Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Egy teljesen szerzői alkotás Vincent Gallótól, amiben szinte az összes fontosabb feladatot ő látta el, így ez megmagyarázhatja a főszerep finoman szólva sem erőteljes megformálását.
A cselekmény rohadtul unalmas: Gallo némán vezet, miközben a kamera hol oldalról mutatja őt, hol pedig bevágott betétdalok alatt az utat veszi a retkes szélvédőn keresztül. Időnként megáll aludni, csajozni, illetve egyszer repeszt egyet a Honda motorjával. Író-rendezőként természetesen végig alfának állítja be magát, ugyanis egy vagány motorversenyzőt játszik, akinek 2 – de van, hogy csak 1 – szó után bármit megtennének a nők, ha nem táncolna vissza félúton. Ez nevetségesen erőltetett, mivel a menőre írt karakter ellenére, valami iszonyat röhejes minden megnyilvánulása.
Az egész sztori a fináléban látható, híres/hírhedt pornójelenetre volt kihegyezve, amely sokat dob az addig fájdalmasan vontatott filmen. Ettől a ponttól kezdve, az A barna nyuszi egyébként duplán is műfajt vált: Chloe Sevigny szopásától erotikussá, az utána való dialógustól + csavartól pedig egyértelműen romantikus drámává válik. A meglepő fordulat, a flashbackek és a magyarázatok értelmet adnak az értelmetlennek látszó, meditatív road movie-nak, ráadásul valamennyire fel is erősítik a vélhetően szándékosan szar fényképezéssel megvalósított művet.
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások