Téma: A Passió

szavazat: 10/10 október 11. 14:15:49
október 11. 14:15:49
(1075/1075)

döbbenet ennyi gyűlölködés egy ilyen film kapcsán. döbbenetes de nem meglepő.
Péter II. 3:3-10

október 06. 14:17:53
október 06. 14:17:53
(1074/1075)

Csatlakoznék az előttem szólóhoz: "Beteg fasz vagy."
Amúgy pedig ha csak egy kétlábú helyesírási buzinak tetszik lenni az meg szintén téged minősít.
Vagy talán- talán egy rasszista magyar aki csak gyűlölködni képes csókolom, csókolom.

szavazat: 10/10 október 06. 11:31:12
október 06. 11:31:12
(1073/1075)

A hozzászólásod minősít téged, ezért bővebben nem is elemezném!

szavazat: 10/10 október 06. 11:29:27
október 06. 11:29:27
(1072/1075)

" Ez mindent elmond a te igazi természetéről."
Legalább tanulnál meg helyesen fogalmazni magyarul!
Amúgy valóban nem szeretem a zsidókat, ahogy szinte senki - mert nincs rajtuk mit szeretni!

szavazat: 1/10 október 06. 10:08:29
október 06. 10:08:29
(1071/1075)

Beteg fasz vagy.

június 01. 19:07:26
június 01. 19:07:26
(1070/1075)

Összekeversz a celebekkel....
Nem lenni közszereplő! Ha egyáltalán tudod mi az!

június 01. 16:33:09
június 01. 16:33:09
(1069/1075)

OFF :" Ez mindent elmond a te igazi természetéről."

május 16. 15:32:18
május 16. 15:32:18
(1068/1075)

Anyád retkes picsája a bazári majom te nyomorult.

május 16. 08:39:20
május 16. 08:39:20
(1067/1075)

Akkor ha minden relatív nem kell bedőlni egy bazári majom Mel Gibson elképzelésnek. Az objektív szemlélet lényege a mindegy, hogy honnan jön ne tudjon megtéveszteni!
Különös és elgondolkodtató, hogy Gibson miért állítja be Jézust pszichopata (remeg, folyik a nyála, vagy meredten bámul..., stb) karakternek?!
A történelem, bibliakutatók teljesen másként, határozott jelleműnek ismertetik, mutatják be Jézust.

szavazat: 10/10 május 13. 12:02:32
május 13. 12:02:32
(1066/1075)

A zsidók be akarták tiltani ezt a filmet...
A "Saul fiát" meg kötelező volt megnézni az iskolás gyerekeknek! (Mondjuk én nem engedtem el rá a fiam, amikor mentek a sulival.)
Ez mindent elmond a zsidók igazi természetéről. Azóta Mel Gibson nem kap komolyabb filmszerepet, mert messzire elér a kezük.

március 30. 23:01:32
március 30. 23:01:32
(1065/1075)

"Egyszerûen nem hiszem el, hogy egyébként értelmes, nálam akár értelmesebb emberek hisznek egy vallásban. Még Newton és hasonló géniuszok is. "
Azért erre a kijelentésedre ne vedd be a mérget!

szavazat: 10/10 március 30. 22:41:22
március 30. 22:41:22
(1064/1075)

Sötét vagy mint az éjszaka… és ilyenek tanítanak manapság az iskolákban…

március 30. 13:22:14
március 30. 13:22:14
(1063/1075)

Húsvét alkalmából megnyitották a Passiót, Jézus oldalát! Feltámadt a moderátorok jóvoltából.
Reméljük karácsonyig nem zár be.

szavazat: 10/10 március 30. 11:35:51
március 30. 11:35:51
(1062/1075)

Olvastam anno több helyen is, hogy kihozzák Blu-Ray formátumban, de sehol nem lelem nyomát, hogy bárhol is be lehetne szerezni. Ha valaki tud érdemi infót, esetleg van eladó br-discje, azt szívesen venném.

2017 ápr. 18. - 17:46:54
2017 ápr. 18. - 17:46:54
(1061/1075)

A legnagyobb hatású film, amit életemben láttam. Igazán szép teljesítmény egy akcióhõstõl. Mindenképpen aktuális és még sokáig az lesz - nem csak a húsvét miatt - hiszen a kor változott, de az emberi kegyetlenség nem.
Nem bûnös csak bolond: mondja Heródes a filmben és én maximálisan egyetértek vele. Ennyit a vitához.

2017 ápr. 18. - 12:11:06
2017 ápr. 18. - 12:11:06
(1060/1075)

Elnézést, hogy én a filmhez szeretnék hozzászólni - azt hittem ez a filmrõl szól és nem a hit/ateizmus megtárgyalásáról - , szerintem ez brutális volt , némely jeleneteknél - bár tudom, hogy film, ugye.. - elkapcsoltam.
Két észrevételem is van - elképzelhetõ, hogy rosszul tudom , ebben az esetben elnézést , de - nem Jézus jobb keze felõli lator tért meg a végére - a filmben a bal kéz felõlit ábrázolták így - és a legionáriust , aki a végén a lándzsával megsebezte a már élettelen testet nem Longinusnak hívták - a filmben Cassiusnak szólítja a feljebbvalója - ?

