A sorozatban Mike Brewer autószakértő segítségével bepillantást nyerünk a nemzetközi használtautó-kereskedelem sajátos világába. Mike 3000 dollárral indul útnak, és az a feladata, hogy a világot járva, kereskedői trükkjeit bevetve növelje autói értékét. Célja az, hogy egy olcsó, csapotthátú kisautóból egy 30 ezer dollár értékű szuperautó váljon. Mike a kalandot Indiában kezdi, majd eljut Nagy-Britanniába, Svédországba, Japánba, Mexikóba, az Egyesült Államokba és a Közel-Keletre is, hogy minden egyes ügylettel egy lépéssel közelebb kerüljön a végső célhoz. 85 ezer mérföldes utazása során Mike-nak alkalmazkodnia kell a sokszor kényelmetlen vagy különös helyekhez és helyzetekhez, miközben megismeri, mennyire másként viszonyulnak az emberek az autókhoz az egyes országokban. Hindustan Ambassador, Triumph Spitfire, '96-os Saab és '67-es Chevrolet Camaro is a terítékre kerül. Sikerül-e Mike-nak végül elérni a célját?
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hozzászólások
idõjós1010
2014 dec. 13. - 00:07:43
Mindenkinek megvan a maga kategóriája amit szeret, amiért rajong, és ez így normális is. Viszont kategórián belül is vannak drágább autók, melyek saját korukban is értek valamit. Vannak trabi rajongók, de a maga korában szerintem senki sem rajongott érte. Az idõ tette népszerûvé. Egész egyszerûen szerintem népautóknak nem érdemes mûsort szentelni.
Igen, a sima Autókereskedõkben mindig egy autóról szól(t) a mûsor, és valóban voltak elég tré autók is, amik nekem sem tetszettek, de attól még azok is klasszikus verdáknak számítanak, sõt hogy tovább menjek, van akiknek pont azok a kis kuriózumnak számító verdák tetszenek, amiktõl mások rosszul vannak. Mi a családban ezeket csak szimplán kávédarálóknak hívjuk. A kis Polski, Trabant, Vartburg is klasszikus klasszikus autónak számít, pedig - hát hogy is fogalmazzak - egyik sem egy Ferrari. De így szép az élet. Egyikünk a sportverdákért rajong, van aki az amcsi márkákért, van aki meg a nosztalgia érést keresi, mert mondjuk egy Trabi volt az elsõ autója. :)
Én csípem ezt a mûsort is. Mike érdekes helyeken jár, és érdekes, szép autókat (esetenként motorokat) ad-vesz.
A régi részekbe gyakran választottak olyan autót ami egyáltalán nem volt soha sem menõ, sem drága autó, de még szép sem, és akkor arról az egy iszonyatos autóról szólt az egész mûsor. PL Mini Moke, Bugeye Sprite, de tán még Wolksvagen bogár is volt, meg egyéb miniatûr, fél évszázados fapados nyomorék tucatautók. Arról már nem is beszélve mikor a régebbnél régebbi, ocsmányabbnál, ocsmányabb Land Rover-ekkel foglalkozott (vagy 4 különbözõ típust felvonultatott belõlük, melyek közül tán volt 1 darab ami ért is valamit). Ezekben az új részekben ahogy nézem, részenként legalább 4 különbözõ autót láthatunk, amibõl legalább egy még tetszik is, szóval én örülök neki. Mert annak semmi értelme nem volt amikor a Discovery Channel-el leadták heti ötször a Mini Moke-ot, és akkor leshettem hogyan szereli Ed 30 percig.
Hát azért az túlzás, de tény, hogy Ed nélkül nem ugyanaz.:) Igazán vele tarthatott volna, úgy talán kicsit szinesebb lenne a mûsor. Minden esetre tetszik a mûsor, de a hagyományos Autókereskedõk jobb.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások