A bérgyilkosnő

Point of No Return
amerikai akciófilm, 109 perc, 1993

Értékelés:

114 szavazatból
Szerinted?

Értékelés:

114 szavazatból
Szerinted?
Maggie gyilkosságért került börtönbe és már a siralomházban ül, amikor kap még egy utolsó esélyt. Megmenekül a kivégzéstől, ha megtanul parancsra ölni. Egy titkos szervezet kaparintja meg a lány életét és képzi ki új feladatára Maggie-t. A lány egyik mentora Bob, a szervezet jeles alakja, a másik pedig az előkelő és elegáns Amanda, aki mindarra a rafinériára tanítja meg hősnőnket, amelyre ahhoz van szüksége, hogy elcsavarja előkelő áldozatai fejét. Maggie lelkileg és fizikailag készen áll az első bevetésre, bár semmit sem szeretne jobban, mint végre normális életet élni, a barátjával, J.P.-vel, a fényképésszel. Azonban olyan jövő vár rá, amelyben a szeretet, a szerelem a brutalitás és a vad erőszak egymás mellett van jelen.
Forgalmazó: InterCom

Stáblista

Alkotók

Hozzászólások

Szerinted?
8/10
Nenek 2023 máj. 13. - 00:08:54 8/10
Elég jó film, engem lekötött.
7/10
Ildikó Nóra 2022 nov. 13. - 14:34:27 7/10
A filmet egyszer meg lehet nézni, a francia Luc B.: Nikita c. film amerikai remake-je. A szereposztás, szinkron tetszett, a főszereplőknek jól állt a szerep.
seberla 2019 ápr. 04. - 15:50:35 Előzmény -greghouse-
"A magas szõkében teljesen egyetértek, Tom Hanks összes Oscarja ellenére sem ér nyomába a Pierre Richard filmnek (bár a film a hibás, nem Hanks). "

mélyen egyetértek!
cellasto 2017 máj. 17. - 22:00:43 Előzmény Lilko03
idézek egy választ tõled, pont ide illik :) :

"Most te akkor ezt miért? Inkább kuss..."
Cisco 2017 máj. 17. - 20:54:01
A Nikita klasszisokkal jobb, mint ez a harmatos utánzat.
Lilko03 2016 dec. 28. - 16:40:42
Láttam a francia Nikitát is, de véleményem szerint ez - mármint az amerikai - sokkal jobb. Persze az is közrejátszik, hogy nem szeretem a Nikitát alakító szinésznõt, Bridget Fondát viszont igen. De a többi szereplõ is jobb az amerikaiban.
bcsaba73 2016 máj. 02. - 22:42:59
Elhihetitek,hogy nem sok amarikai emner néz francia filmet. Én megértem,hogy legyárották az amcsik is,mert bõven van benne nyereség. Ráadásul speciel nekem a szinészek miatt az jobban is tetszett.
olaly 2013 júl. 17. - 18:13:48 Előzmény -greghouse-
Na azért a borzalmas rossz vígjátékokban az amerikaiak is topon vannak, mert ha egy filmet nem tudnak egy stílusban elhelyezni (pl: sci-fi, akció, dráma, stb.) akkor az rögtön mehet mint vígjáték és le van rendezve. A másik verzió pedig hogy alpári poénokkal és innen-onnan lopott jelenetekkel összeraknak egy filmet amibõl 12 egy tucat. Abban egyetértek hogy a katasztrófa és én még hozzá tennem a fantasy mûfaj az Amerikában fut igazán, persze ehhez hozzátartozik a technikai háttér és a pénz nem számít mentalitás, ami ezért nem mind1. Tényleg üdvözítõ lenne ha mindenki abban a mûfajban alkotna ami fekszik neki, de ez nem földrajzi hanem inkább anyagi és mentalitásbeli kérdés, nem mellékesen sokat nyom a latba az is hogy mire van igény és ennek köszönhetõ a sok "torzszülött" újra melegítve még fogyasztható film, de hogy ne legyen ugyanaz kicsit lerontjuk.
8/10
-greghouse- 2013 júl. 17. - 10:39:41 8/10
A magas szõkében teljesen egyetértek, Tom Hanks összes Oscarja ellenére sem ér nyomába a Pierre Richard filmnek (bár a film a hibás, nem Hanks).
A Psycho újraforgatása... nos, ott a rendezõ maga mondta, hogy "kockáról kockára" akarja újra venni az egészet, csak más színészekkel és más technikával. Hát ez sikerült, de a kérdésem, ha "kockáról kockára", akkor - MINEK?
Amit alatta írtál, hogy a franciák újraforgatnak amerikai sikereket ami elborzaszt... félig meddig sajnos bekövetkezni látszik.
Igaz, nem a franciák, hanem a németek. Most leadtak egy katasztrofálisan unalmas légikatasztrófa filmet, utána a "pokoli tv-tornyot", ami nem elég, hogy a már klasszikus Pokoli tornyot németesíti, hanem ráadásul olyan terepre téved, ahol aztán tényleg az amerikaiak vannak otthon, a katasztrófafilmekre. Én kevés katasztrófafilmet szeretek, de nézve ezeket a németeket, kb. olyan, mintha a magyar Pirx pilóta kalandjait nézné az ember a Csillagok háborója után. Fájdalmasan gyengék.
..a németek nagyon jó mûvészfilmeket és közepes krimiket képesek csinálni, valamint borzalmasan rossz vígjátékokat. Én nem tudom, hogy miért mennek most oda, ahol esélyük sincs, az amerikai katasztrófafilmek területére.
..Tehát igen, ez oda-vissza mûködik, európaiak is képesek nagyon elrontani amerikai sikereket.
A Jóisten mentsen meg minket attól, hogy mondjuk a Keresztapát vagy a Csillagok Háborúját is megpróbálják leutánozni. Se múltjuk, se tapasztalatuk, se felszerelésük, se iparáguk hozzá.
..De ez a Nikita változat azért nem olyan rossz amcsi feldolgozás. Néha sikerül.
8/10
-greghouse- 2012 okt. 14. - 17:28:35 8/10
Egyet azért tudok, ami talán jobb is, mint az európai eredeti, A nõ illata (Vittorio Gassmannal), Egy asszony illata (Al Pacino), a Pacino féle szerintem jobb.
Nem törvényszerû, hogy a "remake"-ek mindig rosszabbak.
Egy másik, csak ott az alaptörténet más mûfaj, Wim Wenders "Berlin fölött az ég"-jébõl az Angyalok városa, ez utóbbi kicsi "hollywoodi" (nyálas) romantika lett, az eredeti inkább filozofikus, de mindkettõ jó a maga saját mûfajában.
Összes hozzászólás