Hörcher Gábor Emma és Eddie – A képen kívül című dokumentumfilmjében lehull a lepel a szexuális tartalmat szolgáltató platform egyik népszerű párjáról. Kritika.
Ewan McGregornak még mindig jól áll a sorozat – ráadásul ezúttal egy egészen elképesztő sztoriban láthatjuk. Kritika a SkyShowtime Egy úr Moszkvában című szériájáról.
A Netflix alkotógárdája tett róla, hogy izgalmasnak találjuk egy egyórás beszélgetés rekonstruálását – na meg persze az odáig vezető utat. Kritika az Interjú a herceggel című filmről.
Molly Manning Walker Cannes-ban díjazott első filmje egy egész generációról fest látleletet – meglehetősen kiábrándítót. Kritika a Hogyan szexeljünk című brit filmről.
Az finom lesz! Minden, ami Csengetett, Mylord? címmel jelent meg a Helikonnál egy kiadvány kedvenc sorozatunkról. Természetesen azonnal rávetettük magunkat.
Rejtély, hogy miért szeretik annyira a PORT.hu olvasói az 1999-es Feltámadást, hiszen nem több egy rosszul sikerült Hetedik-koppintásnál.
Megkérdeztünk egy pszichológust, miért vált ki olyan szélsőséges reakciót a közösségi médiában, amikor egy-egy sztár a miénkkel ellentétes nézeteket fogalmaz meg.
A Gyilkosság a világ végén után újabb posztmodern krimisorozat érkezett, amely úgy merít sokat Agatha Christie-től, hogy közben minden ízében modern korunk terméke. Kritika a Halál és egyéb részletek című Disney+-szériáról.
Hajdu Szabolcs független filmes mester ismét minimál költségvetésből varázsolt kis magyar valóságot – színpadról a vászonra. Kritika a Kálmán-napról.
Kerek húsz évvel az azóta kultfilmmé vált első Bajos csajok után szerencsére a magyar mozikba is befutott a Z-generáció ízlésére szabott musicalverzió – nem csak fiataloknak! Kritika.
A Mindent egy lapra után szűk két évvel a színész ismét komoly szerepben látható a Csernobil rendezője, Johan Renck által jegyzett űrhajósdrámában. Kritika Az űrhajós című Netflix-filmről.
A Kerülőutak rendezőjeként ismert Alexander Payne egy csendes (utó)karácsonyi filmmel talált újra magára, miközben Paul Giamatti végre főszerepben remekel. Kritika a Téli szünetről.
Kritika a zsidó közegben játszódó, de szívhez szóló, egyetemes történetével mindenkit megszólító Lefkovicsék gyászolnak című filmről.
Boross Martin bemutatkozó nagyjátékfilmje úgy beszél aktuálpolitikáról, hogy egy szó sem hangzik el benne pártokról vagy a NER-ről.
Jonathan Glazer cannes-i nagydíjas filmje olyan nézőpontból mutatja be a halálgyárat, ahogy még sosem láthattuk. Kritika az Érdekvédelmi terület című alkotásról.
Az Elvis című Baz Luhrmann-film után bő másfél évvel újabb, szokatlan szemszögből elmesélt életrajz érkezett a Királyról – ezúttal az énekes élete asszonyát főhőssé téve. Kritika Sofia Coppola Priscilla című alkotásáról.
Sajátos hangulatával és ezúttal alaszkai helyszínnel, továbbá Jodie Foster főszereplésével január 15-én megérkezett a népszerű bűnügyi antológiaszéria legújabb, negyedik évada. Kritika az első részről.
Az Előző életek című amerikai-dél-koreai romantikus dráma az év legszebb filmje. És ezt azért lehet már most, így 2024 elején kijelenteni, mert bármelyik évé az lenne. Kritika.
Einspach Gábor csodálatos felgyógyulását egy olyan rákból, amibe szinte mindenki belehal, és amely felgyógyulásról Nem halok meg címmel készült dokumentumfilm, mindenkinek látni kéne. Kritika.