zongoraszonáta, op. 53
Az egyben hallható dupla koncert a szerző két alkotói korszakát mutatja be: kiemeli a műfajok változatosságát és kontrasztba állítja a misztikus komponista kétféle zenei arcát Palojtay János és Csalog Gábor, a hazai élet elhivatott Szkrjabin-előadóinak zongorajátéka által. Alekszandr Szkrjabin a késő romantika egyik legizgalmas alakja. A mindössze 43 évet élt szerzőre kezdetben Chopin volt nagy hatással (kompozíciós műfajai is erről árulkodnak), műveit előszeretettel játszotta hangversenyein. Munkásságának jelentős részét zongoraművei adják, így azokon érhetjük leginkább tetten ars poeticájának változásait. Akár csak Chopin, Szkrjabin is nagyon szerette a rövidebb műfajokat (prelűdök, etűdök, noktürnök, keringők), de a hosszabb lélegzetű szonátákból is írt tíz darabot. A századforduló után kezdte el kialakítani – vallásos és ezoterikus tanok megismerése után – sajátos zenei nyelvezetét, amiben messianisztikus önkép rajzolódik ki: a zenéje által akarta megváltani a világot és egy új tudati szintre juttatni az emberiséget. Elhíresült feljegyzése is ekkor született: „Én vagyok az isten! Én vagyok a virágzás és az üdvösség. Én az univerzumot elborító tűz, amely káosszá redukálja.”