nagyhollo49 2023 jan. 30. - 16:31:02
(1/1)
ENERGIA VÁLSÁG = gerjesztett hazugság!
.
A VÍZ NUKLEÁRIS ENERGIA TECHNOLÓGIÁJA a megoldás és 1992 óta 30 éve Magyarország kezében van a megvalósítás lehetősége!
Kormányok jöttek- mentek, szétlopták a Vízenergia Alapítvány vagyonát, ami - több milliárd forint - a szabadalom megvalósítására volt hivatott!
.
Bevezető:
https://www.youtube.com/watch?v=obvyVpUFh8k&t=13s
https://www.youtube.com/watch?v=D40AooFXF6k&t=95s
.
Ez a két videó is mutatja, hogy Gr. Spanyol Zoltán szabadalma életképes, megvalósítható! A bemutatott berendezés lényege, hogy a vizet helyben bontja és az üzemelés a hidrogén+oxigén elégetésével jön létre!
A NAGY NEMZETEK KÖZÖTT MERJEN EZ A KICSI ORSZÁG A LEGNAGYOBB LENNI!
.
Sajnos Gr. Spanyol Zoltánnak sok az ellensége - nem ellenfele - akik szélhámosnak tartják!
Ha valaki szélhámos azt fel kell jelenteni ...a rendőrségen!
Ezt senki nem tette fel a közel 30 év alatt!!
Ezek a „sárdobálók” érdemlegeset alkotni nem tudnak - így élik ki alantas hajlamaikat!
Ide sorolom Dr. Orosz László 11 éve feltett egy videót (kabaré stílusban) - bizonyára rendelésre - amiben kigúnyolja Gr. Spanyol Zoltán Találmányát, ezzel a
Német Szabadalmi Hivatal szakmai hozzáértését is megkérdőjelezve!
A Mérnök Úrnak a szabadalma ismertetése, megvédése egy többtagú bizottság előtt történt több órányi "vizsgáztatással", mivel a szabadalmaztatás tárgya nem egy „hétköznapi” elbírálást igényelt! Gr. Spanyol Zoltán több évtizedig tanult, dolgozott Németországban.
Ez idő alatt a Német állampolgárságot nem vette fel, mert a szabadalma a németeket illetné.
Közben az évek alatt az autóipar egyre inkább Gr. Spanyol Zoltán szabadalmát igazolva,
a Hidrogén technológiát tartják már a jövő energiaforrásának!
.
https://www.portfolio.hu/.../a-tiszta-hidrogen-lehet-a...
.
Gr. Spanyol Zoltán: Szabadalmamról:
„A Találmány leírási lapján a Szabadalmi Hivatal a következő szabadalmi számát közölte: DE PS 25 49 471 Dornier System GmbH, DT OS 1958 385, és a DE OS 27 56 569, DE PS 23 35 578 a Kernforschungsanlage Jülich, Atomkutató telep szabadalmai, DE 36 30 345 az sajátom a továbbfejlesztés előtt, DE OS 28 13 408 Alsthrom (francia), DE OS 27 38 638 NASA Washington, DE PS 2816 115 Washington, DE OS 32 37 305 MTU Motorgyár (német), DE PS 35 23 687 Daimler Benz AG (német autógyár), DE 44 14 263 Franhoffer Gesellschaft (német Franhoffer Kutatóintézet), továbbá a DE 36 30 345, a DE 34 42 404, a DE 20 2005 003509, a DE 202 09 481, a DE 197 30 015, majd két japán, a JP 56 21 333, a JP 86 29 285, a DE PS 23 35 587 számú szabadalmam, tehát, „Japántól Alaszkáig”! Ezeket a szabadalmakat a találmányom felülmúlta. A PS 10 2006 020 132 sz. szabadalmamban azt is igazoltam, hogy nincs energiaveszteség és többletenergiát állítok elő! A NASA bemérése szerint is!
.
Ha csak ezeket a tudósokat, feltalálókat vesszük figyelembe, akkor gondolhatják, hogy mindegyik igyekezett a saját tudományát megvédeni, nem csak az anyagiak, hanem a hírnevük miatt is. Hogy érthetőbb legyen, vegyünk egy példát:
.
Az autógyárak az üzemanyag megtakarításért az emulziós víz-benzin, víz-dieselolaj keverékkel foglalkoztak és a jobb hatásfokra olyan magyarázatot adtak, hogy a víz 30 %-os adagolása lehűti a hengert, ettől ég el jobban a benzin, és a BMW a vízbuborékban lévő jobb égésre magyarázta a jobb hatásfokot. Ezekkel folytatott szakmai vitán bebizonyítottam, hogy a vastag, 400-600 ºC tüzes hengert a 3 ml víz nem hűti le a szíváskor, a vízbuborék is téves felfogás, mert a víz 100 ºC-on buborékol, itt már légnemű, a kinetikai energia miatt az üzemanyag is, a víz is atomos részekre bomlik, így kicsivel több lesz a hidrogén az égőtérben, ami normálisan az üzemanyag 14 %-a volt. A C-nek csak kb. 30 %-a ég el. Nem a benzin, hanem a 14 % hidrogén hajtja az autót, a motort. Az én találmányomban pedig csak az oxigén és a hidrogén van a hengerben, az égőtérben, ezért az üzemanyag 100 %-ig ég el, és nincs, nem képződik korom, füst, vagy más káros anyag.
.
Gondolhatják, hogy a kutatóintézetek, a tudósok nem vették jó szemmel, hogy jött egy magyar, aki jobbat alkotott, és ők, az intézetek és a tudósok a hátrányba kerülésükkel még anyagilag is megrövidülnek. A néhány felsorolt név, mint pl. a NASA, Porsche, Daimler Benz, (Mercedes), az Atomkutató Telepek, sok fejlesztő és feltaláló koponyával rendelkeznek. A kutatás és fejlesztés nagyon fontos a konkurencia miatt, mert a gyártmány növeli az ország jólétét, a piacversenyen a jobb minőség győz. Ezek gyarapítják a hazájukat a kormányukkal közösen. Kivéve hazánkat! A hazai „tudósok”, akik engem „nemzeti szélhámosnak” neveznek, együttműködnek a kormánnyal, de hazánkban nincs fejlesztés, nincs gyártás, nincs gyarapodás. Brüsszelben azt vetették a magyar kormány szemére, hogy „a magyarok lelakják a hazájukat. Nincs fejlesztés és nincs fejlődés sem”!
.
Alábbiakban ismertetem a Feltaláló költségei egy részét melyek befizetése nem a „koldulásból” - 1% - adódnak össze!
A találmányommal, és csak a szabadalmi védelmekkel járó költségek 2018. évig 114.200,- EUR-t tettek ki. Ez Forintban 114.200 · 300 = 34.260.000,- Ft a szabadalmi eljárás eddigi költsége! A FED pályázati díjakra 56.000,- USD-t és 6.000,- EUR-t fizettem.
.
Gr. Spanyol zoltán
/Feltaláló/”
Végezetül feltettem Gr. Spanyol Zoltán levelét, amelyben a kormány=bíróság felfüggesztette/megszüntette a - nonprofit - Vízenergia Alapítvány működését mert nem termelt nyereséget! Laikusként is tudom, hogy a nonprofit=nem nyereséges!
A jött-ment kormányok ellopták az alapítvány pénzét amely a szabadalom megvalósítását szolgálta volna! Ismerős a módszer ugye?
Gr. SPANYOL ZOLTÁN A FENTI ADATOK NAGY RÉSZÉT KÖZLÉSRE BOCSÁTOTTA A TISZTÁNLÁTÁS VÉGETT!
Létrehoztam a Facebook-n egy oldalt ahol Gr. Spanyol Zoltán szbadlmát népszerűsítem, segítve ezzel, hogy
- leküzdve a kisebbségi érzésünket -
MERJEN EZ A KIS ORSZÁG A NAGYOK KÖZÖTT A LEGNAGYOBB LENNI, MERT EZ A KÜLDETÉSÜNK!
Összeállította:
Nagy László
https://www.facebook.com/Myachuda
VAN ÉLET AZ OLAJ UTÁN?