Február 2-án csap össze a San Francisco 49ers és a Kansas City Chiefs, mutatjuk, mely cégek fizettek 5 millió dollárt a reklámszünetben szereplésért!
Minden évben óriási médiafigyelem övezi a Super Bowlt, vagyis az amerikai foci döntő mérkőzését (ahol idén a San Francisco 49ers és a Kansas City Chiefs fog összecsapni február 2-án), mivel minden világcég, filmstúdió és sorozatgyártó platform ekkorra időzíti a legújabb trailereit is. Ennek meg is van az ára: a meccs félidejében tartott reklámszünet 30 másodpercéért 5 millió dollárt kell leszurkolni – viszont cserébe tényleg a fél világ ezeken a videókon fog napokig pörögni! Az Independent és a Movieweb máris összeszedett néhány olyan vicces szpotot, amiben hollywoodi sztárok promóznak valamit. A Breaking Bad sztárja, Bryan Cranston például Kubrick Ragyogását idézi meg a cukormentes Mountain Dew reklámjában:
A Doritos új chipsreklámjában a Grammy-díjas rapper, Lil Nas X és Sam Elliott idézik meg a Dollár-trilógia és a többi régi, kultikus westernfilm hangulatát.
A Hyundai reklámjában a Marvel-filmek közkedvelt sztárja, Chris Evans bolondozik, miközben bemutatja az autógyár legújabb, önvezető technológiáját, ami a parkolásban nyújt segítséget:
A Rick és Morty rajzfilmsorozat szereplői Prinlges chipset reklámoznak:
MC Hammer nagyon viccesen promózza a Cheetost, és közben megmutatja, hogyan jutott eszébe 1989-ben a legismertebb slágere!
Chrissy Teigen celebmodell és tévés házigazda a férjével, a tízszeres Grammy-díjas zenésszel, John Legenddel trollkodott szét egy puccos arisztokrata bulit a Genesis új autóreklámjában.
Az utolsó videóból egyébként kivágtak 2 másodpercet, mert feltűnt benne egy magánhelikopter. Csakhogy ez most sok ember érzékenységét sértheti, hiszen még egy hét sem múlt el az NBA-sztár Kobe Bryant halála óta, aki pont a vasárnapi helikopteres útján szenvedett végzetes balesetet, miközben nyolc másik emberrel (köztük az egyik lányával) együtt repült a saját kosárlabda-akadémiájára, a Mamba Academyre.