Miénk a világ

We Are Your Friends
18 éven aluliak számára nem ajánlott amerikai zenés film, 93 perc, 2015

Értékelés:

60 szavazatból
Szerinted?

Értékelés:

60 szavazatból
Szerinted?
A DJ-k világába a nyerő belépő: egy laptop, némi tehetség és egy tuti sláger. Cole (Zac Efron) jövőképében nincs helye a felvételinek, sem a bölcsészkarnak, és eszében sincs diákhitellel lenullázni magát. Sokkal nagyra törőbb vágyai vannak: tömegeket akar megmozgatni a zenéjével. Bár a nagy fantáziálás még nem robbantotta ki a házibulik világából, ahol a haverjaival DJ-zik esténként, egy valamit határozottan tud: ki akar törni a középszerűségből.
Bemutató dátuma: 2015. szeptember 3. Forgalmazó: Freeman Film

Stáblista

Hozzászólások

Szerinted?
4/10
Ahoj poplacsek júl. 21. 20:05:40 4/10
asszam ehhez én már túlkoros vagyok, a tinédzserekre tekintettel adok rá pár csillagot, na meg azért is, mert itt még nincs a zsák efrony feje lebombázva
10/10
Ildikó Nóra jan. 07. 18:22:24 10/10
A film nekem tetszett, kikapcsolódásképp teljesen jó, szuper filmzene, szép helyszín, jó szereposztás. Zac E-nak és a többi szereplőnek is jól állt az adott szerep, tudtam volna még nézni, gyorsan eltelt a szűk 1,5 óra.
5/10
The Cortez 2022 febr. 23. - 19:18:51 5/10
Hiánypótló alkotás, mivel nincs sok DJ mozi, pedig rohadtul aktuális lenne. Eredeti címét egy classic house track ihlette, ami fel is csendül az elején. Legnagyobb gyökérség a Project X-hez mérni, mivel ez 1 zenés dráma, amely nem a kreténkedésről, hanem 1 kezdő DJ/producer feltörekvéséről szól.
Maga a sztori tipikusnak mondható: 1 kispályás srác 1 befutott palival kezd el mozogni, majd sok trükköt elles mentorától, s talán még a nőjével vagy ri**ncával (itt az utóbbi) is kavarni kezd (Pl: Scarface, Szex telefonhívásra, Szüzet szüntess! stb.).
Nem ártott volna, ha kissé scorsese-s a hangulat és a rendezés. A film sok helyen kidolgozatlan, több drámai rész erőtlen. A finálé ezerszer hatásosabb meg epikusabb lenne, ha ütősebb az a bizonyos áttörő dal. Az megint csak fájdalmas, hogy alig bírtak normális track-eket összeválogatni a végtelen mennyiségű elektronikus zenei kínálatból. A stáblista alatti mix viszont stílusos, jó hogy ellőtték ezt az ötletet (1 ilyen alkotásnál azért elvárható). Legnagyobb pozitívumok: okosságok a DJ-zésről, a műfajokról, továbbá a dalszerzésről.
k11zoltan 2019 márc. 12. - 23:03:15
Nekem nem jött be a csaj.

Ez a zene, meg az ilyen bulik nem az én világom.
Esetleges jó csajok miatt néztem meg. Kár volt.
jászárokszállás 2018 máj. 27. - 01:55:43
imádom amikor ennyi szemita együtt nótázik
3/10
bogotizsolt 2016 aug. 24. - 23:29:52 3/10
fos
1/10
MattColors 2016 júl. 05. - 23:49:54 1/10
Javítás (lett volna, ha lehetne). Ez az oldal hülye... ÖTÖSRE értékeltem, miért rakta be egy pontra?
1/10
MattColors 2016 júl. 05. - 23:48:24 1/10
Valamiért úgy döntöttem, teszek vele egy próbát, pedig ezeket a mai """Progressive""" Tropical, Bigroom House, EDM gyûjtõnév alatt futó sz*rságokat, kifejezetten gyûlölöm... Maradok a jó öreg undergroundnál.
A film története, kb. annyira egyszerû, mint egy fagolyó. Ne várjon senki, Gebrünn Gebrünn, Aaron, Sky and Sand kaliberû zenéket.

Ami azt illeti, sok zene nem is nagyon megy a filmbe, de azt a keveset is sikerült olyan bénán beválogatni pár jelenet alá, hogy egy amúgy normális hangulatú jelenetet, teljesen idétlenné tettek vele. Apróság. Oké, elnézem.
Szintén a kevés zenérõl és annak "minõségérõl". Oké, hogy van a jól bevált sláger... De amikor egy tracket már annyira rongyosra játszott az összes edm császár, a kisebb nagyobb dj-ék, még az összes rádiós is, ami már annyira unalmas, hogy inkább vágnám fel az ereimet mintsem, hogy még egyszer halljam (halkan megjegyzem, ha én ismerek egy edm zenét, akkor azt már Jussuf, az afgán kecskepásztor is széthallgatta), és ez elég ciki, ráadásul elképesztõen felerõsíti azt az érzetet, hogy ebben a filmben semmi mélység nincs. Szeretne mélyebb lenni, de nem sikerül neki. Nem is értem...

Apropó, sekélyes. A film tökéletesen bemutatja, az amerikai elektronikus zenei "kultúra" totális felszínességét. Egyszerûen semmivel nem lehet azonosulni. Sem a bulikkal, sem a fesztivállal, nem ismersz meg benne egy arcot sem, új embereket, partiarcokat, semmit... Annyira rámentek Efron karakterének a mélységeire, hogy elfelejtették a végére, mit is akartak ebbõl kihozni. Ennyire nem jó színész... Az is megfordult a fejemben, hogy csak azért leforgatták ezt a filmet, hogy ellophassanak pár alkatrészt, a Berlin Callingból. Megvilágosodás, a hangok rögzítése, azok kreatív felhasználása, etc. Oké, hogy tényleg csinálják így "is", bár kétlem, hogy a telefon mikrofonja alkalmas lenne erre a célra, fõleg, ha jó minõségû hangmintát akarnak rögzíteni, mert akkor csak a mikrofon kerül annyiba, mint maga a telefon. (Ezt egyébként a Berlin Callingban sem értettem.)

Ennek tetejében meg: "Csak egy laptop kell, meg egy szám." Aha... Már értem, miért kóborol annyi szuper tehetséges "dj/producer/hangmérnök" a interneten. Egy laptop... Igen. Még azért csapjunk hozzá egy referencia monitor hangfalpárt, egy stúdió hangkártyát, meg a technikai tudást, amit rohadtul hosszú évek, kõkemény munkája elsajátítani. Oké, a srác értett már hozzá... (?) Legalább megvillanthattak volna belõle valamit, és megint a Berlin Callingot tudom csak felhozni példának, amikor telibe mutatták Paul-t, és az Ableton reklámot, amint éppen az EQ-t, meg a Filter Delay-t macerálja a programban... Itt azt lehetett látni, hogy egy kész loopot behúz a programba, ami "Techno" néven futott. WTF? Ez vicc akart lenni, vagy mi? Ezzel a kis alaprecepttel, megerõsítették azt az üzenetet, ami jó ideje hígítja a mûfajt: "Srácok, nem kell semmi, csak egy laptop, jó ötlet, jó fül (ez a kedvenc oltásom, még ha kell is, önmagában édeskevés), összefércelsz 30-40 audio sávot kész loopokból, és császár leszel!" Sikerült, ismét tökön rúgni a szakmát. Ez az! Minden elismerésem...

Rendben, azért voltak pozitív pillanatok is. Végre, ebben a filmben, legalább ellensúlyozták azt a negatív üzenetet, hogy: "Narkózz fiam, mer az jóóó!" Kicsit gyerekesen, abszolút átérezhetetlenül, de ellensúlyozták. Átjött az üzenet.

A másik pozitívum, a stúdiómunka és a tanár. Na, ott azért megkönnyebbültem, mikor megláttam a Yamahákat, és a csávó, mint tanár szerepe is tetszett. A legjobban kidolgozott karakter volt, az egész filmben! Nem tudtunk róla sem semmit, mégis egy-két jól elejtett mondatból, felépült köré egy történet... Tetszett a stílusa, és baromira örültem neki, amikor leoltotta a srácot a taps hang miatt, miszerint az egyetlen élõ, lélegzõ hang az egész mûanyag körítés között, és illene úgy is kezelni! Ez igazából a producerek felé jelentõs üzenet, mert egy alapvetõ hibára világítanak rá ezzel, amit sokan elkövetnek. Vagyis kb. mindenki elköveti egy bizonyos szakaszban. Laikusoknak tökmindegy...

A csajt, nagyon megcsinálnám!!! És nálam ennyi karriert futott be. Viszont pozitívum, nem hagyhatom figyelmen kívül.

Igazából elvoltam vele. Nem végigszenvedtem, egész "vállalhatóra" sikerült, a rengeteg baki ellenére is, amit a forgatókönyvben elkövettek. Plusz az edm-et is utálom, ez azért nagy szó, hogy végignéztem... Most visszagondolva, talán a magam részérõl, a kevés zenét, a pozitívumok közé kellett volna sorolnom? Nem. Egyik sem tetszett, még az utolsó, amivel befutott, a "Faithless - Insomnia" hangulatra hajazó dallama miatt sem...

5/10. Egyszer elmegy.
Vendéglátás 2013 Turizmus 2016 jan. 30. - 22:34:24
szuper kis film volt szerintem... a párom szerint egyszer meg lehet nézni :) 10/ egy erõs 7-est adunk :)
vindieselstefi@gmail.com 2016 jan. 30. - 12:21:59
Szerintem egy jó kis filmmel állunk szemben, nem egy Nesze neked Pete Tong, nem is egy Berlin Calling, de nagyon kellemes. Azoknak ajánlanám akik szeretik a DJ zenét, a mai fiataloknak akik nem ismerik ezt az "életérzést" hogy kellemesen is lehet ilyen zenéket hallgatni.
10/7
Összes hozzászólás