Szirtes András korai opusa szét akarja rombolni a filmes sztereotípiákat, miközben a Simone Weil féle "Gravitáció és kegyelem" alapkérdését járja körül. Legsokkolóbb az 1944-ben, a Varsói Gettóban leforgatott, eddig publikálatlan anyag, amit a rendező új kontextusba helyezett. A metafizikus attitűd, mely az egész filmet átitatja, kivívta ki az 1982-es Oberhausen-i Nemzetköri Rövidfilm fesztivál evangélikus zsűrijének az elismerését is.
Figyelem: A beküldött észrevételeket a szerkesztőink értékelik, csak azok a javasolt változtatások valósulhatnak meg, amik jóváhagyást kapnak. Kérjük, forrásmegjelöléssel támaszd alá a leírtakat!
Az értesítések jelenleg le vannak tiltva! Amennyiben szeretnél cikkajánlókat kapni, kérlek, hogy a böngésző Beállítások / Értesítések menüpontja alatt állítsd be az értesítések engedélyezését!
Hozzászólások