Színház

Liliomfi

Vígszínház, április 14., 26., 19:00

Szigligeti Ede az 1848/49-es forradalom és szabadságharc leverése utáni megfáradt, csalódott hangulatban mindössze két délután alatt írta meg a magyar drámairodalom legtöbbet játszott komédiáját. Közel két évszázada ad reményt és erőt „e rút világban” Liliomfi és Mariska minden ukázt felülíró szerelme, Szellemfi játékkedve és a teátristák fantáziája.A fiatal alkotóhármas által jegyzett vígszínházi változat megtartva az eredeti mű báját, nevetésből nevetésbe ejtve ébreszt rá minket a játék, a barátság és a szerelem fontosságára. Közreműködik: a Csángálló zenekar

Brooklyni mese

Belvárosi Színház, április 20., 29., 19:00

Jobbá tehet-e minket a művészet? Helyes irányba terelheti-e a bűnösöket az, ami tökéletes? Ezekkel a kérdésekkel foglalkozott Woody Allen, amikor a koronavírus-járvány okozta lezárások idején otthonában új darab írásába kezdett. Egy gengszter és családja a történet főszereplői, meg egy lopott Raffaello-festmény, melyet egész Európa keres. Felbukkan egy dörzsölt orgazda, és a kép hamarosan ott díszeleg a maffiafőnök szobájának falán.... De mi történik ezután? Kire hogyan hat, hogy a világ egyik legszebb alkotásának tulajdonosa lett? Woody Allen a rá jellemző emberismerettel és sziporkázó humorral tárja elénk az emberi kicsinység és nagyság egész tárházát. Nagy büszkeség, hogy előadásunk ősbemutató, a darabot magyar közönség láthatja először a világon.

Kizárólag az utókor számára

6szín, április 21., 19:00

Janikovszky Éva fiatalkori naplója alapján. „Ha valami rém okos bácsi, mondjuk, egy pszichoanalitikus megfigyelné az életem, egész biztos rém unalmasnak és egész hétköznapinak találna, és nem pocsékolná rám az idejét, hanem visszatérne háromszemű és kétorrú hercegnőjéhez, akinek lelki problémáit biztos sikerrel oldaná meg. De én mégis olyan beképzelt alak vagyok, és azt hiszem, hogy velem annyi érdekes dolog történik, hogy azt föltétlenül szükséges megörökíteni az utókor számára.” Janikovszky – lánykori nevén Kucses – Éva tizenkét és tizennyolc éves kora között, 1938-tól 1944-ig vezette a naplóját. Negyedik naplófüzetének borítóján ceruzával írva ez áll: „Kizárólag az utókor számára.” A bejegyzésekből kibomlik egy különlegesen érzékeny lány története, aki a világháború éveiben vált felnőtté, ebben az időszakban volt először igazán szerelmes, és miközben igyekezett derűvel szemlélni az életet, szembesült a vészkorszak legdurvább intézkedéseivel, amelyek saját családját is érintették. A leendő írónő hol kacagtató humorral, hol szívszorító iróniával mesél barátairól és szerelmeiről, kíméletlenül elemzi saját magáról – miközben a háttérben végig ott ketyeg a világtörténelem kegyetlen órája

Legközelebbi ember

Radnóti Színház, április 23., 19:00

Március közepén kezdi próbálni Hajdu Szabolcs a Legközelebbi ember munkacímű ősbemutatótBerényi Nóra Blankával, Sodró Elizával, Porogi Ádámmal és Baki Dániellel. Azt a témát dolgozzák fel együtt, hogy minden emberhez kapcsolódik egy legközelebbi ember. Vannak közeli barátok, rokonok, testvérek, de szerencsés esetben az ember mellett áll egy legközelebbi ember, akivel megosztja az örömét, a problémáit, akit elsőként hív, ha baj van. Sokszor a legközelebbi ember nem is tudja, hogy ő a legközelebbi ember, és hogy milyen sokat jelent a másiknak, és van, hogy azt hisszük, mi vagyunk a legközelebbi emberek, de kiderül, hogy mégsem. Van olyan, hogy a legközelebbi ember visszaél azzal, hogy ő a legközelebbi ember, és van, hogy a legközelebbi ember egy szakítás vagy egy haláleset miatt eltűnik az ember életéből. Ez az a magány, amikor nincs legközelebbi ember – és ilyenkor keresni kezdjük azt.

Megyek utánad

Jurányi Produkciós Közösségi Inkubátorház, április 24., 20:00

Szerelmi leltár. Hogyan is lehetne jobban elmesélni egy ember életét, mint a szerelmei történetén keresztül? Erre, éssaját boldog-boldogtalan pillanatainkra, éveinkre gondolunk, miközben Daru történetével ismerkedünk. Grecsó Krisztián 2014-es nagysikerű regényének főhőse leltárt készít. Miközben fölidézi korábbikapcsolatait, önmaga régi verzióit, önvizsgálatot tart, megrajzolja saját önarcképét. Grecsó nem azt írja meg, ami Daruval történt, hanem azt, ahogy Daru visszaemlékszik arra, ami és ahogyan történt. Az emlékezés pedig nem csak keserédes nosztalgiázás, hanem a homályos múlt és vágyott jövő bizonytalan kimenetelű küzdelme. Daru kapcsolatai nevelődési, átalakulási szituációkat idéznek elő, miközben feltárul lelkivilága, belső konfliktusai. Amikor pedig kész a leltár, lehet továbblépni. Vagy mégsem? Sokszor igaz a mondat: „Az akartam lenni, ami csak akkor vagyok, amikor majd az akarok lenni, ami akkor voltam.”„Daru megy, és látja magát, ahogy elhízik, aztán újra lefogy, hogy elköltözik innen, aztán vissza, aztánmegint el, látja a lehetséges jövőt. És egészen biztos benne, hogy így lesz. Megy maga után, elöl megyDaru, utána ő, és ha tudná, sem akarná utolérni, de mivel ilyen kiszámítottan telik majd minden, nem is akarja. Sokkal többet tud magáról, mint amennyit tudni érdemes, vagy mint amennyit el lehet viselni.” Asszisztens: Vincze Petra

Koncert

Máté-passió

Magyar Állami Operaház, április 17., 19:00

Km.: Rainer Trost (evangelista, tenor), Shöck Atala (alt), Cser Krisztián (basszus), Kovács István (Jézus), Váradi Zita (szoprán), a Magyar Állami Operaház Zenekara, Énekkara és Gyermekkara, vezényel: Pad Zoltán „Isten ments! Úgy érzem magam, mintha opera-előadáson ülnék!” – a korabeli feljegyzések szerint ezekkel a szavakkal kommentálta egy idős lipcsei polgárasszony a legelső ízben valószínűleg 1727 nagypéntekén megszólaltatott Máté-passiót. A közönség persze a legkevésbé sem osztja a konzervatív ízlésű hölgy hajdani elutasító ítéletét, sőt Johann Sebastian Bach második passióját, Isten ártatlan bárányának monumentális szenvedéstörténetét valóban teljes drámaiságában érzi és éli át a mindenkori hallgató.A két kórusra és két zenekarra komponált mű, a barokk kori megszólaltatások után a Felix Mendelssohn-Bartholdy által vezényelt 1829-es előadással kelt új életre, és a 19. század folyamán a zeneirodalom legszentebb remekműveinek sorába emelkedett. A Bach-kutatás és a régizenei mozgalom az elmúlt évtizedekben még közelebb vitt minket a Máté-passióhoz, és csodálatunk csak gyarapodott e közelebbi megismerés révén. Az OPERA – Magyarországon először – a mendelssohni átiratot szólaltatta meg 2013 nagyhetén, s teszi ezt azóta is, ugyancsak formabontó módon vizuális élményt is ígérve, M. Tóth Géza Oscar-díjra jelölt animációs rendező elképzelései szerint.

Ráadás - Amélie Csodálatos Élete

Erkel Színház, április 19., 15:00

24 évet vártunk rá!Claudio Constantini és szimfonikus zenekara előadásában. Amélie Csodálatos Élete az ikonikus film és a hozzá tartozó tökéletes zene, amelyet annak idején Yann Tiersen álmodott meg. Magyarországon az Amélie rajongók tízezrei több alkalommal követelték már, hogy élőben is részesei lehessenek egy filmzenei estnek, ahol az eredeti zenemű hallható, de egészen 2025-ig kell várniuk, hogy ez meg is történjen. A zeneszerző - bár 3 alkalommal is adott már koncertet Budapesten - sajnos egyszer sem azokkal a dallamokkal örvendeztette meg őket, amelyeket igazából szerettek volna hallani. Éppen ezért Claudio Constanini Grammy Díjra jelölt zongora és harmonika művész gondolt egy nagyot és szimfonikus zenekarával végre létrehozta azt produkciót, amely igazán egyedi lett és amelyre mindannyian vágytunk. A film zenéje ugyanis az egész világon óriási népszerűségnek örvend, így az előadó, aki már 30 országban mutatta meg kimagasló tehetségét, most megint be fogja utazni a világot. A több, mint másfél órás koncerten újra átélhetjük Amélie Csodálatos világát és – természetesen egy színésznő által -, de maga Amélie is megjelenik az esten, hogy még jobban úgy érezzük a film és a filmzenei est részesei lehetünk. Az már csak hab a tortán, hogy ehhez sikerült megszerezni Amélie eredeti szinkronhangját, Györgyi Annát, akinek szintén kedvence Jean-Pierre Jeunet világhírű alkotása. A film bejátszásokkal is megtűzdelt élő show műsor végre méltó útódja lehet a 2001-ben ikonikussá vált filmnek, ahol sajnos csak egy estére ugyan, de ez Erkel színház ad otthont Amélie Csodálatos Életének.

Schaerer – Biondini – Kalima – Niggli: A Novel of Anomaly (CH/IT/FI)

BMC - Opus Jazz Club, április 22., 20:00

Km.: Andreas Schaerer (ének, mouth percussion), Luciano Biondini (harmonika),Kalle Kalima (elektromos gitár), Lucas Niggli - dob, ütőhangszerek) „Az Anthem for No Man’s Land a mi zenei áldozatunk egy utópisztikus, befogadó társadalom oltárán, egy új, szabad képzeletbeli nyelven, amelyet nem köt sem származás, sem kulturális választóvonal. Albumunk címét az a törekvés ihlette, hogy olyan alkotásokat hozzunk létre, amely képes túllépni a territoriális gondolkodáson, a határokon és az egoizmuson. Ezt nem egy bonyolult nyilatkozatban fogalmaztuk meg, hanem inkább a zenénk közvetlenségén és érzelemgazdagságán keresztül szeretnénk kifejezni a közönségnek. Nemcsak kiállni akarunk a szabadság mellett, hanem a zenénkben meg is akarjuk azt élni – veled együtt, kedves hallgató.”Az Európa különböző pontjaiból egymásra talált kvartett összejövetelei sokkal inkább a szabadság szertartásos ünnepei, semmint hagyományos koncertek. Intenzív, több mint egy évtizedes közös munka során kiérlelt hangzásukban archaikus alpesi hatások, hamisítatlan olaszos ízek, pszichedelikus rock és ősi közösségek zenei gyakorlatából eredő poliritmia kavarog, robbanékony összjátékkal és szenvedélyes improvizációkkal megspékelve. A váratlan fordulatok és őrült hangzások vad keverékéből született zene néha hangos, néha csendes, néha teljesen elborult – de mindig más, mint amire számítanánk. A zenekar új albuma Anthem For No Man's Land címmel 2025 tavaszán jelenik meg az ACT gondozásában.

Gryllus Dániel 75

Thália Színház, április 23., 19:00

Gryllus Dániel 1950 április 23-án született. Napra pontosan 75 évvel ezelőtt. Születésnapi koncertje maga és barátai előadásában eddig így nem hangzott el, és nem is fog.Az est első része válogatás a szerző műveiből, és az immár 55 éves Kaláka dalaiból. Kezdetben, a 60-as évek végén Gryllus Dániel reneszánsz muzsikát játszott, ezért néhány régi dallammal kezdődik a műsor. A bibliai dalok sorát a Pál apostol – dalok Pál levelei szerint nyitotta meg. Az 1991-ben készült nagylemezről elhangzik Pál rómaiakhoz írt levele alapján írott ének Sumonyi Zoltán versére. Közreműködik: Szirtes Edina Mókus, Bizják Gábor és Ferenczi György. Kányádi Sándor jiddis népdalfordításai ”volt egyszer volt egy kis zsidó” címmel 1990-ben jelentek meg. A dalokban közreműködik: Szalóki Ági és Gryllus VilmosAz 1997-ben íródott Tizenöt zsoltár című album dalai már egyházi énekeskönyvek részei is. A Zsoltárok könyve alapján Sumonyi Zoltán írta a verseket, a közreműködők: Sebestyén Márta és Gryllus Vilmos A Kaláka együttes (Becze Gábor, Gryllus Dániel, Gryllus Vilmos, Radványi Balázs) dalai zárják az első részt Második részben Weöres Sándor A teljesség felé című költői prózája alapján írott dalok szólalnak meg az ünnepelt, és barátai előadásában. Ez a mű először 15 éve hangzott így el, a hatvanadik születésnapján. Éneklik: Bognár Szilvia, Both Miklós, Ferenczi György, Gryllus Vilmos, Palya Bea, Sebestyén Márta, Sebő Ferenc, Szalóki Ági, Szirtes Edina MókusHangszeres közreműködők: Balázs Gergely, Balogh Kálmán, Bolya Mátyás, Bizják Gábor, Borbély Mihály, Holló Miklós, Frankie Lato, Jávorka Ádám, Kovács Zoltán, Pálvölgyi Máté. Hangszerelte és vezényel: Gryllus SamuSzereplők: Kaláka együttes: Becze Gábor, Gryllus Dániel, Gryllus Vilmos, Radványi BalázsTovábbá: Balázs Gergely, Balogh Kálmán, Bizják Gábor, Bognár Szilvia, Bolya Mátyás, Borbély Mihály, Both Miklós, Ferenczi György, Frankie Lato, Gryllus Samu, Gryllus Vilmos, Holló Miklós, Jávorka Ádám, Kovács Zoltán, Palya Bea, Sebestyén Márta, Sebő Ferenc, Szalóki Ági, Szirtes Edina Mókus

Kesselyák Gergely és a MÁV Szimfonikus Zenekar

Zeneakadémia - Nagyterem, április 24., 19:00

Km.: Tosca: Boross CsillaCavaradossi: Fekete AttilaScarpia: Molnár LeventeSekrestyés: Hábetler AndrásAngelotti: Bakonyi MarcellSpoletta: Böjte SándorMÁV Szimfonikus ZenekarVezényel: Kesselyák Gergely Puccini: Tosca (koncertszerű előadás) Alig találunk ikonikusabb alkotást az operairodalomban a Toscánál, amely Victorien Sardou francia drámaíró színdarabjának feldolgozásaként, Puccini zsenialitásának köszönhetően nyerte el a remekműveknek kijáró öröklétet. A XVIII. század végén, Rómában játszódó történet thriller és sorstragédia a nőről, akinek személyes ambíciók, politikai megfontolások és a szerelem között kell választania. Puccini darabját annak nagyszerű betétjei, a Levélária vagy a „Vissi d’arte” is a közönség kedvencévé teszik. A főszerepekben ezúttal olyan hazai kiválóságokat hallunk, mint Boross Csilla, Fekete Attila és Molnár Levente. A MÁV Szimfonikus Zenekart az opera műfajának nem hivatalos nagykövete, a Liszt Ferenc-díjas Kesselyák Gergely vezényli.

HIPERKARMA 25

Budapest Park, április 25., 18:00

A 2000-ben alakult HIPERKARMA 2025-ben negyedszázados korba lép, ami azért is különösen nagy szó, mert a csapat finoman szólva is viharos, feloszlásokkal és többéves szünetekkel tarkított pályafutása során rengeteg alkalommal került a végső kiégés állapotába, sőt, volt, hogy még túl is ment azon.A Bérczesi Róbert gitáros-énekes-dalszerző alapította zenekar túlzás nélkül állíthatjuk, hogy minden zenei, szellemi és fizikai határon átlépett, amin csak egy magára valamit is adó, igazságkereső, trú rockzenekar átléphet, és az énekes nem egyszer a túlvilág kapujából kormányozta vissza magát az életbe, hogy aztán több évtizeden át tartó kábítószerfüggőségével 2020-ban végleg leszámolva és főnixként újjászületve ismét életre keltse szeretett zenekarát, amely az azóta eltelt években erősebb és keményebben hasít, mint valaha.A HIPERKARMA eddig összesen hét nagylemezt jelentetett meg, ezekből fognak előadni egy csokorra valót minden korszakukból válogatva, a teljes életművet lefedve 2025. április 25-én a Budapest Parkban megrendezendő huszonötödik születésnapi koncertjükön, ahová ezúton is sok szeretettel meginvitálnak minden kedves érdeklődő zenebarátot!A zenekar tagjai:Szöllőssy Kati – basszusgitárBérczesi Róbert – ritmusgitár, énekHámori Benedek – dobKis Tibor Sztivi – szólógitár

Kiállítás

Kaesz otthonok 1925–1960. Kaesz Gyula és Lukáts Kató tervezőházaspár otthonai

Walter Rózsi-villa, május 15-ig

A Walter Rózsi-villa új kiállítása a harmincas évek magyar iparművészetének gazdag világába kalauzolja a látogatókat. A bútorok, textilminták és csomagolástervek segítségével a magyar bútortervezés és grafika kimagasló művészeinek kreativitása, napjainkat is meghatározó vizuális hatása szintén megelevenedik, bepillantást nyújt a harmincas évek modernista otthonaiba.A Magyar Építészeti Múzeum és Műemlékvédelmi Dokumentációs Központ Kaesz otthonok 1925–1960 címmel rendez kiállítást Kaesz Gyula (1897–1967) belsőépítész, bútortervező és felesége, Lukáts Kató (1900–1990) grafikusművész hat otthonának és egy nyaralójának berendezéséből, bútorterveiből, archív fotográfiákból és textilmintákból.

Gyöngyélet - népi ékszer a 21. században

Hagyományok Háza, június 30-ig

A Hagyományok Háza – Magyar Népi Iparművészeti Múzeum ékszergyűjteményét 20. és 21. századi népi iparművészek és designerek népi motívumok ihlette ékszerei alkotják, melyek a kortárs anyaghasználat interaktivitását és a népi motívumok mai reflexióját vegyítik. Együtt még sosem voltak láthatóak a nagyközönség számára, így igazi csemegekénttálaljuk őket egy különleges helyszínen. A Budai Vigadó pinceszintjén található Nagy Lajos terem egykor borlerakatként működött, és megcsodálható benne az eredeti középkori épület falai is, nem mindennapi élményt nyújtva a látogatóknak. A kiállítás csak tárlatvezetéssel látogatható, a meghirdetett időpontokban! A tárlatvezetés hossza: 45-50 perc. Egy tárlatvezetés alkalmával maximum 15 főt tudunk fogadni. A kiállítás nem akadálymentes. Kérjük érkezzenek időben, mert a tárlatvezetés pontosan kezdődik és a későn érkezők már nem tudnak a csoporthoz csatlakozni! Vezetések novemberben:november 9., 10:30november 23., 10:30november 28., 17:00  

Ez+Az

A húsvét a művészetben

Várkert Bazár - Testőrpalota - Vetítőterem, április 19., 18:00

Angol képzőművészeti film85 percAngol nyelven, magyar felirattal Rendező: Phil Grabsky Látványos film az emberiség történelmének egyik legkiemelkedőbb eseményéről, Jézus Krisztus kereszthaláláról és feltámadásáról. A valaha létrejött legnagyszerűbb képzőművészeti alkotásokat bemutató dokumentumfilm, amelyet a műkincsek kiállítási helyén, a múzeumokban és galáriákban forgattak.Caravaggio, Leonardo, Raffaello, El Greco és Dalí megkerülhetetlen munkáit állítja a középpontba. „Aki érdeklődik a képzőművészet vagy a vizuális kultúra iránt, annak mindenekelőtt ismernie kell a kereszténység alapjait.” Rachel Campbell-Johnston, The Times Krisztus halála és feltámadása a nyugati civilizáció egyik megkerülhetetlen toposza volt az elmúlt 2000 évben. Egyszersmind talán minden idők legjelntősebb történelmi ténye is, melyet hitelesen közvetítenek az evangéliumok, és megkapóan ábrázolnak különböző korok nyugati mesterei. Akármilyen stílusban születtek is ezen képzőművészeti műremekek, bármilyen felfogásúak is – győzedelmesként vagy kitaszítottként értelmezik-e Krisztust, éteri vagy kézzelfogható módon ábrázolják-e a körülményeket –, egyben közösek: mind ugyanarra a kritikus mozzanatra koncentrálnak. Ez a szemet gyönyörködtető dokumentumfilm a húsvét ünnepkörét járja körbe, azt vizsgálja, hogyan jelenik meg az ó-, kora kereszténységtől kezdve napjaink reform kereszténységéig a képzőművészetben. A Jeruzsálemben, az USA-ban és Európa-szerte felvett képkockák segítségével azt térképezi fel a rendező, milyen különböző módokon ábrázolták Krisztus passiótörténetét több száz éven keresztül. Nekünk, akik e filmet és így a műalkotásokat szemléljük, mindez közös történetünk: kultúrkörünk alapja. Korhatár: 12

Örkény20

Papp László Budapest Sportaréna, május 23., 20:00

Húsz éves az Örkény.De mi lesz ez? Zsúr? Buli? Parti?Színház? Koncert? Vers? Szöveg?Kép? Mozgó? Meglepetés?Válasz: igen.Ünnepi beszédek is?!Azok nem.Az Örkény Színház ebben az évadban ünnepli fennállásának huszadik évfordulóját. A két évtized alatt tartottak több, mint száz bemutatót, fogadtak kétmillió nézőt, nyertek száz szakmai és fesztivál- díjat, és szerencsére meg is buktak párszor. Abból tanulták a legtöbbet.2025. május 23-án eddigi legnagyobb találkozásunkra készülnek  közönségükkel: tizenegyezred-magunkkal születésnapi bulit tartanak a Papp László Budapest Sportarénában! Az egész estés esemény koncert, buli, költészet, rock, jazz, klasszikus zene és népdal, film és színház, emlékezés és jövőbe pillantás – ahol az Örkény teljes társulata színpadra lép - és csak egyszer látható, nincs ismétlés, legfeljebb talán húsz év múlva.

SPLASH! - Vízicirkusz-Swing a víz fölött

Fővárosi Nagycirkusz, április 12.-szeptember 28.

"A Fővárosi Nagycirkusz nyári műsorában egy kalandos időutazásra hívunk! Hunyjuk be szemünket és repüljünk vissza az időben száz évet! Az 1920-as évekbe érkezünk, egy fantasztikus évtizedbe! Ki ne akart volna akkor élni!? Ki ne akart volna egy stílusos puhakalapban kiszállni egy nyitott sportkocsiból és táncba szaladni, amikor megszólalt a swing, a jazz vagy a charleston?" Az 1920-as évek a felszabadult öröm, a tánc, az életigenlés, a felejthetetlen bolondozások, a szabadjára engedett fantázia és határokat nem ismerő kreativitás évtizede volt. Egy olyan időszak, amikor az érzések szenvedélyesebbek, az élmények erősebbek, a gondolatok temperamentumosabbak voltak, mint bármikor máskor! Az 1920-as években a sport és a művészetek területén máig emlékezetes eredmények születtek, akár az gombamód szaporodó sportklubokban és az egyre profibban megszervezett nyári olimpiákon, akár a filmművészetben, a festészetben, az irodalomban és a zenében! E legendás korszakot idézzük meg SPLASH! című vízi cirkuszi műsorunkban! Időutazásuk célpontja mi más lenne, mint a fergeteges nyár és a számtalan kalandot ígérő strand! Ehhez pedig még a cirkuszunkat is teljesen átalakítják: egyaránt kívül és belül! A Fővárosi Nagycirkusz egy látványos vízi csodakomplexummá változik át, ahol van strand, uszoda, vízipólópálya és még egy evezős központ is. A cirkuszi porond helyén egy hatalmas medence és egy látványos szökőkút lesz! A 11 ezer literes medencében egyenként emelhető vagy süllyeszthető elemek mozognak majd, a szökőkút 700 fúvókája pedig akár 18 méter magasra is képes fellőni a vízsugarakat. Az élményt még teljesebbé teszi a megvilágítás: a víz fénytörő és fényelnyelő hatásának köszönhetően egészen különleges látványvilágban lehet részük. A Fővárosi Nagycirkusz épületére sem lehet majd ráismerni: egy 100 évvel ezelőtti stranddá építjük át, a cirkusz előtti plázson napágyak és napernyők fogadják majd a közönséget, sőt: nyitnak egy koktélbárt is – felnőtteknek és gyerekeknek egyaránt! "Ezen a nyáron lovagoljuk meg együtt a hullámokat!" A SPLASH! nemcsak egy cirkuszi show lesz, hanem egy felejthetetlen élmény is, tele örömmel, csodával, nevetéssel és az 1920-as évek felejthetetlen hangulataival! Menj el a cirkuszstrandra! Várunk a vízi cirkuszban! Ugorj! Csobbanj!

Bemutatók Összes bemutató

  • A csendestárs

    Egy brutális világban, afféle rendőrállamban egy vegyész összefog egy nagystílű bűnözővel, és hullák eltüntetésére szakosodik. A bűn persze kifizetődő – először –, de aztán…

    Időpontok
  • A kis kéményseprő Jegy

    Opera három jelenetben, magyar nyelven, magyar és angol felirattal.

    Időpontok
  • Anyegin

    Szimultán monodráma sorozat? Többszólamú strorytelling est?
    Nincs könnyű dolga annak, aki címszavakat, műfaji meghatározást keres arra a kísérletre, amire az előadás vállalkozik.
    Hat színész hat különböző helyszínen ugyanazt a történetet meséli...

    Időpontok
  • Az én hibám

    A Térszínház, a Három Holló és a TheatroGO előadása.

    Időpontok
  • Biblia show

    Zenés bibliai képeskönyv.

    Időpontok
  • Boldogtalanok Jegy

    „Túl sötét.”
    „Micsoda posvány!”
    „Csupa ronda emberről ír!”
    „Ez a darab előadhatatlan, már a dialógusai miatt is.”
    „Disznók vagytok ti mind, mondják a darabban, s ez találó ezekre az alakokra, de legfőképpen magára a szerzőre.”
    „Én bizony nem szeretném, ha ez a...

    Időpontok
  • Cserepes Gyula: Ultra White Jegy

    Hogyan találhat új jelentést az emberi test, amikor a mindennapok darabokra törnek? Egy táncművész személyes története, aki a nemzetközi karrier csúcsáról az építőiparba került, most e tapasztalatokból épít új darabot.

    Időpontok
  • Egy gésa emlékiratai

    - édesanyám emlékére -

    Időpontok
  • Fiatalság bolondság Jegy

    1940-ben a budapesti Operettszínházban bemutatóra készülődtek. Eisemann Mihály legújabb művét vitték színre, főszerepben Kiss Manyival. Az előadás elkezdődött és egyszer csak Kiss Manyi hangja töltötte be a teret: „Jaj de jó a habos sütemény…”
    Ugye, hogy ismerős? A...

    Időpontok
  • Fába vésett vallomás

    A Lengyel Teatroterapia Lubelska előadása.

    Időpontok