Nem vállal sokat az új Bob Dylan-film, a Sehol se otthon, mégse sajnáljuk tőle az Oscar-jelöléseket. Kritika.
Nem egyszerű az amerikai zenészről életrajzi filmet készíteni, a Sehol se otthon azonban megkapta Dylan áldását.
A gálát megnyitó standupos Bob Dylant sem tisztelte, a Diddy-ügyet is kitárgyalta a színpadon, és a Joker 2-t is megrángatta picit a sárban.
Persze ezt azok a rajongók mondják, akik teljesen bepörögtek a Complete Unknown című Bob Dylan-film előzetesétől.
Úgy tűnik, a castingosok mégiscsak értik a dolgukat, hiába háborognak előzetesen a nézők. Íme 10 példa!
Oliver Anthonyt finnyásan fogadta a baloldal, a jobboldal azonban álnokul a keblére öleli. Pedig szimpátiával kellene figyelnünk a 30 éves férfit, aki szívből énekel.
Átvették az uralmat a celebekről szóló dokumentumfilmek a piacon, és ebben nincs semmi rossz – amíg tisztában vagyunk, mit látunk.
Arra már senki sem emlékszik, melyik filmjében énekelte Elvis a Can’t Help Falling in Love-ot, mikor szólalt meg először a Knockin' on Heaven's Door vagy arra, hogy nem is Sinatra dala a New York, New York - pedig lehetne.
Egy nő azt állítja, hogy a Nobel-díjas dalszerző-énekes még 1965-ben molesztálta, amikor ő mindössze 12 éves volt.
Az életrajzi filmet Az aszfalt királyait, A nyughatatlant és a Logan – Farkast jegyző James Mangold rendezi.
A Rolling Thunder Revue: A Bob Dylan Story talán ezért lett olyan formabontó. Például Sharon Stone is megjelenik benne, pedig a valóságban nem ismerik egymást az énekessel.