Vasárnap Super Bowl, és erre készülve a reklámfilmesek is odatették magukat. Mutatjuk a legjobbakat, zseniális kisfilmek.
A Super Bowl filmek szempontjából is az év egyik fénypontja: az elképesztő nézettségnek köszönhetően a közelgő, legjobban várt blockbusterek előzetesei általában ekkor debütálnak. Idén ez valószínűleg máshogy lesz, hiszen a mozik nyitása még bizonytalan, viszont nézhetünk helyettük remek reklámokat. Jó, ez hülyén hangzik, de a Super Bowlra időzített reklámok mindig a műfaj legjobbjai közé tartoztak: sztárparádé, kreativitás, remek humor. Alább mutatjuk a legjobbakat.
Matthew McConaughey kifejezetten nincs jó formában, két dimenziósan, laposan tengeti életét – míg meg nem kóstolja a Doritos 3D-t. Kreatív és nagyon vicces reklám, Jimmy Kimmel is feltűnik, és hozza a szokásos genyó formáját: "Autóval jöttél, vagy átfaxoltak?"
A Generals Motors néhány napja bejelentette, hogy 2035-ig leállnak a benzines és dízelautók gyártásával, és kizárólag elektromos autókat fognak piacra dobni, 2040-ig pedig teljesen karbonsemlegessé válnak. Az alábbi reklámban Will Ferrell morog és anyázik, hogy Norvégia veri az Egyesült Államokat az elektromos autók egy főre jutó eladásában, egyúttal remekül kifigurázza, hogy az amerikaiak mennyire le tudnak nézni mindent, ami nem amerikai.
Az UberEats-et népszerűsíti Mike Myers és Dana Carvey – azaz ismét jelentkezik a Wayne világa! Megöregedtek, kicsit lepukkantak, de a két lökött figurának még mindig jól áll a koszlott kanapé.
Az Amazon Alexa nevű kütyüvel háztartási gépeket irányíthatunk hangparanccsal, és lekérdezhetünk mindenféle információt. A reklámban épp a szerkezetet mutatnák be, amikor a főhős elképzeli, hogy Alexa testet is ölt, méghozzá Michael B. Jordanét. Ebből vicces helyzetek fakadnak, hiszen a nő mindig Jordannel van, még együtt is fürödnek, a féltékeny férj meg félőrülten üldözi őket.
Nagyon vicces ez a Tide-ot reklámozó filmecske: egy srác rendre összekoszolja a Jason Alexander arcát viselő pulóverét, amit az nem visel valami jól. E mondat végének nincs sok értelme, de a reklámot nézve minden világossá válik.