2017 ápr. 17. - 17:06:38
2017 ápr. 17. - 17:06:38
(1059/1075)

Egy fontos mondat nem lett lefordítva, illetve megjelenítve: \"Vére rajtunk és fiainkon!\"

szavazat: 10/10 2017 ápr. 09. - 16:12:21
2017 ápr. 09. - 16:12:21
(1058/1075)

ahogy nézem, a porton van csak rosszul írva
nincs ez leszinkronizálva szerencsére...

szavazat: 10/10 2017 ápr. 09. - 16:04:46
2017 ápr. 09. - 16:04:46
(1057/1075)

most nézem, hogy le lett szinkronizálva? :O
szerintem itt az eredeti arámi és héber nyelv nagyon alap, szinkronosban el sem tudom képzelni...

2015 ápr. 13. - 20:49:59
2015 ápr. 13. - 20:49:59
(1056/1075)

Azon gondolkodom , hogy a hit és ateizmus is valamilyen valóságértelmezés. A hit és vallás értelmezi a teremtést az istenmítoszokat és egy bizonyos választ ad magára világ teremtésére. Ezzel szemben az ateizmus anyag alapon vélekedik, a teremtést és a világ létrejöttére teóriák felállításával keresi Newton vagy , adnak választ. Kétségtelen módon a tudomány fejlõdésével egyre közelebb kerülnek az ateisták a kérdés megoldáshoz azonban a hit viszont évezredes tradiciójával azt a fajta csoport egységet valósítja meg amely lelki megnyugvást okoz embereknek. Hitéletet élni nem feltétlenül a vallás manuális gyakorlását jelenti, ebben egyértelmûen benne van a filozófia tudás fejlesztése, etikus gondolkodás és üzenet a másik felé sugárzott szeret a csoport tagjaihoz.
A vallás és a hit nagy ereje szerintem abban van , hogy képes közösséget létrehozni, így gyarapítva a az együtt gondolkodás erejét. Az ateizmus is gondolkodási irányzat viszont nem képes közösség létrehozására, vannak követõi , ideológiája de a személyek egymástó elszigetelt erõket képviselnek. Az ateizmus mélyebb filozófiai jelentése nem csak az Isten személyének tagadásáról szól, sokkal inkább filozófiai teóriák sokaságáról vagy a fizikai világ megismerésérõl, az anyagi lét tudományos magyarázatáról szól.
Az ateizmus egyik ága a fideizmus olyan gondolkozók olvasatában mint Sören Kierkegaard vagy Johann Hamann szerint Istennek rejtettnek, titokzatos végsõ valóságnak kell maradnia.
Az ateizmus egy másik ága viszont: Az ateizmus az a felfogás, amely Isten létezését hipotézisként kezeli, és elveti azzal, hogy Isten létezésére nincs bizonyíték. Nyitott marad azonban arra a lehetõségre, hogy késõbb adódhat ilyen bizonyíték, s ekkor elfogadná Isten létezését ezen gondolkodókat hívják fallibilistáknak.
Idézve a az ateizmus összesítõ definiciójábol a következõ kép alakul ki.
"Az ateizmus kritikája és tagadása az Istenbe vagy más szellemi lényekbe vetett hitre alapuló üdvözülési rendszerek központi metafizikai hiteinek. Ateista az, aki elutasítja az Istenbe, ill. az istenekbe vetett hitet, mégpedig az adott isten értelmezésétõl függõen a következõ okok miatt:

antropomorf isten esetén úgy véli, hogy téves, vagy valószínûleg téves az az állítás, hogy van isten;
nem antropomorf Isten esetén (ilyen Luther, Kálvin, Aquinói Tamás és Maimonides Istene) úgy véli, hogy az ilyen istenfogalom értelmetlen, érthetetlen és értelmezhetetlen, megfoghatatlan, ellentmondásos, ködös, zavaros és következetlen;
az egyes modern és kortárs teológusok, filozófusok által leírt Isten esetén pedig azért veti el az adott Istenbe vetett hitet, mert az ilyen istenfogalom csupán egy lényegileg ateisztikus világnézet álruhája - ezekben Isten csupán egy másik szó a "szeretet"-re, vagy egyszerûen erkölcsi ideálok szimbóluma."
Végül pedig még egy igen elgondolkodtató idézet, amit csak azért másolok ide mert a kérdés sokrétû és szerte ágazó.
"Végezetül: fejtegetésünket nem fogjuk azzal a pascali vagy dosztojevszkiji fordulattal zárni, hogy a vallásos hit - akár intellektuális abszurditás, akár nem - mégiscsak szükséges az ember számára, mert az Istenben való hit nélkül nincs moralitás, és az életnek nincs értelme. Ez ugyanis nem így van. Mert, még ha az életnek nincs is célja, az életben azért vannak célok - azok a dolgok, amikkel az emberek foglalkoznak, s amiket csinálni akarnak -, s ezek a célok tökéletesen érintetlenül maradnak egy teljességgel Isten nélküli világban is. Akár van Isten, akár nincs, akár van halhatatlanság, akár nincs - gonoszság másokat kínozni pusztán szórakozásból; a barátság, a szolidaritás, a szeretet és az önbecsülés pedig egy tökéletesen Isten nélküli világban is a legfõbb emberi értékek közé tartozik. Vannak ugyan intellektuális rejtvények akörül, hogy honnan tudják az emberek, hogy ezek a dolgok jók - ez a kérdés azonban egy vallásos etikában még-inkább talányos. A lényeg az, hogy ezek a dolgok Isten nélkül is kívánatos értékek maradnak, és az életnek lehet értelme Isten nélkül is. Ez az ateizmus végsõ üzenete."
Az pedig már , hogy ki miben hisz, ki milyen manifesztumban találja meg a békéjét az tényleg személyes és egyedi választás lehetõsége.