Téma: Zila János Vendéglõ

richi.hu 2011 márc. 10. - 23:28:25
(1/1)
Ma este (03.10) voltunk nálunk, és nagyon örültünk, hogy Kõbányán is van ilyen igényes hely. Szerencsénk volt, mert rögtön kaptunk asztalt, és kezdetben nagyon kedves volt a kiszolgálás is.

Italrendelés, ételrendelés, és várakozás-várakozás-várakozás. Nem vagyunk hisztis vendégek, de másfél óra után már (normális hangnemben) rákérdeztünk, hogy mi van a rendelésünkkel. Na ekkor jött a meglepetés! Kioktató, sértõ hangnemben jött a válasz egy arrogáns "mélynövésû" pincérnõtõl, hogy sok a vendég, sok a rendelés legyünk türelemmel, ez van.

Sem a stílus, sem a válasz nem tetszett, így próbáltunk tovább érdeklõdni, hogy mi lehet a probléma, ezután arra lettünk figyelmesek, hogy a személyzet fennhangon vonja kérdõre a VENDÉGEKET (minket), hogy ha valakinek nem tetszik a kiszolgálás, akkor miért nem megyünk olyan helyre, ahol fél órán belül megy a kiszolgálás.

Milyen vendéglátók/vendéglõsök az ilyenek??? Ha többet vállaltak, mint amit személyzettel bírnak, arról nem a vendég tehet!!! Sõt kedvességgel, tisztességes hangnemmel, esetleg egy ingyen elõétellel még az ilyen helyzetekbõl is jól lehet kijönni, és szívesen, nem mérgelõdve várná a vendég a rendelését.

A korrektséghez hozzátartozik, hogy a másfél óra várakozás után kihozott ételek mind ízben, mind tálalásban kifogástalanok voltak, de ez sajnos a személyzet minõsíthetetlen hangvételével/stílusával okozott döbbenetet már nem tudta ellensúlyozni.

A honlapjukon azt olvastam, hogy a Zila család több évtizede a vendéglátásban dolgozik. Ez sajnos a ma esti teljesítményükön nem látszott meg, mert alapvetõ hibákat vétettek. Szerintem nem mentség, hogy sok a vendég, sok a rendelés...