Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hozzászólások
Redfield
2009 ápr. 15. - 10:31:37
Remélem visszatér a gyökereihez, mert az utolsó filmjei rettenetesek lettek.
Fõleg a nyílt meztelenkedéssel volt bajuk, és vámpírnak nevezték a rendezõt, amiért az az egyik mellékszereplõvel ténylegesen a Lis-t játszó színésznõ vérét itatta meg.
Sokadszorra mondom, de nem utoljára: Jodorowsky egy zseni! :) Ez a film... elképesztõ. Az egész film jelképekbõl áll, ERÕSEN szürrealisztikus jelképekbõl. Fando és Lis, a szerelmespár (Lis lábra nyomorék, ezért Fando egy kis kocsin húzza, vagy karjaiban viszi) kettejük útját kíséri figyelemmel az apokalipszis után, szilkás, sivár vidékeken át, Tar városa felé, a boldogság misztikus városához. Nem csodálom, hogy annak idején amikor bemutatták az emberek meg akarták lincselni a rendezõt, és nem csak a filmjét, de majdnem õt is kitiltották az országból. Provokatív, perverz, de leginkább: Groteszk, és költõi film, gyönyörû jelképekkel! (pl.: az elsõ kép, ahogy egy fiatal nõ bájosan elfogyaszt egy rózsát, nagy csámcsogó hanghatások közepette, és bomba-robbanás hangok kíséretében) Ez a film egyszerre szól szerelemrõl, vágyról, kínokról, kísértésrõl, bizonytalanságról, fiatalságról, emlékezésrõl, feldúltságról, életrõl, halálról, teremtésrõl, értelemrõl... mindenrõl. Ezek mellett nem egy könnyû darab.
Végezetül szerintem szürreális hatásban (melybe részben az igazán nyomasztó hatásokat is beleértem) : JOBB, MINT David Lynch - Radírfej-e!
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások