Ismeretes tény, hogy a magyarországi cigányság jelentős része funkcionális analfabéta, pedig gyakorlatilag mindenkit beiratnak az első osztályba, hiszen ez kötelező. Vajon miért nem tanulnak meg a roma kisgyerekek stabilan írni-olvasni az alsó tagozatban? Nyelvi nehézségeik, szociális helyzetük, kulturális-etnikai örökségük a magyarázat? A problémát nyírségi és baranyai iskolákban járja körül a film, és az okok feltárása mellett megoldást is keres a roma kisgyerekek számára.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások