Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Hozzászólások
7/10
The Cortez
jan. 10. 17:48:20
7/10
Egy egészen egyedi koncepció a rendezőtől, aki itt a kezdeti stílusához kanyarodik vissza. A sztori érdekes, a fényképezés ultraigényes, a vizuális trükkök pedig látványosak. A kreativitás már a címen is érződik, mivel egy szójátékot takar. Az arab főszereplő pali meg a groteszk kinézetű, lóbaszó magasságú őrangyal története egyszerre abszurd, meseszerű és érzelmes. A film különleges egyvelege a fantasy, a romantika, valamint a komédia műfajának.
SPOILERT is tartalmaz.
Bessontól láthattunk már jobb és rosszabb darabokat egyaránt. Az Angela a gyengébbek közé tartozik.
Mi hiányzik? A pergõ párbeszédek sokszor céltalannak tûnnek, a fõhõs vergõdése sokszor szánalmas, ahogyan Angela próbálkozásai is. Persze Angela szerepe kettõs, mert angyalként színészkedik a fõhõs elõtt is. Nem könnyû eljátszani, hát nem csoda, hogy többször megérezhetõ, hogy színészkedik. Ahogyan nem hiteles a André sem, amikor mondjuk keresi az elveszített Angelát. Vagy nem tudjuk meg például, mirefel Angela hazatérõ igyekezete. Talán azért siet, hogy a Tervezési Fõosztállyal találkozzon, vagy hogy a bárban mesélhessen az élményeirõl?
Mindemellett több pozitívuma is van a filmnek: a nõ képes a férfi fókuszát befelé fordítani, miután megtudjuk, hogy mennyi jóság lakozik a férfiban, és még az érzéseit is képes kimondani. A dramaturgia lassú és vontatott, de aki idáig kibírta, részesülhet ebben a jelenetben :)
Közepesnél jobb (6) jegyet adtam rá, de mással együtt nem nézem meg. Amit újra és újra megnézek, az csakis a berlini klasszis. Olyasmi ez, mint kicsit kitekinteni egy-két modern festõ mûveire, mielõtt visszatérnél a lakásodban függõ szeretett képhez. Ami megunhatatlan és csak nézed, újra és újra és újra.
Jók a képek, a vágás, a feeling.
Viszont a rendezés, az eszköztár, az eseménytelenség, az egyszerûség a gyenge oldala. De a film mindenképpen egy unikum. Nálam egy erõs 7/10.
Ja, meg mi hosszú lába van már a csajnak áááá. :)
Na ez egy olyan film volt, ami nálam ritka, mint a fehér holló. Hogy miért? Elõször, úgy kb: az elsõ negyedórában teljesen erõtlennek tartottam, olyan semmilyennek, amit Besson már produkált korábban, (látsd pl.: Wasabi) Egy 6-osnál többet nem adtam volna rá. Aztán haladt elõre a film, és a szituációk, meg a humora is pár fokkal megszépültek. Ekkor lett 7-es a film. A bárok hangulatával már összepasszolt a remek zenei aláfestés, és a fekete-fehérség is, a rendezés profizmusa meg amúgy is egyre jöbban szembetûnt, ahogy haladt elõre a történet. Az utolsó fél órában már megért a 9-es. A színészek jók, a történet pedig ha egy kicsit Déja Vú-s is, és gyermekded, meg hót egyszerû, még nagyon aranyos. Besson-t nem tartom rendezõóriásnak. Voltak nagyon jó dobásai, és olyanok is, amik saját palánkra mentek, de ez mindenképp azok közé tartozik, amik plusz pontot érnek! A negatívumai, hogy: teljesen kiszámítható, és az, hogy teljesen egyszerû az eseménytára. Nem mintha hatalmas akciókat vártam volna, de ami van cselekmény, az kicsi és rövid lefolyású, a többi meg nagyjából folytonos párbeszéd a két fõszereplõ közt. Nagyon jól csinálják, de teljesen leegyszerûsítik a filmet, mintha Stan-t és Pan-t néznénk, ahogy tortákkal dobálják egymást, az is fekete-fehér volt még. Szóval ezek ellenére is:
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások