június 11. 22:25:39
június 11. 22:25:39
(118/118)

Jól láttam??? Lőttek a vonatra? A kerekére??


:D
március 23. 11:28:42
március 23. 11:28:42
(117/118)
A kamerarángatás, hogy gyorsabbnak tűnjön a 20 kmh sebesség, nagyon rossz.
szavazat: 5/10 február 10. 21:50:05
február 10. 21:50:05
(116/118)
5/10

Bár kiszámítható film azért engem mégis lekötött. Az akció részeket jól összerakták. Gondolom nem volt egyszerű egy ekkora vonattal. :)
szavazat: 2/10 január 25. 15:40:27
január 25. 15:40:27
(115/118)
Az ilyen hülye filmek miatt hiszik azt a jenkik hogy ők mindent túl élnek.Aztán csodálkoznak hogy nem...Azzal a lábbal max toló kocsi lenne nem ugra bugra:)) Ehhez képest a Marveles filmek dokumentum szintűek:))
2018 okt. 23. - 15:58:12
2018 okt. 23. - 15:58:12
(114/118)
Olvass, és megtudod.
2018 okt. 23. - 14:27:28
2018 okt. 23. - 14:27:28
(113/118)
Éberségi ilyenkor hol van? :D
szavazat: 3/10 2015 aug. 04. - 17:35:12
2015 aug. 04. - 17:35:12
(112/118)
Mondanám, hogy ez már annyira sz@r volt, hogy már jó, de nem.
Ez már annyira sz@r volt, hogy tényleg sz@r.
Bocsánat a sok sz@r-ért.
Ez a film nagyon egy erõltetett klisének tûnt... amolyan nesztek, egyétek alapon készült...
szavazat: 3/10 2015 júl. 27. - 09:55:33
2015 júl. 27. - 09:55:33
(111/118)
Aha. A filmnek kb. annyi a valóságtartalma, hogy már elõfordult az, hogy elszabadult egy vonat... :D
szavazat: 3/10 2015 júl. 27. - 09:50:36
2015 júl. 27. - 09:50:36
(110/118)
Iszonyatosan klisés film, ami sem az erõltetett cselekményével, sem az izzadságszagú emberi drámáival (óriási, értelmetlen sablonok megint), sem a hihetetlenül gagyi áltudományos hablatyaival nem tudott lekötni. Nem volt felépítve, nem volt menete, nem volt igazi csúcspontja, és logikai bakik tömkelegével volt tele. A nemlétezõ karakterét még DW sem tudta igazán élettel megtölteni.
2015 jún. 25. - 14:28:07
2015 jún. 25. - 14:28:07
(109/118)
Összességében egy tökös akciófilmet kaptunk. Hamar belelendül és nincs egy perc unalmas rész se. Jók a zenék, a vágások, az ember szinte érzi a sok ezer tonna alatt remegõ talajt. :) A legnagyobb figura egyértelmûen a hegesztõ csávó, bár érdekes volt, hogy végig száguldozta a filmet látszólag minden ok nélkül és csak a végén volt haszna a jelenlétének. Másrészt meg kicsit érthetetlen volt, mert elég sok lehetõség adódott a megállítására, csak abból ugye nem kerekedett volna ilyen akció. Pl. amikor megpróbálják a mozdonnyal lefékezni, akkor simán rákapcsolódhattak volna, egy ember átmászik a száguldó mozdony vezetõfülkéjébe és megállítja.
2015 jan. 20. - 13:27:51
2015 jan. 20. - 13:27:51
(108/118)
Történt hasonló eset igen, Amerikában 2001-be ,de nem volt tele robbanóanyaggal a tehervonat, nem helikopterrõl ugrottak rá, és nem akarták kisiklasztani, de igen ,így állították meg egy másik mozdonnyal, majd mikor már elég lassan ment felugrott rá egy vasutas és lefékezte egyesével a kocsikat. De valóban ment vezetõ nélkül vagy 100 km-t.
Csak abból nem lehet ilyen hosszú és izgalmas filmet csinálni.

Kicsiben megcsinálták amúgy nálunk is volt hasonló eset. 2004-ben a Gödöllõi HÉV-en Mogyoródnál indult meg egy teherkocsi, amin síneket vittek a pályafelújításhoz, nem volt befékezve, elkezdett gurulni a lejtõn, és mivel lejt a páyla sokáig 160 körüli tempóra is felgyorsult, így szintén nem tudták féksarukkal megállítani, a rendõrség lezárta az összes vasúti átjárót így nem történt baleset, másodperceken múlt ,de sikerült az Örs Vezér téren is egyenesbe terelni, így ott se siklott ki. Késõ este történt az eset mikor nincs nagy forgalom, de ha ott kitérõbe megy az Örsön (még mindig 100 km/h körüli tempóval ment), ott simán áttöri az ütközõbakot és lemegy az aluljáróba vagy ki a nagy Lajos király vagy a Kerepesi útra. Végül a Kerepesin siklott ki és rongyolt be egy autószalonba.

A 80-as években is volt egy hasonló eset, katonavonat futamodott meg és frontálisan ütközött egy másik vonattal, de mindkét eset mozdony nélkül történt, így elképelhetõ ha nem támasztják alá a kocsikat és nem húzzák be a fékeket. De így mozdony nem szabadulhat el, arra való az éberségi berendezés, hogy ezt megakadályozza, lejtõs pályán fék nélkül viszont elgurulhat, ez igaz, volt is rá példa sok esetben, és ha nagyon felgyorsultényleg nem nagyon lehet mivel megfogni.
2014 nov. 18. - 00:27:09
2014 nov. 18. - 00:27:09
(107/118)
Röviden összefoglalva az a lényeg, hogy csak a mozdony fékjét húzta be az ember, és a fék automatikusan kiiktatja a halott ember kapcsolóját, ami az éberségi jelzõ, viszont a gázkar ugye teljes gázon állt, így a vonóerõ több volt, mint a fékezõerõ, úgyhogy szépen eltávozott a pályaudvarról.
2014 nov. 14. - 23:57:37
2014 nov. 14. - 23:57:37
(106/118)
Na, itt a megfejtés, - lehetett volna, ha mondjuk, (tudom, ne kérjek lehetetlent), egy fordítást is mellékeltél volna a fenti szöveghez.:D
2014 nov. 14. - 16:23:42
2014 nov. 14. - 16:23:42
(105/118)
Na itt a megfejtés:

Before leaving the cab, the engineer applied the locomotive's independent air brake. During mainline operation, he would also have applied the automatic air brake, setting the brakes in each of the train's cars. But, as is normal for intra-yard movements, the air brakes of the train were not connected to the locomotive, and thus were not functional. Furthermore, applying the locomotive's brakes disabled the train's dead man's switch, which would otherwise have applied the train brakes and cut the engine power. The engineer also tried to apply the locomotive's dynamic brake, but failed to do so. He then set the throttle for the traction motors at 100%. If the dynamic brakes had been selected as intended, this throttle setting would have caused the train to slow down. However, since dynamic braking was not engaged, the setting caused the train to accelerate. Therefore, the only functioning brake was the air brake on the locomotive, and this was not enough to counteract its engine power.
2014 nov. 10. - 17:23:05
2014 nov. 10. - 17:23:05
(104/118)
A siklasztási kísérlet helyett egy darabot kellet volna kivenni a sínbõl, vágni, vagy robbantani...
Tuti, hogy nem megborult volna!
És a helikopteres akciónak is adtam volna még esélyt!
2014 nov. 10. - 12:54:17
2014 nov. 10. - 12:54:17
(103/118)
Az még kevés, attól még megáll a vonat, mert fel is kell engedni egy idõ után. Ilyen "olcsó" trükkel nem lehet becsapni.
2014 nov. 09. - 20:30:52
2014 nov. 09. - 20:30:52
(102/118)
Szerinted itthon nem teszik rá a táskájukat a vezetõk hogy ne kelljen nyomkodni?
2014 nov. 08. - 23:36:16
2014 nov. 08. - 23:36:16
(101/118)
Elhiszem, ha mondod, de az alapproblémán nem változtat.
szavazat: 7/10 2014 nov. 08. - 22:46:17
2014 nov. 08. - 22:46:17
(100/118)
Bocsi de te valamit nagyon rosszul tudsz! Ugyanis a légvezeték nem elszakadva nem volt hanem nem kötötték össze...
2014 nov. 08. - 22:04:42
2014 nov. 08. - 22:04:42
(99/118)
Ha ez tényleg megtörtént eset, akkor Amerikában egyszerûen életveszélyes vonatozni. Csak kettõ:
1. Nincs a vonatokban éberségi berendezés, mint idehaza? Például éberségi pedál sûrûbb idõközönkénti megnyomása. Ha ez elmarad, a vonatbefolyásoló rendszer megállítja a szerelvényt.
2. Ha nálunk elszakad egy átmenõ fékvezeték, akkor pont fordítva mûködik az egész, azaz lefékezi a szerelvényt, mert elszökik a légnyomás. Csak full nyomás alatt lévõ rendszernél oldódnak a kocsi fékek.