Spárta! - kiabálhatná egymásnak az RTL és a TV2 programigazgatója, mert a harc egyre élesedik, megnéztük, ki került ki belőle győztesen a múlt héten.
Miután látszott, hogy az RTL-nek bejött az új tehetségkutató, a The Voice, a TV2 gondolt egy nagyot, és betette a Sztárban Sztár leszeket szombatra is, a már betervezett vasárnapi adás elé.
A fiatalok körében. A teljes lakosságnál nem ez a helyzet. Berobbant az őszi, mi pedig megnéztük, hogy mire szavaztak az emberek a távirányítójukkal.
Két műsor nézettsége is bebizonyította: az embereknek cirkusz kell - kenyér mellett persze. A múlt hét legnézettebb műsora mindkét főbb célcsoportban az augusztus 20-i tűzijáték közvetítése volt, de van itt még egy műsor, amit hatalmas étvággyal fogyaszt a közönség.
A TV2 húzott egy váratlant, és vasárnapra derült égből berakta a Szerencsekerék legújabb évadának első részét. De vajon bejött a mesterterv?
Mind az RTL-en, mind a TV2-n ismétlések vezetik a nézettségi versenyt: A mi kis falunk és a Szerencsekerék újrasugárzott epizódjait nézik a legtöbben.
Múlt héten indult az RTL-en a Celebrandi című párkereső reality, megnéztük, mennyire voltak kíváncsiak rá az emberek.
Lassan név szerint lehetne említeni az Activity nézőit, annyira kevesen vannak már – úgy tűnik, megint nagyon elszámolta magát az RTL.
Megérkeztünk az uborkaszezonba, múlt héten vége tért az RTL vetélkedője, a Tippelj és vidd el!, a TV2-n a Szerencsekerékből szinte csak ismétléseket adtak, szóval itt a tévés szünidő is.
A Szerencsekerék népszerűsége csökkent, a Tippelj és vidd el!-é nőtt, ezzel pedig fordítani tudott az RTL.
A szombati új rész mellett a hétköznapokon sugárzott ismétlések is javítanak az RTL helyzetén, amibe a Tippelj és vidd el!-lel navigálták magukat.
60 éves lett Johnny Depp, aki szupersztárból várt páriává, majd tisztázta nevét az Amber Heard-botrányt követően, és most már Hollywood is visszafogadná őt. Mi most itt a tündöklés éveiből gyűjtöttünk össze sok-sok képet. Jó nézegetést!
A TV2 és az RTL is reagált Suhajda Szilárd hegymászó tragédiájára, mindkét kereskedelmi csatorna műsorára tűzött egy-egy hegymászós filmet. Lássuk, mennyire szerették a nézők.
Az RTL-nek sikerült olyan helyzetbe lavíroznia magát az új vetélkedőjével, ahonnan nehéz lesz nyerni.
Múlt héten volt a premierje a Tippelj és vidd el! című vadiúj vetélkedőnek az RTL-en, de nem volt benne sok köszönet.
Az álommeló a döcögős kezdés után nagyot tudott villantani a 18 és 49 évesek körében, vagyis a kereskedelmi célcsoportban, az RTL valószínűleg arról álmodik, bárcsak egy pár héttel hosszabbra nyújtotta volna a műsort.
A fiatalok körében megtáltosodott az RTL, Az álommeló szárnyakat kapott, A mi kis falunk sokadik virágkorát éli.
Múlt héten újra indult a Szerencsekerék a TV2-n, míg a Zsákbamacska szabadságra vonult. Megnéztük, hogy a közönség hogyan viszonyult a változáshoz.
Múlt heti cikkünkben jóformán lemondtunk róla, de most hamvaiból feltámadva egyedül Az álommeló tudta növelni nézettségét.