Attól, hogy valaki híres színész, még őt is kötik bizonyos szerződések és megállapodások, így gyakran van, hogy az illető ki van szolgáltatva a stúdió kénye-kedvének, és olyasmihez kell adnia a nevét, amit amúgy – bármilyen oknál fogva – nem vállalna el.
A The Hollywood Reporter 4 perces kisfilmjében bepillanthatunk a kulisszák mögé, és osztott képmezőben láthatjuk a performance capture-höz beöltözött színészeket játszani és a kék végeredményt.
Tom Cruise nosztalgiamozija sikert sikerre halmoz: most épp minden idők Észak-Amerikában legjobban jövedelmező filmjeinek toplistáját próbálja bevenni, sikerrel.
100 millió dollárra tippelt bevételével mostanában ő keres a legtöbbet a hollywoodi sztárok közül. De elképesztőek a különbségek a színészek fizetései között: a második legjobban kereső alaposan lemarad Cruise-tól.
71 millió dollárért váltottak jegyet a csapnivaló családi filmre az észak-amerikai jegypénztárakban, amivel a kék sün a Morbiust és a Rohammentőt is maga alá gyűrte.
Több mint 128 millió dollárral nyitott Robert Pattinson filmje az észak-amerikai mozikban (ami a második legjobb eredmény a pandémiás időszakban), de világszerte is nagyon jól ment.
A jelek szerint a koronavírus ideje alatt kiéheztek az emberek a nevetésre: Johnny Knoxville őrült akciókomédiája berobbant, a Moonfall viszont katasztrofálisan teljesített a jegypénztáraknál.
Már majdnem 1,7 milliárd dolláron áll a Pókember: Nincs hazaút nemzetközileg elért jegybevétele – ezzel (most még) minden idők hatodik legjövedelmezőbb filmje.
Richard király, West Side Story és olyan nagy nevek, mint Will Smith vagy Steven Spielberg – a filmek mégis mentek a levesbe. Egyre nehezebb mozgósítani a moziba járó tömeget?
Világszerte elért jegybevételi eredményével átlépte az egymilliárd dolláros álomhatárt – elsőként a Covid-érában bemutatott produkciók közül.
Habár a stúdió a forgatókönyvíró-producerrel, Jordan Peele-lel hirdeti a horrort, a filmet rendező direktornőhöz, Nia DaCostához fűződik a filmtörténelmi mérföldkő.
Új múlt című romantikus sci-fije, a Westworld alkotójaként ismert Lisa Joy bemutatkozó rendezése minden idők egyik legnagyobb buktája lett.
Több mint 58 millió dollárral fog debütálni, ami rekordnak számít a karanténidőszakban. A Szörnyellától hasonló zajos sikert várnak a szakértők.
Nem fogjátok elhinni, melyik film taszította le a trónról a mozitörténelem során legjobban nyitó alkotások versenyében a Marvel produkcióját.
A távol-keleti ország mozijai 33 millió dolláros hétvégi bevételt termeltek úgy, hogy egyetlen új filmet sem mutattak be, csak a régebbieket vetítik.
A koronavírus miatt 40 éve nem látott mélységbe zuhant az amerikai jegyeladások száma. Szintén a Covid hatása, hogy 2020 lett az első olyan év, amikor Kína lett a világ legnagyobb mozis piaca, ahol ráadásul többen néztek kínai filmeket, mint hollywoodi blockbustert.
Hollywood egyszerűen nem tud leszokni róla, hogy időben egymáshoz nagyon közel mutassanak be nagyon hasonló produkciókat (ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy jelenleg Guillermo del Toro és a Disney is dolgozik a maga Pinokkió verzióján), szóval íme újabb öt filmes ikertorony!
Habár 29 évvel ezelőtt olyan produkciókat mutattak be, mint A bárányok hallgatnak, A szépség és a szörnyeteg című Disney rajzfilm, a Thelma és Louise vagy a Hook, 1991 volt az egyik legsötétebb év az Álomgyár számára.
A kultrendező sosem kapta meg a Shop-stop után neki járó szerzői jogdíj teljes összegét a szexragadozó és ezek szerint ügyeskedő bukott producertől.
Amerika történelme során ez az első alkalom, hogy nem valamilyen időjárással kapcsolatos körülmény miatt válik szükségessé a mozik bezárása.